Wat je even kwijt wilt #14

:heart::heart::heart:

Was je laatst toevallig ook bij zijn optreden in Paradiso? Het was echt superleuk!
Ik vind hem sowieso echt geweldig.

(Tikkeltje ongemakkelijk dit, want hij krijgt meldingen van Google als ik iets post. Of dat staat nu uit voor dit forum!)

1 like

Ik ga terug naar Tilburg zo om morgen te leren, maar ik ga eerst superlang uitslapen en eten bestellen. Yes zin in

3 likes

Mn vriend en ik hebben elkaar heel ‘lang’ niet gezien (deze week niet en vorige week alleen met de feestdagen, maar dan moet je altijd zo leuk doen met de fam dus dat telt niet) dus we hadden vanavond afgesproken en het is zooo gezellig. Net super lekker uit eten geweest en nu zitten we lekker te chillen op de bank en niks te doen, en morgen gaan we lekker ontbijten in een van onze favo tentjes en dan s middags nog wat leuks doen. Ik was doodop na werk vandaag maar nu kan ik zo lekker ontspannen en ik weet al dat ik vanavond veel beter ga slapen als hij er is <3

15 likes

Hahahaha @anon39978576 je avatar :heart:

1 like

Hahaha zijn blik. De kleine smiecht

6 likes

Ik heb oudejaardsavond geteerd op radler 0.0%, ging prima!

1 like

Ik keek net het vorige seizoen van ‘een huis vol’ en daar ging een uitwisselingsstudente uit Brazilie dit ook maken! Zag er zoooo lekker uit en nu zie ik dit recept; thanks :slight_smile:

1 like

Ik was winkelen en er gebeurde iets verschrikkelijks. Vier meisjes van zo’n 16 jaar oud hielden wat pashokjes bezet en toen zei er eentje: “die MEVROUW wil ook passen.” Ik was toch ook laatst nog 16 :sob: Tien jaar geleden ja…

27 likes

Ahhh :sweat_smile:
Ik weet nog als de dag van gisteren dat iemand (een brugklasser) voor het eerst ‘mevrouw’ en ‘u’ tegen me zei. Doet nog steeds pijn :sob:

1 like

Heel herkenbaar, loop hier ook tegenaan op meerdere fronten (werk, relaties, wonen)

1 like

Jij houd van crocs. Zegt genoeg.

1 like

Ik heb net zo’n ontzettend gave real life gaming/horror escape room gedaan. Het was echt superspannend en oprecht eng :sweat_smile:

5 likes

Je had het nieuws vast niet vooraf gecheckt? :stuck_out_tongue: Denk dat velen dan misschien gepast hadden haha, helemaal voor een horror escape room.

1 like

Ja heb in het verleden wel verkeerde keuzes gemaakt waar ik nu spijt van heb (bijv te snel wisselen van studies), dus nieuwe keuzes maken en me er aan commiteren vind ik nu lastig, bang dat het weer een verkeerde keuze is en ergens dan “definitief” langer aan vast zitten benauwd me vreselijk. Terwijl bijv met werk als het een leuke plek is het echt niet zo erg is en er altijd wel een escape route is mocht het toch niet bevallen. Het voelt alleen niet zo. Heb de laatste jaren wat tijdelijke banen gehad en iets vasts zou vast beter zijn maar vind het doodsbenauwend. Wil vrijheid voelen of zo!

1 like

Heb je slim bekeken. Lekker! Geniet ervan. :slight_smile:

1 like

Heeft iemand nog een filmtip? Heb van de week alle scary movies gekeken en the babysitter en zoek nog zoiets. Een horrorcomedy ofzo, of gewoon iets flauws grappigs.

Ik herken dit echt zo goed. Ik vind mijn leven nu heerlijk omdat ik elk halfjaar iets nieuws start. En dat gaat mij ook heel goed af en de afgelopen jaren heb ik heel veel toffe kortdurende projecten/stages/enz gedaan. Maar als ik denk aan de toekomst en dat ik ergens echt jaren ga werken krijg ik het ook heel benauwd.

Ik vind het enerzijds fantastisch want je maakt heel veel mee. Maar ik kan ook zo jaloers worden als mensen ergens echt iets hebben opgebouwd.

4 likes

De gemiddelde mens heeft toch helemaal geen advocaat nodig ofzo? Ik besef me ineens door die brief van vandaag dat ik jaren geleden naar de bank moest want mijn vader wilde PER SE dat ik dan een bepaalde advocaat kreeg? En ja hij zou daar dan maandelijks wel voor betalen. Vond/vind het zo overdreven en waarschijnlijk ook jammer geld. Hoor je dan niet te weten hoe diegene heet ofzo? Echt ik heb zo weinig geleerd op dat gebied het is gewoon gênant. En het is ook niet zo dat ik ooit in aanraking ben gekomen met justitie. Mwaaaah ik moet heel schaamtelijk nog een keer een “cursus” hebben in al die dingen vrees ik. Want er worden mij tegen beter weten in altijd veel handen boven het hoofd gehouden.

Huh waarvoor heb je een advocaat nodig als je naar de bank gaat. Ik snap je verhaal niet helemaal haha

Shaun of the dead. Vond ik vroeger heel grappig

3 likes