Mijn dank is groot.
Ik hoop dat het dan āgezondeā stress is zeg maar. Die stress dat je helemaal druk maakt om alles is echt kut (en vaak onnodig). Maar eerlijk ik vind het ergens ook wel chill hoor. Heb me ook nog niet verveeld en ben nu lekker veel bij mān ouders. Het gaat mentaal ff niet lekker, dus het is fijn om bij hun te zijn. Maar ik hoop ook dat wel snel iets vinden en iets dat we nog leuk vinden ook!
Hey, wat verdrietig om te lezen. Hoe komt het dat je zo veel pijn hebt?
Ja, is misschien ook wel pech hoor. Want was ook de enige. Maar idd goed smeren en als je je beetje grieperig voelt iig naar de dokter!
Ik moet ook over 2 uur de deur uit, maar het waait inderdaad zooo hard. Ik hoor het helemaal suizen in mān huis. Ik hoop dat we wind mee hebben!
Ik zie net dat ik zulke droge plekken heb op mān gezicht dat ik wel een slang midden in het vervellingsproces lijk
Ahhh arme jij, dat gaat even zwaar worden. Maar als het goed is vanavond wel wind mee
Ik wil niet meer verkouden zijn
Ik heb hetzelfde, had iets tegen puistjes opgesmeerd na een paar dagen is het wel beter gelukkig (en geen puisten gekregen, had die chocolade lama nooit op moeten eten, das zoān trigger voor onderhuidse puisten bij mij).
Haha ja ik slik accutane dus ik had dit ook wel kunnen verwachten Ah dat is zo jammer, ik heb daar gelukkig geen last van (ik krijg eigenlijk van alles wel puistjes dusja), chocolade is toch wel vrij belangrijk in mijn leven. Ik ga vanavond maar heeel voorzichtig scrubben en dikke creme opsmeren
Ik wil deze maand een nieuwe auto kopen (roep ik al bijna een jaar maar nu echt), en raak echt helemaal overprikkeld van het enorme aanbod en dat je niet weet of een garage echt eerlijk is over de staat, alle ongevraagde meningen die je van mensen krijgt als je verteld waarvoor je kijkt en ook bij welke garageā¦
Ik heb straks om 1500 uur een afspraak, en ik ben zenuwachtig. Kan me natuurlijk in de tussentijd nergens meer op concentreren.
Hylaluron zuur serum ( of hoe the fuck je het ook schrijft) en daarover heen the bodyshop oils of life intensly revitalising cream.
De bekende Nivea crĆØme werkt bij mij altijd goed (blauwe tube of pot)
O o o, ik weet niet wat ik met dit bericht wil bereiken maarja het heet wat je even kwijt wilt. Nou ik ben een totaaaale puinhoop
Ik kan echt mān motivatie niet vinden vandaag. Gelukkig een rustig dagje met weinig spreekuren, maar alsnog heb ik echt nergens zin in.
Heb al de hele dag een koude neus en koude handen, warm up pls
Ik ben vandaag zo angstig en heb allemaal sociale schoolactiviteiten in de planning staan, maar ik wil me gewoon verstoppen en met niemand contact vandaag.
jaa idd zo fijn dit! Je gaat echt helemaal dood tijdens zon training en de volgende dag spierpijn op plekken waar ik niet eens wist dat ik spieren had, maar toch ook zo lekker om alles eruit te kunnen gooien! ging een paar jaar terug heel vaak, maar nu eigenlijk nooit meer⦠Toch ook maar weer eens gaan!
@Rozevarken wat naar om te lezen kan je iets doen waardoor je je wat beter voelt?
Mweh ik moet zo naar de tandarts om te boren. Ik wil niet.