Wat je even kwijt wilt #14

Ik heb zo geen zin om in deze storm op de snelweg te rijden… :tired_face:

1 like

Bah ik wil niet door de regen fietsen zo :tired_face:

Ik heb zo een sollicitatiegesprek voor een super interessante en uitdagende vacature, maar buiten mijn vakgebied, en ik ben zo zenuwachtig!!! Wil de baan zo graag.
Helpt ook niet mee dat ik daarna meteen door moet want start vandaag bij een andere baan waar ik echt geen zin meer in heb.

5 likes

Heel veel succes vandaag!!

1 like

Ik kwam net de benedenbuurvrouw tegen en ze vroeg of ik de nieuwe bewoner was van de eerste verdieping. Ehm nee ik woon al een jaar op de tweede verdieping en we hebben elkaar echt vaak zat begroet??? Vroeg ze wie daar dan woont, eh, nog steeds dezelfde persoon als de afgelopen 7 jaar? Maar ze had hem al even niet gezien dus ze dacht dat er wel nieuwe mensen zouden wonen. Que?

@Desalnietteplus succes!

2 likes

Ik moet voor mijn werk af en toe in een hok werken. Maar jeetje daar is het koud.

Maar dat huis ziet er ook super studentikoos uit? En wat heb je aan veel geld als je geen tijd hebt om het uit te geven? :stuck_out_tongue:

3 likes

@Desalnietteplus Spannend, succes!

Waarom kan ik bij mijn Zalandobestelling niet zien wat de geschatte levertijd is? Ik wil mijn pakket liever vandaag dan morgen, maar als het nog lang zou duren dan wil ik straks bij thuiskomst liever gewoon lekker de bel uit doen en slapen. First world problems hoor dit.

1 like

Tijdens mijn menstruatie werkt ibuprofen altijd beter dan paracetamol, misschien kan je dat proberen? Ik heb altijd 200 mg. Wel even iets eten voordat je er een slikt (als in: niet op je nuchtere maag innemen).

@Sax @Dazed dankje! @Quinoa ook duizendmaal dank voor je info!

2 likes

Ik heb vannacht gedroomd over Bram Krikke. Misschien moet ik hem niet meer iedere dag Instagram stalken en zijn radio roast 20x achter elkaar kijken.

Edit: misschien moet ik even verhuizen naar het opbiecht topic?

4 likes

O, dan niet doen inderdaad. Warmte verlicht ook altijd wel! Lekker rustig aan vandaag :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Pakketje zou tussen 11 en 13 komen dus heb 'm verzet naar morgen want ben dan niet thuis, staat de bezorger net alsnog al aan de deur maar dan met een ander pakket dat nog niet in de postNL app stond. Als ik dat had geweten had ik dat andere pakket dus ook niet hoeven te verzetten :weary: En ben bang dat ie morgen weer zo vroeg is (zaterdag was ie er ook al 3u voor het tijdvak) en dan kan ik al alleen als ik zou haasten op het begin vh tijdvak thuis zijn. Fingers crossed.

Gewoon, zoals het is. Heel vervelend, maar zulke dingen kunnen toch gebeuren?

2 likes

Nou het liep dus precies zoals ik had verwacht. Tot 0215 mee bezig geweest terwijl ik veel beter had kunnen slapen. Wat een vermoeiende vent (dat glazen plafonds niet bestaan, vrouwen dan maar gewoon full time moeten werken als ze een carrière willen en dus geen kinderen krijgen, dat vrouwen heus niet minder betaald krijgen etc), waarom ging ik hier op in :@

Je bent ook maar een mens en je hebt geen ogen in je achterhoofd.
Ik kan me wel voorstellen dat je man zal balen en dan even bozig is, maarja, zulke dingen gebeuren toch af en toe in het leven.

2 likes

Vandaag is de laatste dag voor mijn mondeling examen. Moet nog de hele dag gebruiken om puntjes op de i te zetten en laatste dingetjes door te nemen. Duim AUB voor mij dat ik het dit keer WEL haal, dit keer ben ik in november al begonnen met de voorbereidingen plus de hele kerstvakantie letterlijk gestudeerd.
Ben ZO zenuwachtig, ben ook bang dat ik straks een black-out krijg en dan dingen niet meer weet als ze dat gaan vragen of weer onzeker overkom (dat was de vorige keren namelijk).

10 likes

Succes!! Met zulke voorbereidingen kan het niet meer mis gaan toch?

Shit, deze skere meid heeft al haar 4 gratis artikelen verbruikt. Echte arremoe is niet kunnen lachen om iemand anders z’n arremoe.

5 likes

Ik mag vanmiddag een boze klant spelen, heb stiekem wel zin om de nieuwe medewerkers angst aan te jagen. Mijn collega’s vonden het ook een perfecte rol voor mij :thinking:

6 likes