Wat je even kwijt wilt #14

Ik kan niet meer.

15 likes

Mijn buschauffeur heeft denk slettendisco opstaan. Zit hier met Gasolina aan en hij fluit vrolijk mee :joy::joy::joy:
Als ie gaat trillen met zijn bil kan je me opvegen

19 likes

brrr ik heb het zo koud.
Vandaag gaan we een fotoshoot met onze twee konijnen laten doen haha. Had voor de gein meegedaan met een winactie en nog gewonnen ook. Eigenlijk echt te belachelijk voor woorden, maar ga het toch doen :rofl:
Daarna bij mijn schoonouders eten, hoop op wat lekkers! Heerlijk zo’n vrij dagje na weken stress.

24 likes

Heb mijn rotweek overleefd, voel me beter en heb echt wel hoop dat dingen gaan veranderen (en het weer beter zal gaan). En die hoop is echt even genoeg. <3

8 likes

Ik ben zo opgelucht dat ik eindelijk een onderzoekstage heb gevonden. Zag het echt even niet meer zitten en had geen idee wat ik moest gaan doen als het niet gelukt was. Ben echt verbaasd want ik had me inmiddels helemaal erop ingesteld dat ik niet af zou studeren dit semester. Kan wel huilen van opluchting, jeetje.

21 likes

Ik ben alleen thuis vandaag en dat vind ik zo chill. Word gek van altijd mensen in huis

3 likes

Als we dat zo makkelijk zouden kunnen zeggen was er ook geen zwarte pieten discussie.

Oh nu lijkt het alsof ik jou aanval haha. Maar ik bedoel het is idd zo makkelijk maar mensen zijn te koppig

1 like

Van 10 ECTS in het eerste semester vorig jaar, naar minimaal 40 (maar waarschijnlijk meer) in het eerste semester van dit studiejaar :tada::tada:

29 likes

Dit hele R Kelly gedoe heeft tot gevolg dat ik de hele dag ignition in mn hoofd heb, Bounce bounce bounce bounce bounce

10 likes

Lekker bezig!

1 like

Maar volgens mij stond er ook in die excuses dat ze in die periode niet goed in haar vel zat waardoor ze een verkeerd oordeel heeft gemaakt. Ik vind dat mensen altijd het recht hebben om van mening te doen veranderen en ik vind het in haar situatie en positie als wereldster juist sterk dat ze publiekelijk toegeeft dat ze verkeerd zat, genoeg sterren waar hij mee samen heeft gewerkt die dit niet hebben gedaan.

3 likes

Ik heb gisteren zo’n fijn gesprek gehad met m’n baas, ik zat er behoorlijk doorheen in verband met de lange dagen en reistijd. Nu mag ik dus 1 dag per week thuiswerken en elke dag een uurtje eerder weg en dan in de trein nog wat doen

Ik ben zo opgelucht ik kan wel janken van geluk
Dat doe ik nu ook bijna want vandaag werk ik dus thuis, en heb de radio hard aan (is geen radio op werk) waar nu Henk Westbroek met Zelfs je naam is mooi op is dus ik ben lekker aan 't meebleren

36 likes

Wat goed. Zo zie je maar he, soms is iets benoemen genoeg om te praten over verandering aanbrengen in de situatie. Heel fijn.

1 like

Ik heb 4 gaatjes aan elke kant in mijn oren waar ik eigenlijk al jaren niets meer in doe. Nu heb ik weer zin om daar kleine knopjes of ringetjes in te doen.
Ben ik aan kijken op internet voor inspiratie kom ik dit tegen:

Samenvatting

Ear%20Earring1

Ik zocht ook op “ear earrings” , waarom ook hè?
Zoveel vragen nu haha.

33 likes

Haha iel wat naar om te zien

2 likes

Hahaha ik had je tekst maar half gelezen en had verwacht nu verschillende oorknopjes te gaan zien… Nee dus

1 like

Same!

Ik vlieg vanmiddag vanuit Charleroi en nu is mijn moeder al de HELE OCHTEND aan het zeuren dat ik NU moet gaan want Gele Hesjes.

Het is maar goed dat er dalijk een paar duizend km tussen ons in zit.

2 likes

Same, zeker nu ik die docu kijk wordt ik steeds herrinert aan liedjes.

11 likes

Cher Le Roi

1 like