Een gast die ik van tinder ken is volgens mij heel anti-feminist en nu had hij een stelling in zijn instastories over een onderwerp die met feminisme samenhangt die ik natuurlijk weer moest beantwoorden en nu vraagt hij waarom ik dat heb gestemd en ik heb een heel betoog gehouden. Maar ik vrees dat het zo’n irritant figuur is dat mijn argumenten totaal niet aan zal nemen en ik dus met een geërgerd gevoel blijf zitten omdat ik hem zo irritant vind en mijn argumenten er wél toe doen maar die zo van tafel worden geveegd alsof het onzin is.
O my gooooood klopt, wow flashbacks haha
Ik moest om 23.52 nog 850 stappen tot de 10.000 en heb daarom in de afgelopen 8 minuten als een mongool rondjes door mijn huis gerend onder aanmoediging van mijn vriend. I made it #fitgirl #nuuitgeputwantconditievaneendoperwt
Heel herkenbaar. De dagen voordat ik ongesteld moet worden ben ik ook zo chagrijnig en huilerig.
Couplegoals dit ook man
Ik hoop dat ik ook ooit tegen iemand kan zeggen dat het kut was maar het wel echt top hielp!! Kan al jaren niet meer sporten, zou toch eens fijn zijn als ik echt ooit weer normaal kan lopen en sporten. Durf er gewoon bijna niet van te dromen.
@ellegirltalk vanmiddag om half 2. De pijn was het uur erna wel het aller ergst en was ook nog op de fiets terwijl ik mn hele been gewoon niet kon gebruiken van de pijn. Heb meer dan een half uur over 1 km gedaan Heb de klachten al meer dan vijf jaar. Ze zei ook dat ze door veel weefsel heen moest en dat het goed was dat ik dit probeerde omdat massage het niet zo ver kon bereiken oid
Ik blijf ook maar die steken houden dus elke x als ik nu bijna in slaap val dan word ik er weer wakker van. Heb al pijnstillers genomen maar helpt geen zak. Ik keek juist zo uit naar slapen want dan is het weer snel morgen en dan zal t vast gewoon weer prima gaan. Zat net al te voelen of ze niet gewoon een naald heeft laten zitten ofzo dat zou natuurlijk heel erg zijn maar dan was de oplossing nu wel nabij
Ik vrees dat de stress me wel inhaalt een dezer dagen. Hopelijk vinden we allebei snel een baan!
Ik was net lekker aan het swipen op tinder, en toen kwam ik een oud collega tegen. Hij heeft al twee jaar een vriendin, en ik vind het zo zielig voor haar. Ik ken haar niet maar het lijkt me zo’n enorm lieve meid, keek ook of de relatie status was veranderd op facebook, maar ze taggt hem nog steeds in lieve berichtjes en ugh. Ik ben er gewoon sad van. Ik weet niet waarom het me zo aantrekt, maar shit, wat een sukkel. En hij is nog lelijk ook
haha ik voel me ook weinig geïnspireerd na het lezen van dit artikel
Ik moet over precies 3 uur weer opstaan, want ik heb tentamen om 9 uur. Zo ziet het leven van een uitsteller eruit
Ik kan niet slapen;( Lig wakker met pijn en een lichte verhoging en ben bang dat ik een blinde darmontsteking heb… meh. Morgenochtend gelijk de huisarts bellen.
Ik ben ook nog wakker en heb het gehad toen ik 11 was, hij is toen ook geknapt op weg naar het ziekenhuis.
Hoe.voel je je nu? Misschien kan ik je wat geruststellen zodat je toch wat slaap kan pakken
Wow wat heftig. Liep jij er lang mee rond?
Ik slaap steeds heel licht en heb van die hele aanwezige dromen, dus vind slapen nu ook even niet fijn:p
Ik voel af en toe een steekje (niet super heftig maar ook niet fijn) en vooral als ik me beweeg voel ik m’n zij. Ik weet ook niet zeker of dit het is natuurlijk. Loop ook al een tijdje rond met een vervelend gevoel bij het plassen, maar ben al paar keer naar de arts geweest en m’n urine komt er telkens schoon uit. Misschien dat het iets met m’n nieren kan zijn, geen idee. Aftellen tot de huisarts open gaat.
Wat is het nut van dit interview? Klinkt echt een beetje als ‘we zijn zo lekker gewoon gebleven, met ons zes keer modaal’. Kotssss
Dat klinkt wel een stuk heftiger dan hoe ik het nu ervaar. Is wel erg snel gegaan bij jou. Een vriendinnetje van me heeft ooit twee weken ermee rondgelopen, omdat ze in eerste instantie was weggestuurd bij de seh met antibiotica voor een blaasontsteking (wat ze dus niet had:p)
Wat vervelend:( Ik heb er verder niks over gelezen op het forum, maar ga je er binnenkort weg en zijn er problemen die je nog op zou kunnen lossen?
Ik ga naar India en de GGD raadde het af om pillen te slikken. Je kon er bijwerkingen van krijgen en de incubatietijd is langer dan mijn verblijf. Dan kan je beter in NL naar de dokter als je toch besmet bent zeiden ze.
Hou het wel goed in de gaten, want ik heb in India dus malaria opgelopen in een gebied waar het volgens de GGD toen niet eens zou zijn. Maar was tegen einde van de vakantie pas ziek en dacht eigenlijk dat ik griep had. Dus pas in Nederland in het ziekenhuis beland.
Vannacht wel 6 uur geslapen in plaats van 4. Laten we zeggen dat het in elk geval vooruit gaat, hopelijk kom ik komende nacht dan toch aan de 8 uur
Dank je voor je reactie! Ik smeer sowieso veel deet, ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen.