De bladerdeeg van Dr. Oetker heeft die papiertjes ertussen
Helpt het misschien om veel water te drinken zodat je vocht kwijt raakt? Vervelend dat je je zo voelt! Waarom doet je baas dat van die fotoās? Kun je niet zeggen dat je dit niet leuk vind?
Wat lief dat je eraan denkt!
Ja, en het is geen blinde darmontsteking, maar heb nu een spoedafspraak bij de gynaecoloog op vrijdag, omdat ze denkt dat het misschien mān eierstokken kunnen zijn⦠Weet niet of ik nu opgelucht moet zijnš„
Ah shit, aan de ene kant goed nieuws, maar aan de andere kantā¦
Ik zal voor je duimen op vrijdag
haha ik ben zoooo mega gestresst voor een paper die ik moet inleveren, kan niet in de ub zitten want mag nu alleen maar als je ook in deze stad studeert (superkut maar ok), en nu zit ik dus thuis maar zijn er echt gewoon allemaal klusjesmannen in het gebouw met megaharde muziek, dat is echt NOOIT en net nu haha. Ik zie het maar als een teken dat ik moet chillen.
Lief van je reactie! Ik neem maar wat valdispert en moet me maar even over de angst heenzetten, anders kom ik er nooit.
Ik zou dat niet snappen eigenlijk? Je kunt niet overal bij zijn en ongelukjes gebeuren nou eenmaal, zeker met kleine kinderen. Maar zelfs als je hem zelf het laten vallen, zou ik niet boos worden op iemand.
Dank je wel:) Ik zal vrijdag wel even een update geven.
Ik wil graag een nieuwe bril en denk erover om eentje op Ace & Tate te bestellen, maar ik heb geen idee wat mijn sterkte is. Kun je dat gewoon opvragen bij je opticien? En vinden ze dat niet raar?
Oh, mooi!
De afgelopen weken ⦠ben verhuisd (uit huis) dus veel kosten, meubels, verzekeringen, huur etc. Maar helemaal happy mee.
Paar dagen later een zorgrekening van 300 euro van ergens in september. Toen auto naar de garage moeten brengen - eindstand: kapot dus andere auto uit moeten zoeken. Heeft me circa 800 gekost. Verwacht nog een tandartsrekening van 1600 euro, vrijwillig voor gekozen maar ja, had liever ook gewoon normale tanden gehad en een beugel in mijn puberteit ipv een voortand missen door een dom ongeluk.
Nu is er aan die nieuwe auto ook wat mis, veel gedoe op het werk en nu krijg ik een boete van 130 euro. Ik reed ergens 70, ik dacht dat je daar 80 mocht (nooit geweest), blijkt 50 te zijn. Ik sta nu op het punt om kei hard in janken uit te barsten. Ik ben pas 22 ik had niet verwacht nu al zoveel financiƫle kutzooi te hebben.
Ik wil even juichen want eindelijk is mijn gebit goed nu. Tandarts kan niks meer vinden wat gefixt moet worden. Omg ben zo blij nu. Jarenlang altijd iets op de planning gehad en nu eindelijk een keer niks meer.
Wauw, dat moet frustrerend zijn! Zou je zelf behoefte hebben aan verder onderzoek? Kan me voorstellen dat de drempel hoog is als je al een diagnose hebt. Een vriendin van mij heeft ook fibromyalgie, bij haar is de diagnose (of het vermoeden, dat weet ik niet zeker) echt op precies dezelfde manier gesteld. Er werd voornamelijk in haar armen/schouders geknepen en klaar is kees. Er is dus ook al jaren niet echt een plan van aanpak om het te behandelen. Ik weet niet hoe moeilijk het behandelen van fibromyalgie voor huisartsen is dus heb verder geen oordeel trouwens
Heb je zelf wel wat methodes/pijnstillers om de pijn te verlichten?
Ik heb onlangs een auto gekocht en die wordt waarschijnlijk dit weekend verscheept en kan ik dus hopelijk volgende week of het begin van de week erna gaan ophalen maar ik kan echt niet wachten. Waar ik eerst zo twijfelde of ik wel voor een nieuwe auto zou gaan, ben ik nu zo blij met alle opties die ik gekozen heb en sta te popelen om hem goed in te rijden. Heb vandaag ook alle promofilmpjes bekeken en stond nog net niet te stuiteren. Omg op mezelf! Maar ik heb mezelf zo lang achteruit geschoven en dit is een stap in de goede richting om voor mezelf te kiezen en mezelf iets mooi, nieuw en āduurā te gunnen en ik ben in elk geval blij dat het schuldgevoel onderhand gezakt is en plaats gemaakt heeft voor ongeduldig getrappel
Ik word helemaal blij hierdoor haha, je blijheid is aanstekelijk. Wat voor een auto krijg je?
Waarom kijk je er zo tegenop?
Kia Picanto GT In het zwart! Zocht een kleine auto die toch ruim genoeg aanvoelt en die alle comfort heeft. Ik heb hem niet elke dag nodig, maar als ik er mee rijdt, zijn het wel vaak langere afstanden dus wilde ook graag cruisecontrol en snelheidsbegrenzing ed, dat heb ik in een extra pakket erbij genomen. En hij heeft stoelverwarming <3
Ik kom van een derdehands-auto met letterlijk geen enkele optie, dus dit is echt luxe voor mij
Oh ja snap ik, iets nieuws is altijd een beetje eng. Ik vind het wel een stuk relaxter in vergelijking met mijn studietijd. Ik werk van half 9 tot 5 (ongeveer) en daarna heb ik ook gewoon vrij, dus tijd voor mezelf. Geen gestress meer met tentamenweken, geen gedoe met scripties. Ik heb vrije tijd en ook geld om echt leuke dingen te gaan doen in die vrije tijd. Ik werk zelf bij de overheid, dus echt een goede werkgever en niet zo extreem qua werkdruk. En niemand verwacht van je dat je alles op de eerste dag of in de eerste maand weet, iedereen begrijpt dat je ingewerkt moet worden