Ahh ik vind verkeerde uitspraken van mensen die gebrekkig Nederlands spreken altijd zoo lief.
Komt door de documentaire die onlangs is vertoond. Maar vind het wel opmerkelijk dat pas nu allerlei sterren willen âbrekenâ met hem. Alsof dit niet eerder al bekend was. Het is nodig omwille van het hooghouden van imago denk ik, dat ze nu niet anders kunnen na die documentaire. Wel nasty.
Voor al die berichten in de media de afgelopen tijd, wist ik niet eens wie R Kelly was.
Ignition and I believe I can fly dan :o
Of ben je van na 1995 ofzo?
Ik shop graag online via Asos. Je hebt daar allerlei soorten kleding in alle prijsklasses. Ik ben ook 10/15 kilo aangekomen en wat ik meestal wel een leuke outfit vind is een skinny high wasted broek (zwart/grijs) met daarop een leuke trui/blouse/shirt die je half in je broek propt en een beetje laat poffen. Je zou ook kunnen kijken voor pantalons ipv spijkerbroeken. Zo heb ik een nette broek van only (zwart, zonder rits/knopen een broek die zit als een joggingsbroek) en die zit zo fijn. Wat betreft je dik voelen in de paskamer: probeer vooral het vasthouden aan een bepaalde maat los te laten. Ik heb allerlei maten in mijn kast hangen S tot XL. Het ligt echt aan je figuur en aan de vorm van de kleding welke maat je nodig hebt. Ik zelf vind het zo minder frustrerend nu ik mij niet perse vasthoud aan een bepaalde maat die ik âmoet/wilâ hebben.
Ja ik ben van na 1995 haha, oh en ik ken het nummer I believe I can fly wel maar kom er door jouw bericht achter dat dat van hem is hahah.
Je bent trapped geweest in the closet of niet
Ik ben morgen niet vrij want moet terug naar school voor wat verplichte onderdelen en ik ben er zo geĂŻrriteerd over. Voelt echt als een luxeprobleem want bijna iederern werkt wel gewoon op vrijdag maar mijn vrije vrijdag is echt heilig voor mij en ik wil hem niet besteden aan onzinnige verplichtingen
time to put him in prison
Of weer in the closet.
Oh dat heb ik ook! Dan zie ik de rimpels en de grijze haren en hun houding opeens veel duidelijker. En soms realiseer ik me bij dingen die ze zeggen dat ze de wereld ook anders zien dan vroeger. Ze worden wat meer bekrompen ofzo, terwijl ik wel nog steeds als eerste bij hen aanklop voor advies.
Ik moet volwassen worden:(.
@Ficus ja mijne ook!
@Totoro jaa precies wat jij zegt! Mijne spelen ook een hele grote rol in mijn leven en ik vind dat ik me erop voor moet bereiden dat dat niet voor eeuwig zo gaat zijn, maar aan de andere kant wil ik wel dat ze een grote rol blijven spelen omdat het nu nog kan.
Ik ben halverwege de docu over R Kelly nu en het helpt wel om minder te luisteren, vroeger vond ik dat plassen alleen een grap (zoals in Macklemores nummer âsmells like R. Kelly SheetsâŠPissâ) omdat ik eigenlijk nooit had gedacht aan dat het een minderjarige was. Aaliyah was al dood toen ik met R Kelly luisteren begon dus dat had ik ook nooit echt bedacht, het was wel algemeen bekent hoor maar het registreerde nooit echt bij me eerlijk gezegd.
@Madrid Ik weet dat ik een post van jou heb gelezen maar ik kan hem niet meer terugvinden:(.
Maar volgens mij begrijp ik uit reacties van anderen wel dat je zwanger bent? Gefeliciteerd!! Wat super voor je!
Ik heb vandaag en gisteren buikspieroefenimgen gedaan. Dat is voor mij zeer bijzonder aangezien ik weinig heb met sport. Ik ben benieuwd hoe dit zich gaat voortzetten
Wij hadden wat vuilnis zakken voor het raam hangen en die hebben we er gisteren af gehaald. Nu zit er een pittig barst in het binnenraam. Zo raar. Lijkt me alleen niet dat het door warmte komt. Zo erg heeft de zon niet geschenen.
Hopelijk kan er een glazenzetter komen aankomende maandag.
Ik lig al zeker een kwartier te dubben of ik uit bed ga om te douchen. Maar het is zo lekker warm in mijn bedje
Voelt vandaag echt als vrijdag de dertiende. Ben afgewezen voor de kamer, mân patiĂ«nt waarvoor ik een kwartier eerder van huis ben weggegaan komt niet opdagen en ik botste tegen iemand aan waardoor ze hete thee over haar hand kreeg.
Mag ik terug naar bed?
Ja heel makkelijk!
Succes! De dag kan nu alleen nog maar beter worden
Mijn wekker ging voor werk en mân vriend werd daardoor ook een soort van wakker. âBlijf bij mij! Ga niet op wereldreis!â zei hij