Keikapot, vanmorgen en nu nog meer. Maar echt een fijne dag gehad gelukkig. 3 huilers vanmorgen (van geluk dat ze mij weer zagen natuurlijk ) en een paar hadden me gemist
@WBJNE ja ze vind het overdreven om het zo hoog te laten oplopen en als zij dadelijk haar baan verliest is dat volgens mijn moeder mijn schuld.
Heb jij misschien in jouw organisatie ervaringen met dit soort klachten? Vraag me vooral af wat de sancties zijn voor dit soort dingen
Ik zal morgen even het jaarrapport opzoeken waarin het beschreven staat.
Het hangt er ook vanaf waar jij de klacht indient en hoe zwaar het wordt gewogen. Zelfs de organisatie kan het naar een tuchtrechter brengen.
Ik ging vanmiddag boodschappen doen en ik kwam op de terugweg achter dat ik iets vergeten was. Dus weer terug naar de winkel en bij de servicebalie tijdelijk mijn tassen afgegeven. Maar voor mij stond een meisje niet ouder dan 14 met boodschappen wat duidelijk bedoelt was voor het avond maaltijd en ze geld te kort kwam. En ze twijfelde over welke van gekochte producten niet te houden. Dus ik had haar gevraagd hoeveel ze te kort kwam, 50 cent en haar dat gegeven had zodat ze toch alles mee naar huis kon nemen. Ze was zo dankbaar en opgelucht!
Ik ben op vakantie op CuraƧao en ik ga nu heel Holland bakt kijken. Donāt @ me.
Ik heb al de hele dag een trillend oog. Word gek.
Nou, dat is helemaal lekker!
Je moeder ziet het echt verkeerd. Ik zou het schandelijk vinden als er geen consequenties aan zitten voor deze medewerker. Of dat nu wel of niet ontslag is is natuurlijk niet aan mij.
Maar ik zou het heel vervelend vinden als het gewoon over gaat. Zou dan geen vertrouwen meer hebben in de instelling. Want wie weet waar ze nog meer luchtig over denken. Mss dat je het op deze manier aan je moeder kunt uitleggen.
Hoe ze omgaan met de klacht zegt volgens mij ook veel over de instelling zelf.
Pfff, net een potje zitten janken . Net mijn ouders verteld dat ik twijfels heb over mijn werk en niet goed weet wat ik wil. Ook gezegd dat ik misschien helemaal uit deze sector wil⦠Ze reageerden gelukkig heel lief en ben ook wel opgelucht dat ik het nu kwijt ben. Maar nu?! Ik weet niet goed hoe ik nu verder moet⦠blegh
Ik heb laatst een best grote beslissing gemaakt in mn eentje⦠achteraf blijkt dat mijn beslissing echt dom was en ik kan het ook niet meer terugdraaien
Zoals al door veel anderen gezegd hier vind ik je reactie echt niet overdreven en juist goed dat je hier achter aangaat!
Ik vind het dapper van je!
Na drie weken moet ik weer hele dagen gaan werken. Best wel pittig weer haha.
Erachter komen dat ik morgen een uur langer kan blijven liggen maakt meteen mijn dag
wat lief
Hahahah guilty, ik ook dus!
@anon66313343 Dapper dat je het hebt uitgesproken! Lekker laten bezinken, er komt hopelijk vanzelf wel wat inzicht in wat je wilt. En anders goed oriƫnteren?
Of mensen die met een pixelige afbeelding komen en zeggen: āje kan hem wel scherper maken met je Photoshop kunsten toch???ā
de wonderen zijn de wereld nog niet uit
ik ga over een half uur al slapen
Ik was afgelopen week ziek waardoor ik het spelletje Piffle had gedownload tegen de verveling. Nu ben ik natuurlijk helemaal verslaafd
Zo benieuwd of dit in Rādam was.