Lekker
8 half open zakken chips in de kast, natuurlijk geen 1 meer vers. Grrr gast vreet een zak gewoon helemaal leeg!
Ik kijk Seven Year Switch op RTL4 en ik snap niet waarom mensen daaraan meedoen. Zo zou ik niet op tv willen komen in ieder geval
Dankjewel heel lief! Ik ga er ook zeker mee door omdat ik ook gewoon achter mijn eigen keuze sta. Het is alleen die bevestiging van mijn moeder die ik graag had gewild.
Maargoed dat is ook de hele reden dat ik uberhaupt in therapie was
Ik heb eerst mijn klacht ingediend telefonisch bij de klachtenfunctionaris. Daarna een schriftelijke klacht ingediend via een formulier bij de ambtelijke klachten-commissaris en de klacht word dus a.s. donderdag in een hoorzitting behandeld en daarna zal de rvb een uitspraak doen.
Ja zo zie ik het ook inderdaad. En probeer mezelf er ook van te overtuigen dat ik gelijk heb maar mijn moeder maakt het dan weer zo persoonlijk door allemaal kutopmerkingen te maken.
Mama lagerfeld is een echte bitch soms
@Keaton @Tom_Riddle @ladygodiva Lief, bedankt voor jullie reacties . Denk dat ik het vooral moeilijk vind dat ik hier al dagen/weken mee rond loop en nu ineens ‘echt’ heb gemaakt door het uit te spreken.
Maar ik ben indd niet van plan om zomaar mijn vaste baan op te geven. Ik wil wel eerst iets anders hebben…
Edit: @GroenTakje Sorry, ik had die van jou niet gezien. Jij ook bedankt voor je reactie natuurlijk. Ik ga indd eerst maar eens rustig nadenken en oriënteren wat er allemaal is.
Ik ook niet. En wat is die Jeroen een nare man
Nu dat je het aan je ouder verteld hebt heb je wss ook ruimte in je hoofd om naar iets nieuws te zoeken. En niet continu bezig te zijn net wat andere zouden vinden van het idee te switchen. Succes met je zoektocht en gun jezelf daarbij ook de tijd
Ja precies, dat denk ik ook. Stom eigenlijk, ik wist wel dat ze achter me zouden staan maar zag er toch tegenop om het te vertellen. Maar ik hoop indd dat het me nu juist gaat helpen Dankje voor je reactie
Ja wow! Ik kwam ook in dit topic om dat te posten haha
Volgende week gaat ie wel zijn excuses aanbieden. Ben benieuwd hoe het daarna verder gaat.
Dit is mijn 1e post in dit topic, het gaat veel te snel
Shit, heb muffins in de oven staan en bedenk me nu net dat ik het ei vergeten ben in het beslag.
Half uur geleden een reanimatie oproep gehad, net op het moment dat ik het reanimeren wilde overnemen kwam de ambulance. Hoop echt dat diegene het overleefd . Hoorde net ook de ambulance weg rijden met de sirenes aan.
Nu heb ik hier ook zoooo’n zin in, ik boek binnenkort een avondje
Ga je ook alleen?
Ik vind sauna bezoeken op de een of andere manier altijd zo gênant voor mezelf. Word me opeens heel zelf bewust ofzo
Heftig! Ben je al vaker opgeroepen? Ik hoop met je mee!
Ok m’n kaak doet nu zo veel pijn dat ik amper m’n mond kan openen en bewegen (ik heb inmiddels een afspraak bij de tandarts) en merk nu hoe veel dat beïnvloedt? Ik kan weinig eten hierdoor, maar wat wel heel goed gaat zijn die kaas cheetos: door m’n mond schuiven alsof ik fluit en dan zacht laten worden in m’n mond, zonder kauwen zo erin
Blegh ik heb het koud maar ik weiger de verwarming hoger te zetten want duur.
Heb net een heel mooi appartement gezien was eigenlijk nog niet helemaal klaar met sparen maar ben wel klaar met mijn ouders.