Wat je even kwijt wilt #14

:heart:!
Het is ook zoiets kuts om te moeten vertellen, ik wil het soms ook gewoon voor me houden zodat het er maar even “niet is” ofzo.

2 likes

@Enthusiasm heel veel sterkte voor jullie :heart:

2 likes

Ik herken hier mezelf in.
Zit onbewust ook heel vaak met mijn hoofd scheef.

Hebben jullie post NL pakketjes ook vertraging? Lekkere after-kerst drukte :sweat_smile:

1 like

Jaaa, heel erg. Monki, Hema en Sissy Boy bij mij.

Mijn konijnen moeten nu echt even gaan slapen, want ik kan me niet concentreren als ze steeds rondrennen en alles proberen te slopen :roll_eyes:

2 likes

Jaaa ik wil mijn Hunkemöller pakket :disappointed_relieved:
Natuurlijk wel al de mail gehad om de producten te reviewen

Veterschoen :joy:

11 likes

Ik twijfel of ik pepernoten zal bakken vanmiddag of gewoon een taart. Pepernoten zelf bakken is zo’n nostalgische herinnering van de basisschool en zooo lekker in mijn herinnering

2 likes

Ik ben terug kn bed gaan liggen, maar ik moet me nog omkleden en eten en daarna naar oma.
Ik ben aan het bedenken wat ik aantrek, zo voelt het toch nuttig :sweat_smile:

Mooie samenvatting. Ik heb echt vol verbazing gekeken naar die aflevering. Zo interessant eigenlijk als je kijkt naar lichaamstaal, moment van uitbarstingen, woordkeuze en zo. Verder snap ik het echt niet. Wat een non-issue!

1 like

Oke ik heb een vraag. Ik woon in de stad waar ik studeer, maar nu met de prijsverhoging van het ov, betaal ik gewoon bijna €9 per dag school voor de reis. Ik heb geen recht meer op studentenov, met de fiets is geen optie (onveilig, zelf de gemeente/politie raadt het af) en heb geen rijbewijs. Weet iemand of ik een instantie hiervoor kan inschakelen want ik heb geen €200 per maand voor het ov en dat betekent dat ik niet naar de studie kan mijn laatste jaar :sweat:

Heb ik naar gekeken, maar ik haal daar de kosten niet mee uit. Betaal dan uiteindelijk nog meer elke maand met zo’n abbo erbij.

@Rozevarken ik ben nu wel heel benieuwd in welke stad je woont als het niet veilig genoeg is om te fietsen? Woon je in NL? Maar wel rot joh, je zou denken dat er wel iets van een abo mogelijk moet zijn om de kosten te drukken.

Ik lig nog in bed, heb nergens zin in bleh. Ik heb echt zonlicht nodig… Hoef niet veel te doen vandaag dat scheelt, maar wil wel ieeets zinnigs doen.

5 likes

Carpoolen met iemand en de kosten delen?

Ook aan gedacht, maar niemand uit mijn buurt heeft een auto en mensen met een auto komen niet langs mijn buurt :disappointed:

Weet iemand hoe het prijsbeleid van bol werkt? Ik zie best vaak dat prijzen ineens stijgen en daarna ineens weer dalen. Ik vind dat best raar voor een dergelijke webshop. Heeft dat te maken met mijn zoekgedrag of met de algemene vraag naar bepaalde producten?

1 like

Denk de prijzen op andere webshops vooral

Goeie! Zet ik op het lijstje om te bellen maandag!

Mijn collegas zijn zo schattig. Normaal ben ik altijd veel te vroeg. Nu was ik gewoon optijd , waren ze helemaal ongerust geworden hahaha.

4 likes