Wat je even kwijt wilt #14

@Oprah ja die indd, Ik heb daar al vaker kratten met spullen heengebracht,geen enkel probleem. Ze helpen ook nog met uitladen haha

Hahaha dat is wel creepy. Toch koud gekregen vannacht?

Met het risico om over te komen als een snob heb ik deze tip.
Wij eten regelmatig in sterren restaurants, ivm werk man, en ik eet vegetarisch. In een sterren restaurant zit een hele goede kok. Vandaar de sterren. Dus die zijn altijd in staat iets smaakvols te maken voor de vegetariër/ veganist is mijn ervaring. Er heeft ook nog moot iemand raar opgekeken als ik dat vroeg. Heb menig keer jaloerse blikken gehad van de niet-vegetarier! Dus ik zou gewoon naar het restaurant van je keuze gaan hoor.

1 like

Ik ook! We kunnen het haha. Heb wel wat te doen nu dus dan gaat de tijd sowieso sneller. Altijd fijn haha. Veel succes nog

1 like

Ja, dat kan ik me voorstellen. Maar allergieën luisteren ook heel nauw he!
Dat is toch risicovoller koken dan ander dieet, zoals vegetarisch.

Ben je al eensbij One gaan eten in Roermond?
Heeft 1 ster en is niet zo’n groot restaurant. De kok, Edwin, is heel flexibel en creatief. Miss dat hij wel voor je kan koken. Echt de moeite waard in ons Limburg land.
Tijuana zegt me eigenlijk niks, is dat Mexicaans?

1 like

Is toch overrated!

1 like

Nou, die in H doet best moeilijk, ik ben ook aan het opruimen ivm verhuizing. Maar sommige dingen namen ze niet mee hoor!

1 like

Kan ik niet zeggen hoor!

Ik ben nu al bijna meer dan 2 weken ongesteld. Ik word er zo moedeloos van. Wil dat het stopt!!!:tired_face:

Ik sport in een dikke trui! Merk aan mezelf dat ik dan minder afleiding heb, en echt in mn eigen wereld zit. Zo heel veel warmer vind ik het eigenlijk niet eens!

1 like

Ik zou vandaag een “date” hebben naar de dierentuin maar het regent :frowning: we kunnen beiden niks leuks bedenken en er is verder niks in de buurt.
Iemand tips?

Dat doet me denken aan sausalitos in aachen. Ben ik echt al heeel lang niet meer geweest wel

1 like

Mijn ervaring is helaas ook dat mensen vaak niet komen opdagen zonder iets te laten weten. Ik ben wel klaar met dingen weggeven via de weggeefhoek.

Ruilen? Ik ben al 1,5 week te laat…

Ughhh ik deel je gevoel (soort van) ik heb nu al ruim een week menstruatieklachten (qua buikpijn en rugpijn, pijnstillers helpen ook nauwelijks) en ik ben nog steeds niet écht ongesteld, alleen wat spotting. Maar ik ben er zoooo moe van inmiddels. Sterkte!

Hahahaha wtf

Als ik sport in de sportschool heb ik het daar altijd zo koud, dat ik gewoon een trui aan wil voor de eerste 15 min. En daarna heb ik het inderdaad wel warm, maar niet ‘zweet-warm’ (dit zegt ook wat over mijn sport intensiteit wellicht) en ben ik te lui mijn trui uit te doen. En los haar bij mij is gewoon een elastiekje vergeten :frowning:

2 likes

Ik zal eens zoiets voorstellen :slight_smile:

1 like

Nog 3,5 uuuur. Wat zegt het trouwens over een manager die mij heeft aangenomen en vaak spreekt (telefonisch) dat hij zich net aan mij voorstelde? Hij is al 6 maanden mijn manager…

1 like