hahahaha daarom ben ik bewust niet gaan kijken, ben bang dat ik ook opruimwoede krijg waar ik komende dagen totaal geen tijd voor heb
Ik ga woensdag op mijn vrije dag dit kijken zodat ik zin heb om op te ruimen/weg te gooien/etc
Hahahah van dat vak ga ik onthouden! Ik vind het zo mooi als mensen naar mijn werk mailen met âik kan de witte achtergrond van mn plaatje niet aanpassenâ
Nee kut, is een JPG van Google.
Kun je geen steekkarretje ergens regelen? Kun je meerdere dozen in een keer meenemen en het gaat een stuk soepeler.
Ik ben eigenlijk momenteel werkeloos maar ik geniet er echt zo veel van Ben ondertussen wel bezig met solliciteren want ik kan niet eeuwig chillen uiteraard. Ik heb ook zo veel hobbyâs ineens, heb me nog geen moment verveeld.
Verwijs dâr ff door naar hier Wel kut als je dan klaagt over je vriend hier en hij alles naleest. Dat is geloof ik wel vaker gebeurd hier.
Ik wil iedereen nog bedanken voor alle berichtjes mbt mân schoonmoeder, zo erg lief van jullie! Mijn vriend vond het ook onwijs lief.
Het gaat godzijdank vrij goed met haar, ze was dus de avond ervoor naar het ziekenhuis gegaan omdat ze zich niet goed voelde en toen bleek dat ze een infectie had. Verder niets ernstigs. De volgende dag zou ze dus gewoon naar huis gaan en gaven ze haar antibiotica. De eerste sloegen niet aan dus gaven ze haar een andere soort. Daar kreeg ze dus een allergische reactie op en toen is het allemaal heel snel gegaan en ademde ze plots niet meer. De dokters waren gelukkig heel snel bij haar dus het gaat nu naar omstandigheden goed. Ze ademt in ieder geval weer zelf. Zo opgelucht!! Nogmaals bedankt iedereen <3
Heel erg bedankt!
Ik was net bijna thuis van het uitlaten (flinke wandeling!), begint mijn hond keihard de andere kant op te trekken. Ik hoor âtsj tsj tsjâ, blijkt het een of andere oude vrouw te zijn die hem staat te roepen. Zooo irritant. Ik was een beetje geĂŻrriteerd en ik vertelde dat ik haast heb. Zegt ze: âbezint eer ge begint aan een hondâ.
%/@Ă·#$$@$%
Man man man hier ga ik me nog weken over opwinden
Dit lijkt me stiekem ook wel best chill, voor een niet te lange periode dan. Dit moet misschien in het opbiechttopic, maar soms vind ik het bijna jammer dat ik een vaste aanstelling als ambtenaar heb, ik kan zo ongeveer niet ontslagen worden (of ik moet iets heel erg fout doen), en zal ook nooit vrijwillig weggaan zonder iets nieuws te hebben want dan heb ik geen WW
Mijn klachtencommissie gedoe heeft echt weer een debiele wending gekregen. Maar wat me echt raakt is dat mijn moeder totaal niet achter mij staat en mij ziet als de schuldige.
Ah wat een onzin, wat zegt ze dan?
Huh hoezo dat dan? Mijns inziens sta jij volledig in je recht en had ik hetzelfde gedaan! En in dit geval was je moeder al van je therapie etc op de hoogte (wat het niet minder kwalijk maakt), maar wat als dit niet zo was en je dit ook niet gewild had? Of als je inmiddels geen contact meer met je moeder had gehad? Vind het juist heel goed dat je dit aan de kaak hebt gesteld, want is gewoon een hele ongepaste en onprofessionele actie geweest!
Hey Karl,
Als ik je moet helpen? Laat maar weten.
Ik sta aan de andere kant (zowel sector als functie) maar denk dat ik je daardoor eventueel zou kunnen helpen.
Je kan nog steeds trots zijn dat je deze stap hebt genomen. Ik vind het echt heel sterk.
Toch wel fijn he haha! Ik had hetzelfde vorig jaar, er waren ook heel veel banen in mijn gebied dus voelde niet zoveel druk.
Was tussen de feestdagen vrij en kreeg echt weer een flashback naar het werkloze leven en dat ik het stiekem een beetje miste. Natuurlijk romantiseer ik het en was er echt wel verveling en zorgen om geldzaken maar was toch wel een leuke tijd
Ik wou dat ik dit had. Ik ben nu ook werkloos, maar ik stress zoveel. Ik maak me druk om geld, om de mening van andere mensen - noem maar op. Enerzijds zijn er ook momenten dat ik het wel prima vind, maar de stress overheerst wel.
Het staat op Netflix!
Joehoee, voordeel aan van 08:00 tot 18:00 van huis zijn (oke, 17;50 vandaag) is dat je duizend forumberichten hebt om bij te lezen.
Iemand hier ervaring met de website werkendleren.nl? Is dit betrouwbaar?
Het geweldige gevoel wanneer je geen zin had in werk, en je client afzegt. Ik had vandaag echt geen zin om twee uur op de bank een luisterend oor te zijn. Morgen staan beide oren weer klaar voor gebruik