Wat je even kwijt wilt #14

Ze roepen hier vanalles om, door de slechte akoestiek versta je er niks van! :scream:
Maar net moest al het personeel naar de horeca-unit en dat baart me zorgen.

Wat raar ook? Want juist die vriendschap zou toch reden moeten zijn om je grote waffel dicht te houden? Ben heel benieuwd naar de afloop hiervan. Hebben ze ook privé geprobeerd contact op te nemen met jou en je moeder?

3 likes

Maar je kunt als professioneel hulpverlener, wat ze dus volgens mij is, toch niet je moeder meenemen bij een privacy gerelateerde zaak? :woman_facepalming:
En een privĂ© mail sturen over een “ lopende “ zaak lijf me helemaal uit den boze.
Mss is ze toch niet zo professioneel als dat zou moeten.

4 likes

Thanks, dat werkte!

2 likes

Je browser slaat o.a. afbeeldingen soms op i.p.v. telkens opnieuw te laden, zodat je website sneller laadt. Alleen zie je dan soms een oudere versie. Hoe je je cache kan wissen, hangt af van je browser, maar volgens mij zit altijd in de buurt waar je ook cookies en geschiedenis kunt wissen (wat @Hyde ook zegt).

2 likes

Ja en ja :slight_smile: goedkoop en overzichtelijk, en prima bereik.

1 like

Nee maar ze heeft wel contact opgenomen met de vrouw die het feest gaf waar haar moeder mijn moeder aansprak. En ze heeft die vrouw dus gevraagd of er andere mensen bij het gesprek tussen mijn moeder en haar moeder waren. In haar reactie schrijft ze dat de feest mevrouw bevestigd dat dat niet zo was.

Met andere woorden mijn buurvrouw (feestmevrouw) weet nu dus ook van deze klacht af??! Het woord privacy kent ze volgens mij niet ofzo

15 likes

Haar moeder is wel beetje onderdeel van de klacht! Maar weet het ook niet zeker natuurlijk

2 likes

Ja ik vind het ook heel raar? Helemaal omschrijven wat we gedaan hebben en met wat voor auto we naar het gala zijn gegaan??? :no_mouth:

2 likes

Nee, dat zie ik niet zo. Zij heeft wrs vrijwillig haar moeder ingelicht over jou al dan niet aanwezig zijn in de instelling. Op dat moment is ze de privacy regel al gepasseerd. Haar moeder zou, als zei ets van het werk van haar dochter begrijpt, haar mond moeten houden. Maar heeft zelf geen regel overtreden. Of was het verhaal niet op deze manier? Dan heb ik het mss verkeerd geĂŻnterpreteerd.

Wow, werkt dit goed? Ik krijg allemaal reclame van de vorige bewoonster nog, dus ga dit maar eens instellen.

Misschien is het voor de nieuwsbrief voor de rest van de mensen van het feest die het gesprek toen niet gehoord hebben. Zou ook zeker aankaarten dat ze het bij nog iemand heeft gemeld, lijkt me niet de bedoeling na een klacht.

10 likes

Ik word af en toe gebeld door een prive nummer, maar ook precies op momenten dat ik niet op kan nemen. Ik ben nu heel benieuwd of dit echt iets is en wat ik dan mis, of dat dit gewoon zo’n Nigeriaanse prins is die geld van me wil.

3 likes

Handig! Ik heb mij meteen aangemeld.

1 like

Dit had ik ook, echt maandenlang.
Laatst eindelijk een keer op kunnen nemen.
Was het voor een enquĂȘte van HBO monitor :expressionless:

1 like

Laat antwoord maar ik heb de vivosmart 3 van garmin, die meet ook hartslag en vind ik zelf erg fijn! Niet altijd super accuraat maar daar heb je sowieso een band voor nodig

1 like

Te laat! Heb al 30 euro entree betaald! :sob:

Ik had nog een halve chocoladeletter en kerstkransjes maar nu zo misselijk

:scream::nauseated_face:

1 like

Haha godzijdank zit ik niet bij Ziggo, dus die valt af. Ik ben heel benieuwd, waarschijnlijk is het inderdaad onzin.