Ah ja daarom ook mijn vraag. Ik heb ook een persoonlijkheidstest gedaan en ik moest banen (en studies) die me leuk leken opschrijven en dan vooral specifiek maken welke onderdelen me dan aanspraken. Ik heb het nooit afgerond dus ben wel benieuwd wat er uitgekomen zou zijn :’) En ook van: dan heb je je “droombaan” duidelijk, maar leer je dan ook hoe je bepaalde huidige competenties en kwaliteiten in kunt zetten om daar te komen. Qua solliciteren/de jacht zelf. Ben daar wel benieuwd naar.
Lief @anon39978576 en @Oprah
Ja wel iets verder weg van mn vader en zus, maar is misschien wel goed voor me.
En ken wel wat mensen daar en collega’s ook, dus daar ben ik niet zo bang voor.
Ik dacht even dat het Debbie in pictogrammen zou zijn. Maar dan is het natuurlijk andersom!
Ja hallo kom ik door
SOS ik snap het niet
Verhuizen, er zit niks anders op.
Jaa geen paniek, er is weer licht aan het eind van de tunnel
Goed nieuws, ik ben niet je moeder.
Ga weg mam. Hop naar het Libelleforum!
Ik heb denk ik een goeie strenge blik. Iemand in de trein was keihard door dr telefoon aan het bleren. En ik haat harde geluiden. Dus ik keek dr ff streng aan en ze herhaalde het woord wat ze schreeuwde zachtjes en ze schreeuwt niet meer heujj.
Ik had vanmiddag een sollicitatiegesprek maar ik kreeg een beetje het idee dat die gast me probeerde te versieren? Zo kreeg ik nonchalant te horen dat hij vrijgezel was, dat we even oud waren, waar hij woonde (?) en hij vroeg op het einde heel verkapt of ik een ‘partner’ had. Ik hoop niet dit ergens bij gaat meespelen want de functie lijkt heel erg goed bij mij te passen.
Ja of het huis in de fik steken
Van het Nationaal Ballet? Ik ben er aantal jaar geleden geweest ben het was zo mooi! Mijn vriend ging mee en het was echt zijn eerste klassiek ballet ooit maar hij heeft zich ook niet verveeld. Veel plezier alvast!
Oooh het zwanenmeer is het mooiste ooit en helemaal als je een goede plek hebt, veel plezier alvast!
Oh zo mooi! Wat een onwijs leuk cadeau! Ik heb het ook gezien en zou nog wel een keer willen!
Wat een leuk cadeau! Die plekken die je hebt zijn prima plekken hoor. Kun je alles nog goed zien.
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!!
Whoee gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!