Ik ben wel benieuwd hoe het afloopt eigenlijk. Ik vind Monique ook wel intens. Ze wordt heel snel boos. Of ze schiet heel snel in de verdediging.
Ik word gek van mijn collega!!! Ik kom door haar helemaal leeggezogen thuis terwijl ik helemaal niet productief ben als zij er is. Ik trek haar écht niet!
Zo. Dat moest er even uit.
Awwwwww. Dit gifje maakt me echt helemaal blij
Hahaha wat zou je antwoord zijn geweest mocht ze het gevraagd hebben?
Vandaag dry needling gehad in mn heup en ging onderweg naar huis bijna van Mn stokje van de pijn. Het doet nu ook nog zo erg pijn, echt als een operatiewond gewoon. Dit valt me zo erg tegen
Ugh, mijn huisgenoot heeft mijn nieuwe pepermolen open gemaakt en ik vind het irritanter dan zou moeten. Weer bewijs dat hij mijn spullen gebruikt. En dan gaat het helemaal niet om een beetje peper, maar ik koop àlles (olijfolie, azijn, kruiden, keukenpapier, vaatwastabletten, etc.) en hij nooit iets. Ik zet altijd de vuilzakken buiten, ik zorg voor keukenhanddoeken en propere schotelvodden, ik zet de vaatwas aan, leeg de vaatwas ook meestal, … En hij doet niets.
Weet hij dit? Heel stom maar sommige mensen hebben echt een gigantisch betonnen muur voor hun kop en hebben echt geeen idee dat er iets aan de hand is. Dus in dit geval dat jij het vervelend vindt dat hij iets gebruikt/wel/niet doet.
Ja medium betaalbaar! Heb gemaild of het nog beschikbaar is. Dus ben eens benieuwd.
Ik ben zo gespannen dat ik niet kan slapen. Heeft iemand tips? Nog een dag functioneren op te weinig slaap kan ik niet aan
Wat vervelend! Misschien kan een geleide meditatie uitkomst bieden?
Ik heb dit ook al een week en word echt helemaal gek dus ik lees mee voor tips!
Mja, ik zie hem bijna nooit, dus ik heb het hem nog niet gezegd. Een tijdje terug ben ik 2 weken weg geweest en toen heb ik heel wat dingen weggenomen. In de hoop dat hij op dat moment zou vatten dat dit niet magisch verschijnt . Helaas. Ik heb daarna ook een halve week geweigerd zijn vaat te legen.
Ik vrees dat ik het hem toch eens zal moeten zeggen. Ik vind dit soort dingen alleen sowieso al lastig om ter sprake te brengen en er is ook nog eens een taalbarrière, maar ik ga binnenkort toch een briefje hangen, denk ik.
Ik heb in één dag het nieuwste seizoen van the affair gezien.
Ga dat zien mensen, zo goed gefilmd.
Hier nog een, was vannacht 4u voor ik in slaap viel
Ik kreeg net op spotify een melding waarin stond ‘even een korte vraag. Bent u momenteel ingeschreven bij een universiteit of hogeschool?’ Waarom willen ze dat weten? ik heb al een premium abonnement, dus het is niet dat ze me zo’n studentenabonnement willen aansmeren.
Ik heb nachtdienst en al mijn patiënten slapen al Vind het wel fijn als het rustig is maar dit is ook weer zo wat…
Ik heb altijd dat ik na werk ga douchen en dan ga eten en daarna heb ik zo’n inkakmoment. Van 7 tot 8 ongeveer en meestal ga ik dan ook even niks doen. Maar dan later op de avond rond 10 leef ik opeens helemaal op maar kan ik vaak niet vroeg slapen. Zo irritant. Weet niet zo goed wat ik ermee moet
Ah ik vond het ook zo pijnlijk! Is het al lang geleden? Want bij mij was het vooral op het moment zelf irritant maar pijn zakte wel redelijk snel! Paar uur later was het volgens mij niet meer zo pijnlijk.
Dit was de 3de keer. Ik hoop het ook
iedereen heeft het over hoe vet Bandersnatch is, maar kan iemand zich nog de Lover of Loser boeken herinneren van Carry Slee, is toch precies hetzelfde concept!