Wat je even kwijt wilt #14

Ohhhh ik heb mijn telefoon beneden gelegd omdat ik er anders de hele tijd op ga (ik moet studeren) maar ik wil zooo graag erop kijken. Maar nu al naar beneden lopen is ook kut want heb nog zo zitten aankondigen bij mijn vader dat ik ''hem uit zelf bescherming maar beneden moet leggen zodat ik goed kan studeren!!!" Dit is ergens ook een biecht want waar komt die verslaving opeens vandaan? :s moet wel zeggen dat ik op een ‘‘belangrijk’’ whatsappje wacht.

Ik ga om 17u naar beneden.

1 like

Wel even ‘bewijs’ van de aanbieding zoeken in een folder/site oid, misschien zijn er namelijk andere acties wanneer je naar de winkel gaat over een paar dagen en dan is het lastig te controleren soms (toen ik bij de ah werkte moesten we wel een oude folder bewaren maar dat raakt toch vaak kwijt)

1 like

Huh dit is waar. Ik poste vrijdagavond iets over de chocoladereep die ik at en dat mocht niet van de mods

Ja tot dat iemand zei dat ik me niet aan moest stellen. Dat overstemt voor mij alle andere reacties

Dus nu tot 17u op FF? :wink:

2 likes

ja zeker teruggaan en je geld vragen hoor, vaak wordt daar niet moeilijk over gedaan als je het bonnetje nog hebt en de actie inderdaad klopte.
haha ik heb eergisteren bij kruidvat een actie meegenomen (dacht ik, want er hing nog een keertje met 1 +1)
bleek het een actie van 4 weken terug te zijn? lol
heb het wel voor de actie meegekregen

2 likes

Hahahaha ja dat is het erge ook nog eens, heb alle topics al gelezen die ik interessant vind :sob: Ik ga gewoon maar echt even aan de studie. Gaat de tijd waarschijnlijk ook nog sneller.

Ik zie jou wel gewoon leuk mee praten in andere topics bijv expeditie was gezellig ( ookal was dit seizoen 3x niks haha)
En je mag in de dieet topics best over afvallen praten. En vertel gerust over je liefdes leven.
Je weet dondersgoed welke dingen triggerend zijn voor andere mensen en in welke topics je die dingen niet mag posten. In het druks bezochte algemene topic iets posten waarop je al 100x bent aangesproken is gewoon uitlokken.

Wie zn kont verbrand mag op de blaren zitten. Ik vind je een aardige meid maar hou op met in een slachtoffer rol te kruipen als je gewoon duidelijk een reactie aan het uitlokken bent. Want zo krijg je juist iedereen tegen je.

44 likes

Hoezo mag je onzekerheid niet?

Hahahahaha vermist.

1 like

Doen jullie dit op dagelijkse basis? Of wekelijks?

1 like

@anon39978576 Omg ik lees nu alles wat jij post met Robèrts stem.

7 likes

Wow wat een kutnieuws! Heel veel sterkte!

1 like

Say what ;o

1 like

Wat leuk, wat ga je daar doen?

Ja, zie het op de NOS site staan inderdaad! Wat bizar.

1 like

Nee dat was een incident met een spies

3 likes

Ik heb een keer Mn muniscus afgescheurd door op te staan van de bank nadat ik al 12 uur op de bank zat, dus het kan altijd genanter.

Vooral omdat iedereen vroeg “hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Sport je veel?” Nee, ik stond op en dat kon Mn lichaam niet handelen

58 likes

Is er nog iemand die een kamer zoekt in Tilburg? In mijn huis in het centrum komt een hele chille vrij :smiley:

2 likes

Ik ga vandaag naar de vegan junkfoodbar. Veel goede verhalen over gehoord, ben benieuwd!

6 likes