Wat je even kwijt wilt #14

Ohhh misschein weet ik het al. Het is dat pizzadeeg? Kan dat?

Judas zal zeker niet gratis terug te kijken zijn. 2200 is me te laat, maar ik wil hem graag zien.
Ik heb geen videoland

Ik kijk de nationale zwelgavond terug en dit is echt perfect voor mijn stemming Nu :ok_hand:t2: Want ik ben lekker aan het zwelgen al een paar dagen.

4 likes

Vind ik ook altijd leuk. Met Nikkie volgens mij. Wat ik wel echt ruk vind, is dat ze altijd zeggen:start om 20.00. En nu is t **** al 20.09. Dat is toch geen stijl?

1 like

Het komt toch gewoon op RTL 4.
Opnemen misschien?

In Nederland? Bij ons hebben ze beveiliging verhoogd na een recente betoging in een filiaal in Ierland.

1 like

Het is bij ons per volgende maand dus dat is helaas te laat

1 like

Jeetje deze gif is echt de perfecte representatie van hoe ik me op dit moment voel

Opnemen kan ik niet.
En omdat het op RTL is kan ik me voorstellen dat het niet gratis is.

Oh, dat is jammer idd. Zal ook wel niet herhaald worden denk ik.

Ik heb dat best vaak en als ik me zo voel en op straat loop heb ik altijd het idee dat ik heel nodig moet plassen terwijl dat niet zo is, maar dan focus ik daarop en ben ineens heel bang dat ik dan in Mn broek plas terwijl Ik dat echt al 20 jaar niet heb gedaan. Maar vervelend gevoel idd.

Je kan het als het goed is een week gratis terugkijken op rtl xl.

1 like

Ik herken mezelf hier echt heel erg in en hoe ik dit probeer aan te pakken is door samen met iemand die ik vertrouw te rijden en dan op stukken snelweg waarbij de invoegstrook ook de uitvoerstrook is. Dus als ik in paniek raak voor het invoegen kan ik altijd nog beslissen om niet in te voegen en gewoon rechtdoor te blijven rijden. Weet niet of dat misschien iets voor je is?

1 like

Is het niet mogelijk om weer een of een aantal lesjes te nemen? Mijn collega heeft dat ook gedaan omdat ze niet meer durfde te rijden en is er nu helemaal van af!

1 like

Heeft iemand hier de Samsung Galaxy S9 Plus? Ik wil 'm eigenlijk bestellen maar ik ben bang dat ie te groot is. Ik wil niet de gewone S9 want die heeft een minder goede camera en camera is echt het belangrijkste voor me.

Iemand ervaringen?

:+1:t3:!
En je hoeft niet helemaal opnieuw je rijbewijs te halen he, dus het kost wel wat maar gelukkig niet zoveel als een heel nieuw rijbewijs met >20 lessen.

1 like

Jippie, eindelijk een FF regular!

8 likes

Heb ik eindelijk een geschikte vakantie gevonden doet de sunweb site het niet meeršŸ™

Ik ben met mijn baas mee naar zijn uitgever. Maar zijn uitgever blijkt fuuucking goed te zijn, werkt ook al jaren samen met Chanel. Dus nu verblijf ik in een kamer met originele fotoā€™s gemaakt door Karl Lagerfeld en ze zijn ook nog is gesigneerd. Ik vind het best grappig

16 likes

Ik heb zo mijn kwaliteiten natuurlijk

4 likes