Wat je even kwijt wilt #14

Op pinterest staan ook heeeel veel recepten voor de airfryer!

1 like

Laat m niet horen over zonder kijken opstappen, anders gaat ie je er weer geld voor bieden.

1 like

Tijd om je huis te Konmari’en beste Viooltjes

Does A distant memory of Bas Muijs spark joy?

11 likes

Instagram doet bij mij iets raars op iOS met het volgersaantal. Stoor me er echt ongelofelijk aan. Nog iemand die dit heeft?

Zo’n ding kun je toch best op een dag laten verdwijnen. Kans is groot dattie het niet eens merkt. En zo wel, weet jij veel waar HIJ dat ding heeft gelaten :smiling_imp:

11 likes

Volgens mij gaat dit in tegen alle Konmari principes, maar eerlijk gezegd lijkt me dit het beste @Krabsalade

5 likes

De kledingstukken van m’n vader die mijn moeder niet mooi vindt, verdwijnen ook altijd op raadselachtige wijze. Hij is geloof ik de enige die nog niet doorheeft hoe dat kan.

33 likes

Sowieso al nooit op tijd kunnen slapen op zondag en net twee weken vakantie gehad. Geen geweldige combinatie als je morgen dan weer om 6 uur op moet, ga dan altijd zo liggen piekeren in bed ook over dingen waar ik me normaal gesproken niet echt druk om maak. Zo vervelend :weary:

3 likes

Hoe komt een normaal mens aan woonruimte?? Mijn voornemen voor dit jaar was om eindelijk mijn studentenhuis te gaan verlaten maar hoe dan??? Ik heb geen 1000 EU per maand om uit te geven aan alleen kale huur. Wat een kutzooi

2 likes

Yes toch nog gelukt!

1 like

Niet. Of garantstelling/hulp van ouders.

Er bestaan dus echt mensen in mijn omgeving die een huurwoning hebben voor 600/700 euro dus het moet wel kunnen blijkbaar? Ik weet ook niet zeker of ik voor sociale huur in aanmerking kom maar dan kan ik ook wachten tot ik een ons weeg tot ik een keer word ingeloot

Ik hoor vaak dat veel mensen via via een woning vinden maar dat is mij nooit gelukt en je hebt ook dingen als directwonen maar dat kost best veel. Het verschilt ook nogal per stad. Ik heb na studentenkamers in een spacebox gewoond (voor studenten dus), toen particulier een mini studio en nu via een woningbouw. Dus ja, het is mij ook gelukt maar het waren niet echt topwoningen en bij sociale huur een hele lange wachttijd…

Vind het echt irritant als mijn vriend niet bij me slaapt want ik wil altijd als hij gaat slapen lezen over moorden/vermissingen/enge dingen en dat durf ik niet als ik alleen ben #leed

6 likes

Ik deel je probleem. Ik riep altijd rond dat ik het niet kan betalen om uit huis te gaan, want arme student, maar dat is opzich op te lossen met DUO (al wil ik dat liever niet). Maar het grootste obstakel is het aanbod?! Want ik word voor sociale huur nog láng niet ingeloot en particuliere huur is in deze buurt amper. En als het er is dan is het duur. Word er moedeloos van

1 like

Ja @doei ik moet nog maar eens rondvragen aan vriendinnen en collega’s. Ik ben dan ook weer zo kritisch dat ik in bepaalde wijken echt niet wil wonen (want dan kan ik beter blijven zitten waar ik zit) en ik weiger in dezelfde ruimte te slapen als waar ik kook.
Moet maar eens op zoek naar via via lijntjes. Maar thanks! Gedeelde smart is halve smart

Ja maar ook echt belachelijk duur! 1200 euro voor een normaal appartement met 2 slaapkamers, en ik woon niet eens in een hoofdstad geez
Ik werk en verdien okee maar niet zoveel dat ik 1000 euro kan opmaken aan wonen alleen al

1 like

Zondagavond 23:00, August tegen vriend:
“Zullen we anders even mijn oude kledingkast uit elkaar halen en naar de schuur sjouwen?”
Sorry buren Marie Kondo made me do it. :thumbsup:

9 likes

Hmm ik wilde hem bijna bestellen maar vrees dat ik me toch teveel ga ergeren aan dat ding aan mijn sleutelbos. Misschien toch maar zo’n spring ding. Heb je die aflevering van radar trouwens? Want als ik Google zie ik dat ze de lifehammer evolution de beste vinden

1 like

Ben echt even een hoop ellende. Ik kan niet slapen en heb een paar dagen terug een vent aan de kant gezet en kan alleen maar daar aan denken. Hoezo ben ik zo emotioneel afhankelijk geworden terwijl ik altijd zo onafhankelijk en vrij was?! Het zal de komende tijd wel even pittig worden om hier overheen te komen :confused: hopelijk val ik snel in slaap