Wat je even kwijt wilt #14

ik ging wat drinken met een vriendin en ik had een nieuw shirtje aan. Ik had hem al aangetrokken en dacht nog voordat ik wegga moet ik het prijskaartje eraf halen.
Zit ik in de bar voel ik op mijn rug, heb ik het prijskaartje er nog aan laten hangen. Zo stom. Gelukkig zat ik tegen een muur dus heeft niemand het gezien

5 likes

Tip: doe je lenzen uit voordat je peper gaat snijden. 8 uur later en nog steeds zit die peper op mn handen en heb ik dikke pijnlijke ogen omdat ik mn lenzen uit moest halen.

3 likes

Ook echt ā€˜mogelijk seksueel misbruik’, maar hoe zou dit iets anders moeten zijn?! Iemand in coma kan moeilijk consent geven

14 likes

Ik raak toevallig altijd mijn oog aan wanneer ik peper snijd en heb daarna dan ook pijnlijke ogen. Ik doe dan gelijk mijn lenzen uit en mijn oog met water spoelen, dan is het weg. Heb je je oog al met water gespoeld?

Edit: haha las niet goed, want je hebt je lenzen eruit gehaald :sweat_smile:

Haha ja! Alleen hoe ga ik ze morgen weer in krijgen? Die peper slijt vast niet zomaar van mn handen :unamused:

Voor nu te laat, maar ik heb standaard van die goedkope latex handschoenen van de Action in huis. Speciaal om pepers te snijden.

1 like

Wes?

Wat voor thee?

Image result for habbo bobba

26 likes

Ah shit :frowning:
Heel veel sterkte :heavy_heart_exclamation:

1 like

@Melman Heel veel sterkte :heart:

2 likes

Ik vind het echt een leuke serie, zijn nu bij het 4de seizoen.

Hahah is me nooit opgevallen. Maar nu je het zegt ja

2 likes

Mn moeder komt beneden zet de tv aan en die buren ruzie die @Damnatio deelde is ineens op tv.

7 likes

Voor je collegas is het veel vervelender als iedereen daar straks buikgriep heeft!
Beterschap :slight_smile:

1 like

@Enthusiasm Heel veel sterkte :heart:

Zometeen een voetreflexmassage, maar waaarom zo vroeg. Dit wordt een ellende maandag als ik weer vroeg op moet staan

1 like

@Melman @Enthusiasm Sterkte :two_hearts:

2 likes

Sterkte @Enthusiasm en @Melman :two_hearts:

2 likes

@Melman @Enthusiasm Veel :heart::heart::heart:

2 likes

@Melman @Enthusiasm Heel veel sterkte!:heart:

2 likes

Bleh ik heb nog ff zitten rekenen, maar als ik vanavond thuis kom na een 12 uur dienst kan ik nog maar 5 a 6 uurtjes slapen voordat ik morgen weer aan een 12 uur dienst begin. En als ik dan thuiskom kan ik ook nog maar 4 a 5 uur slapen voordat ik dan weer moet werken. Hoe ga ik dit doen, ben nu al kapot :roll_eyes:

@Melman @Enthusiasm

Sterkte :two_hearts:

2 likes