Wat je even kwijt wilt #14

Ik heb net mijn vriend getagd in een artikel op Facebook met de titel: “22 things you probably didn’t know about Britney Spears”
(even om een beeld te schetsen: hij heeft wat langer haar, tattoos, houdt van rockmuziek en dus totaaaal niet van Britney).

Ik vond het vet grappig van mezelf (heb dan ook 2 borrels op), maar mn vriend reageerde alleen met: haaa-ha.

Okee dat was mijn enerverende zaterdagavond

10 likes

Indien je moet leven naar al het nieuws is het misschien beter om uberhaupt de deur niet uit te komen :tongue:

2 likes

The package is echt flauw grappig en een beetje cringy.

Ik zag net een plaatje van pasta carbonara en nu wil ik dat ook :cry:

1 like

Ik moest plassen en opeens trekt de wc niet meer door. Ik kan er echt niet tegen als iets niet werkt dus ik sta nu om 4.00 ‘s nachts de vlotter te repareren :woman_shrugging:t2: :sweat:

4 likes

Ik ben al een tijd klaarwakker dus ik dacht ik ga wel een film kijken. Dus ik zette Sully erop. Dat gaat over dat vliegtuig wat in de Hudson landde. Toen kwam ik erachter dat dat op mijn verjaardag is gebeurd dus ik dacht, oh grappig. En ging heel random die datum googelen en ik zag dat Martin Luther King dan ook is geboren. Het is fantastisch. Toen ging ik weer verjaardagen googelen van vrienden/familie en welke bekenden personen er dan zijn geboren enzo. Is natuurlijk erg belangrijk om te weten. Vervolgens zag ik Mariah Carry staan en ik moest gelijk aan EFG denken. Ooit was er een bitchfight op het forum omdat een paar zeiden dat Mariah Carry lelijk was en sommige waren het daar helemaal niet mee eens!! Toen hadden we discussies met diepgang.

20 likes

Toen ik die gymbroekjes zag dacht ik: dit moet toch een grap zijn van de Mode Beslissers, om te kijken of mensen echt zo hard niet meer zelf nadenken dat ze echt álles aantrekken wat in de mode is. Elke keer als ik iemand in zo’n broekje zag meende ik in haar gezicht lichte paniek te bespeuren van ‘ja ik weet het maar het is fashion dus ik kan er niks tegen doen’.

6 likes

Zombie Nation!

Om iedereen die verbaast is over “gymbroekjes” nog meer in de war te maken , ik heb er laatst een in panterprint gekocht kan niet wachten tot het mooier weer is.

8 likes

Jeetje, ik werd helemaal gek van de puistjes op mijn kin die maar niet weggingen. Ik heb van The Ordinary dus dat salicylic acid gedoetje, en elke keer als ik dat opsmeerde gingen ze braaf en snel weg. Nu zitten ze er al weken en het wordt steeds lelijker. Kijk ik gisterenavond naar het potje wat ik de afgelopen weken constant heb zitten smeren, blijkt dat ik al de héle tijd het verkeerde potje aan het gebruiken ben. Heb dus de afgelopen tijd heel braaf en consistent vitamine C op mijn puistjes gesmeerd. Nee, vind je het gek dat ze dan niet verdwijnen :sweat_smile:

31 likes

Haha zo stond ik vanochtend ook op! Ik moet van mezelf eerst mn laatste deelvraag van mn onderzoek uitwerken, daarna mag ik onder een dekentje stardew valley spelen :joy:

Laatste dag om literatuurstudie af te ronden . Ben zo blij als ik in februari een week vrij ben en alles ingeleverd is .

4 likes

Waarom ben ik gvd echt zo goed als NOOIT ziek en voel ik me nu net een dweil terwijl ik morgen bij m’n nieuwe job begin?!?!

Ik ging gister naar een ‘echte’ schoenenwinkel omdat ik niks kon vinden… blijk ik gewoon maat 38 te hebben maar een brede voet waardoor ik altijd 39 nam :scream:

Een krabstok, boek, tijdschriften pakket

1 like

Misschien kun je een mooie kaart schrijven?

Ik bedoelde het met een knipoog (begreep @HvO ook niet geloof ik haha), moest er gewoon aan denken doordat dat dus net op het nieuws voorbij was gekomen. Leuk om te lezen dat het een hele toffe was iig!

1 like

Ik keek al een hele tijd tegen iets op. Dat zou leuk moeten zijn. Heb vandaag besloten om het gewoon af te zeggen omdat het zo erg tegen stond, zo blij dat ik het nu gedaan heb, echt een opluchting.

7 likes

Pauzuuuhhhhhhh

1 like

Ik heb een kater, en moet zo naar mijn oma :unamused: Wil de hele dag in bed blijven en wachten tot het over gaat :sob: