Hij is een fotograaf, dus ja, het is enigszins normaal dat hij foto’s maakt :’) Maar heb al meerdere keren aangegeven dat ik het niet fijn vind, want ik weet gewoon dat zodra ik een onflatterende foto van mezelf zie, ik echt even in een flinke dip terecht kom. Ik werk daar overigens wel aan, om dat mezelf niet zo te laten beïnvloeden. Maar leuk is anders :’) En hij vind het leuk dat ik dan een foto als aandenken heb voor later. Hij doet het namelijk vooral als we ergens heen moeten. Nu zitten we namelijk bijvoorbeeld in Duitsland bij zijn uitgever en het is een heel gebeuren.
Herkenbaar dit! Ik denk dat het zo voelt omdat het nog allemaal zo abstract is: je weet nog niet wat je gaat doen, waar je precies gaat wonen, enz enz. Het is fijn om een beetje een beeld te hebben van hoe je jaar eruit gaat zien, maar als je afstudeert en daarna werk moet zoeken kan dat helaas niet. Ik probeer er zelf in ieder geval zo min mogelijk aan te denken eigenlijk, hoewel dat soms wel lastig is.
Ahh echt een leuk autootje! Veel rijplezier alvast, maar volgens mij gaat dat wel lukken haha
Dankjewel Denk inderdaad ook dat dat helemaal goed komt !
Ditmaal zoveel last van mijn maandstonden, zowel mentaal als fysiek. Ik schaam me ervoor hoe een dramatische, onmenselijke bitch ik gisteren ook heb uitgehangen tegen mijn vriend. Hij is echt goed voor me, ik hou van hem. En gelukkig gaat het vandaag toch al ietsje beter.
Ik had dat ook vanmorgen!
Zowel de tandarts als de huisarts vroeg of ik stress had. Nou vind ik zelf van niet, maar het zet me wel aan het denken.
Ik heb me net aangemeld bij de sportschool en krijg zondag ochtend een test waar alles gemeten word en gaan ze me alles daar uitleggen! Zin in. Nu al verder met mijn goede voornemens dan ooit van te voren.
mensen nog ideeën voor een traktatie anders dan taart en niet te groot? voor 's avonds na avondeten voor een groep, liefst wel zoet
Kan ik me heel goed voorstellen. De spanning van de werkvloer zal daar van af stralen. Misschien een idee om die groepsapp even te dempen en er bewust even niet naar te kijken omwille van je eigen gemoedsrust?
Lekker bezig!
Ik ben zo nerveus. Morgen wordt mn moeder geopereerd aan alvleesklierkanker. Vaak is een operatie al niet meer mogelijk, dus eigenlijk hebben we al ‘geluk’. Maar hoop zo dat ze het meeste kunnen weghalen en we nog een paar jaar hebben
Ben trouwens blij dat mijn huis onder een andere huis staat en tussen huizen in, anders zou ik zo wegwaaien met huis en al volgens mij… Wat een wind zeg.
Begrijpelijk dat je nerveus bent. Heel veel sterkte en succes morgen.
Ik vind dat eigenlijk hondsbrutaal? Ik had laatst ook 3x een brief dat ik nog een ênquete “moest” invullen. Hallo, jullie vragen het, ik ben niks verplicht.
brownies, blondies, cupcakes, cakepops, fruit met chocolade errond?
Ja he? Alsof ze bijna een incassobureau achter je aan gaan sturen.
Ik moet weer studeren sinds een aantal jaar omdat ik met een opleiding naast mijn werk start, en ik ben nu al afgeleid hahaha dit wordt nog wat, kan me nog geen 10 minuten concentreren
Ik weet niet in welke stad je gaat studeren maar in veel steden kan je ongeacht welke studie je doet deelnemen aan de introductie week (dus de algemene intro voor studenten in de stad). Tijdens die week bezoek je ook allerlei studentenverenigingen. Je komt dan waarschijnlijk bij een groepje (pre)master studenten.
Edit: lees nu dat je geïnteresseerd bent in studievereniging, dan is zo’n intro week wss minder leuk haha.
ik heb ook geen soa test gedaan voordat ik mijn spiraal liet plaatsen! mijn vriend was voor mij mijn eerste en zijn ex was voor hem en haar de eerste (snap je hem nog haha?) maar in ieder geval was de kans op een SOA zo klein dat mijn huisarts het niet nodig vond er een te doen, dus op advies van haar ook geen gedaan. Ondertussen heb ik mijn spiraal al 2 jaar en nog nooit problemen gehad!