Wat je even kwijt wilt #14

Ging best soepel!!! Tot vrijdag haha

2 likes

@Nachtburgemeester Tegenover zo’n winkel wonen lijkt me fantastisch. Maar als je niet wil dat iedereen weet waar je woont wil je je posts mss weghalen? Ik neem aan dat er niet zoveel van die winkels zijn in een stad die met die letter begint dus ik zou nu vrij makkelijk je adres kunnen googlen.

2 likes

Ik heb zo een afspraak waar ik behoorlijk zenuwachtig voor ben. Ik hoop zo dat het meevalt.

2 likes

Ik ga vandaag of morgen een rijschool bellen om te gaan rijlessen. Maar wat zeg je dan aan de telefoon? ā€˜Hoi met Jessica ik wil graag bij jullie komen lessen’? Of vraag je eerst of er nog plek is of hoe doen we dat haha?

Ja, vragen om een proefles!

1 like

Vaak valt het mee als het eenmaal gedaan is
Succes!

1 like

Ik heb vandaag voor de eerste keer een weekdag vrij omdat ik parttime ben gaan werken en het is heeeerlijk :dancingbanana:

13 likes

jaa gewoon vragen of je mag komen lessen en graag een proefles wil :)!

1 like

probeer veel voorzorgsmaatregelen te treffen, muggenspray met deet, een armbandje met citronella geur, neem een klamboe mee, neem desnoods van die citronella kaarsen mee en bijvoorbeeld een muggenstekker. Het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer ook de genieten van de voorbereidingen van je vakantie. je gaat daar wss niet voor niks heen! :slight_smile:

1 like

en zo’n schaal kost 32,50 :open_mouth: ik ga ook een bedrijfje beginnen hoor. hahaha maar doe mij dan maar een lekker charcuterie board iets meer pinterest waardig en daan liggen naar mijn idee veel lekkerdere hapjes op :drooling_face:

3 likes

Ik wil een slimme meter maar ze zijn hier al langs geweest, vlak voor ik hier kwam wonen en toen was de vorige bewoner er niet dus hier hangt geen slimme meter. Normaal moet je zelf betalen als je toch 1 gaat aanvragen maar omdat de vorige bewoner niet eens thuis was mag ik hem alsnog gratis. :sunglasses::ok_hand:t2:

1 like

Gadver ik ga echt over mn nek van alles wat hierop ligt🤢 zo goor ook dat gevulde ei iell echt mijn grootste nachtmerrie samen met van die kant en klare slaatjes van de supermarkt.

8 likes

Ik duim voor je!

Spannend! Succes

Succes!!

Komt wel goed, no worries. Gewoon goed smeer. Voor je gemoedstoestand zou je evt kunnen kijken naar een noodset voor malaria. Je zult wellicht gestoken worden, dat ben ik zo vaak in landen waar ook dengue en malaria voorkwam en nog nooit ziek. Jezelf goed in de gaten houden en tijdig naar een goed ziekenhuis gaan (dus even twee keer nadenken als je de rimboe induikt). Ik ken mensen die malaria gehad hebben en met juiste medicatie, wat wij westerse vaak snel krijgen, is het uitermate vervelend maar niet per se gevaarlijk. No worries!

1 like

Ik merk dat er steeds meer onbeschofte/asociale/ongemanierde mensen rondlopen. Pfff jeetje het lijkt steeds erger te worden en het valt me ook op dat steeds meer jonge mensen/kinderen zich zo gedragen, alsof ze vanuit hun ouders geen manieren meer meekrijgen.

En dan heb ik het over gedrag in het openbaar, respect naar ouderen, gedrag in het OV, etc. ga zo maar door.
Vind het de laatste jaren steeds meer opvallen en echt heel erg triest :disappointed_relieved:

11 likes

Wel uit de buurt blijven van teergevoelige familieleden die denken dat je in een citroen bent getransformeerd

ik werk op een school in een interessante wijk, wat betreft culturen en geloven e.d. en ik verbaas mij er echt over waar kleuters al mee aan komen qua woordenschat en bepaalde normen en waarden. Waarbij ik idd ook echt merk dat ouders niet of nauwelijks opvoeden omdat ze verwachten dat dat wel op school gebeurd…

1 like

Sinds ik die serie van Marie Kondo heb gekeken, ben ik helemaal in opruimmodus. Ik heb al zoveel weggedaan en het is een heerlijk gevoel. M’n kamer voelt veel minder verstikkend. Ben nu op weg naar de stad om allerlei opbergdingen te kopen, zin an.

13 likes