Misschien doe je ook niks verkeerd! Wellicht helpt het om op een later moment als de situatie weer bekoeld is voor jezelf te evalueren hoe hoe nou komt dat jullie ruzie hebben? Het is dan altijd wat makkelijker te relativeren, dan nu in het moment.
Knuffel!
Jeetje, wat lastig zeg. Ik zou echt op een later moment nagaan met hem wat maakte dat hij vandaag zo boos is geworden. Is dit altijd al zo geweest in jullie relatie of pas van de laatste tijd?
Als dit echt vaker voorkomt, misschien therapie overwegen?
Voor niemand is deze situatie leuk, voor jou niet, je man niet en je kinderen niet.
Snap heel goed dat je eht vervelend vindt om boos uit elkaar te gaan, maar nu het toch al zo is, kan je elkaar misschien even de tijd geven om af te koelen? Soms hebben dingen even tijd nodig om in te dalen en erna kan iemand dan ook spontaan beseffen dat het onnodig/overdreven was. Blijven bellen werkt naar mijn ervaring dan juist averechts, omdat die rust er dan niet is. Vind t vervelend voor je, hoop dat t snel
weer goed is. Kan me voorstellen dat een situatie met jonge kinderen (toch?) ook voor iedereen stressvol is. En je gaf aan dat het in de vakantie veel leuker was (hoop niet dat ik nu dingen door elkaar haal) en dat lijkt me wel een goed teken. Hopelijk gaat het snel beter.
Ik ben ook zo enthousiast! En ben super trots dat je je mond niet voorbij hebt gepraat haha!
Ik heb niet echt advies voor je sorry maar ik wil je wel even een virtuele knuffel geven.
Ik viel net keihard van de stoep af en ging door m’n enkel. Heb echt gegild als een klein kind dus hoef mijzelf voorlopig niet meer in die straat te vertonen denk ik
Ik heb nog steeds erge pijn dat ik er misselijk van ben, hopelijk gaat ‘t morgen weer beter want heb belangrijke afspraken
En ik weiger om naar de dokter te gaan want wie valt er nou van een stoep af jezus
Ja snap ik hoor maar ik vind het wel gênant. Als het echtttt niet meer gaat dan ga ik wel maar hopelijk is dat niet nodig
Waarom?
Ik zou gaan hoor! Je bent er helemaal misselijk van en denk dat die dokter wel “gênantere” dingen heeft gehoord dan dit (al vind ik dit niet echt gênant, is gewoon een ongeluk!)
Sterkte!
Ik dacht dat dit betekende dat jij zwanger was! Maar het gaat om een gezamenlijke vriendin denk ik? nadat ik ff je berichten heb bekeken
Uhm, ja lang verhaal. Ik laat me (de laatste tijd) zo snel uit het veld slaan. Plus dat ik bezig ben met iets waar ik (in fases/periodes) al lang mee bezig ben, maar het liefst nu alles weggooi. En daarna het liefst mijn ogen ervoor sluit. En dat ik hierdoor een afspraak niet kan nakomen, terwijl ik daar een hekel aan heb.
Dat dacht ik ook tijdens de hele film hahaha
Welke was je naartoe?
De laatste keer dat ik me verstapte door een stoepje waren mijn enkelbanden ingescheurd en kon ik een paar dagen niet lopen dus als het aanhoud zou ik het zeker in de gaten houden en even gaan. Hoop dat het morgen voor jou in iedergeval voorbij is!
Ik zou het soieso goed koelen! Groetjes iemand die zo niet lief is voor haar voeten/enkels.
Omg ik had een chill dagje (Ikea) en nu kom ik terug en heb ik mijn 2e waarschuwing te pakken. Ik gaf nog aan dat ik niet wist in welk topic ik het moest plaatsen maar blijkbaar was dit de verkeerde keuze.
Ahh, vervelend. Misschien moet je het even laten rusten (als dat kan) en er over een weekje ofzo nog eens naar kijken? Dan is dit gevoel misschien al wat verdwenen. Zo niet, dan kun je altijd nog kijken of je er echt mee wilt stoppen of dat het toch nog de moeite waard is. Hopelijk voel je je snel wat beter!
Dankje. Ja, helaas is die mogelijkheid niet echt wenselijk, zeg maar. Ik heb inmiddels een ‘oplossing’ waar ik mee kan leven (oplossing is dus niet geweldig, maargoed). Ik hoop alleen dat ik deze gedachte vast kan houden en niet elk half uur in paniek raak
Ja nog even en jullie zijn van me af want ik mag alleen nog maar plaatsen wat jullie het liefste lezen. Mijn onzekerheid in het date topic is afgestraft en mijn posts over eten mogen nu helemaal nergens meer. Nou liefde en eten zijn wel mijn belangrijkste dingen waar ik over post dus ik vraag me wel af wat ik hier nog kan doen ja