Wat je even kwijt wilt #14

Gefeliciteerd! :champagne::clinking_glasses:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Same. Ik op werk vandaag :cry:

3 likes

Ik ga over 2 weken met collega’s en m’n baas - die ik niet zo heeeel goed ken - naar het buitendland voor 5 dagen en ik heb zojuist gehoord dat iedereen een eigen kamer krijgt.

Zo. Intens. Blij.

31 likes

Ahh ik ook. Ik hoop altijd dat ik gewoon heel koel flip maar nee ik ga janken

2 likes

same

1 like

Aaah stiekem wel lief! Voorzichtig omkiepen en kaas geven :grimacing:

En dan vangen en aan mij geven.

3 likes

Gefeliciteerd @anon44204370 :grin::partying_face:

1 like

Wat klote! Maar het is niet raar dat je verstijft. Je hebt fight flight en freeze als reactie op stress en de meeste mensen hebben wel een voorkeur voor fight of flight maar hoe heviger de stress hoe onvoorspelbaarder de reactie en hoe vaker het naar freeze verschuift. En ik kan me goed voorstellen dat je er schrikt van zoiets. Sterkte

Edit: late reactie, sorry.

1 like

Brrrr ik hoor een beestje trippelen in het plafond.

Ik vind dat nieuwe programma Nachtdieren met Ryanne van Dorst zo leuk. Ik vind haar zo leuk, zo lekker droog.

5 likes

Ja love it, ik heb deze aflevering gisteren al gezien maar ben nu vrolijk de herhaling aan het kijken

1 like

Ik twijfelde net ook toen ik zag dat het weer was. Echt een leuk programma. Hoop dat ze meer/langere programma’s krijgt. Kijkt ook zo fijn zonder reclame!

2 likes

Ja kijkt heerlijk zonder reclame inderdaad! Sowieso gaat nl3 wel lekker weer de laatste tijd heb ik het idee, zowel gister als dinsdag de hele avond aangehad en eigenlijk alleen maar leuke/interessante programma’s gezien.

3 likes

Ja vind ik ook! Hij is een Zij (2e serie) ook een mooi programma. Liefde is (op 1) is ook net geweest. Vond de 1e aflevering tof en ben het daarna vergeten. Ga die van net nu terugkijken :slight_smile:

1 like

Ik heb het zo koud, zit gewoon onder mijn elektrische deken te trillen.samen met de spontane spierpijn. Hoop ik niet dat het griep js

1 like

Ja Hij is een zij is goed inderdaad! Vind het ook leuk dat jzhmh er weer op is en vond vanavond Danny in Arabistan ook heel interessant. Liefde is ken ik niet, ga ik eens opzoeken!

1 like

Ha grappig, ik had hier met mijn ex altijd een ‘discussie’ over, is jaren meegegaan :’)
Ik zei een keer expres op een droge neutrale toon ‘lust je worst?’ en toen dacht hij, en heeft het nog jaren volgehouden, dat ik bedoelde te zeggen ‘of je worst lust!’ en dat ik het fout had en mijn eigen fout niet doorhad en dat niet wilde toegeven.
Oke het komt niet zo over maar echt elke 4 maanden kwam dit weer terug. "Ja je begreep de ‘volksgrap’ niet he, met je lust je worst’ ipv ‘of je worst lust!’ " “JAWEL IK ZEI EXPRESSSS LUST JE WORST?, HOUD JE MOND!!” “Nee je wil het niet toegeven he, hahaha geef nou maar gewoon toe dat je de uitdrukking verkeerd begreep” “Ik begreep hem wĂ©l”

14 likes

Mijn oppaskind vroeg vandaag ‘Waarom ben jij een beetje bruin?’. Het is tijd dat ze eens buiten de witte elite wijk komt denk ik. :sweat_smile:

27 likes

RTL late night. Gaat ff over R Kelly en of ze zijn muziek nog moeten draaien. Twan zegt dat hij even op het strafbankje moet, tot zijn onschuld bewezen wordt (never). Vervolgens gaat het doodleuk over de nieuwe hit van Chris Brown!? En niemand zegt iets!? What de fuck.

2 likes