Wat je even kwijt wilt #14

Nog een keer dat ik reageer, maar hij deed het weer. Stuurde ook die vreselijke foto naar me toe en heb toen gelijk weer gevraagd of hij er mee wilde ophouden. Bah, wat vind ik het vreselijk naar

Hahaha dankje!
Ik verbaas me altijd over die maskers. Dat ze niet precies passen okee maar niemand heeft zon lang voorhoofd en dan de ogen en mond zo dicht bij elkaar.

1 like

Ik heb net een massage gehad, zooo relaxed. Had ik van m’n moeder gekregen met sinterklaas, echt een goed cadeau.

6 likes

Ik ben nu al moe van werk en het is pas dinsdag :joy::joy:

4 likes

Oh dat klinkt ook lekker! Misschien ga ik dat van de week ook een keer proberen.

1 like

Zal ik zeker doen!

1 like

Jaaa leuk! En ik denk dat het je echt heel mooi gaat staan! Zeker doen :grin:

1 like

Jawel heel leuk! Vooral zoals op de tweede foto lijkt me heel leuk bij jou! Nu ben ik net een creepy stalker… ik bedoel van wat ik ooit van je voorbij heb zien komen in wayrwt bijvoorbeeld haha.

1 like

Ik gebruik ze om pasta carbonara te maken.

1 like

1 aaaah ik dacht bij haar naam steeds dat het de zus van Justin was. Maar hun zijn getrouwd.

1. Staat jou denk ik heel mooi!
1 like

Mijn hoofd doet zoveel pijn joh. Pijnstillers helpen niet eens :tired_face:

Serieus ik ben zo blij, heb het perfecte huis gevonden! Ga morgen gelijk bellen of ze nu al mijn urgentieaanvraag kunnen regelen, en dan maar hopen dat dit binnen 2 dagen geregeld kan worden :open_mouth:

7 likes

Hahaha dat pak je beter aan dan ik. Ik zou echt zeggen forum, wat is een forum? Wie ben ik? Bertie, wat is dat voor naam? Expeditie watte, nee dat ken ik niet sorry.

5 likes

Koop in ieder geval geen Peugeot 308, die had ik en was om de haverklap kapot en duur ook en daar schenen ze bekend om te staan bij iedereen behalve de mensen aan wie ik informatie en hulp had gevraagd :roll_eyes:

Vanavond Greys Anatomy joehoeeeee :hugs::hugs::hugs:

1 like

Ja ik heb ook een boek van hem! Supermooi! Maar elke keer als ik denk ā€˜o deze lukt nu wel aardig’ luister ik weer naar het origineel en dat gaan dan drie keer zo snel en dan raak ik ontmoedigd hahaha

@anon95960165 thanks, ik ga hem proberen!

1 like

Ik voelde me vandaag opeens heel slecht op mijn werk. Voelde alsof ik flauw ging vallen. Dus ik zeg tegen mijn collega’s ā€˜omg volgens mij ga ik flauw vallen’.

En niemand reageerde :joy: love werken in de zorg hoor

14 likes

Snap ik helemaal! Ik vind vooral fijn dat ik nergens aan hoef te denken, toen ik de pil nog slikte vergat ik hem vaak mee te nemen naar mijn vriend of mijn reservestrip was op of ik wist niet zeker of ik hem wel geslikt had. Ellende haha
En ik slikte de pil altijd door omdat ik een hekel heb aan ongesteld zijn, nu met mijn spiraal ben ik in bijna twee en half jaar alleen aan het begin drie weken ongesteld geweest, daarna een keer of 4 een dag (net zoals de laatste dag in je ongesteldheid dus echt heel weinig)

Succes in ieder geval!

1 like

Concept versie van 1e deel thesis ingeleverd en de conceptversie van de literatuurstudie van de minor ingeleverd. Nu even de randzaken afronden en dan een weekend vrij :tada:

13 likes

Meh ik zou vanavond iets leuks en spannends gaan doen maar ik voel me al de hele tijd paniekerig om niks dus lig nu in bed te balen :sweat: Echt een rotdag dit, zo veel stress om van alles.