Kom je in aanmerking voor bijzondere bijstand voor die kosten die later dit jaar komen? Ik zou echt niet al gaan werken als je dokter je dat zo afraadt. Als je nu al weet dat die kosten komen zou ik toch kijken of je het op een andere manier kan oplossen dan maar weer te gaan werken.
Maar als je gaat werken dan krijg je die toeslagen toch ook niet meer? Of laat je die dan vervallen omdat je met werken meer krijgt? Dan snap ik het wel.
Heeft iemand een idee voor een mooi pianostuk wat ik kan leren spelen en waar ik gratis bladmuziek van kan vinden lol? Geen beginnerslevel maar ook niet kneitermoeilijk. Mag pop/klassiek/alles daar tussenin zijn
Heel veel sterkte
Ik hoop dat alles goed gaat. Sterkte
Heel veel sterkte!
Een collega had een baopao in de koelkast laten liggen en ik dacht een vreet hem op ( is gewoon van het werk hoor niet dat ik zomaar andermans eten opvreet) 10 min met die magnetron staan kloten. Doet tie het eindelijk zegt tie daarna error. Nja mn baopao was toch al klaar dus fuck it.
Toen deed weer een ander apparaat het niet. Dacht dat ik die gemaakt had later maar bleek toch niet zo te zijn.
Ik heb de verkeerde koffie meegegeven omdat ik 2 collegas heb die te dom zijn om te poepen ( van uitzend bureau niet van george )
Kortom echt een top dag!
Gelukkig kom ik altijd onder de rot klusjes uit omdat ik altijd te vroeg ben anders had ik ook nog eens de ranzige koelkast kunnen uitruimen.
Maaar om dit bericht positief af te sluiten ondanks dat het super rustig was , ging de dag snel voorbij!
Het is niet echt een recept maar ik had laatst die speckjes met gevulde pasta (geloof eekhoorntjesbrood vulling), truffelsaus (gewoon uit zoān potje van bertolli oid) en wat rucola. Heel simpel maar vond het echt lekker
Nog een keer dat ik reageer, maar hij deed het weer. Stuurde ook die vreselijke foto naar me toe en heb toen gelijk weer gevraagd of hij er mee wilde ophouden. Bah, wat vind ik het vreselijk naar
Hahaha dankje!
Ik verbaas me altijd over die maskers. Dat ze niet precies passen okee maar niemand heeft zon lang voorhoofd en dan de ogen en mond zo dicht bij elkaar.
Ik heb net een massage gehad, zooo relaxed. Had ik van mān moeder gekregen met sinterklaas, echt een goed cadeau.
Ik ben nu al moe van werk en het is pas dinsdag
Oh dat klinkt ook lekker! Misschien ga ik dat van de week ook een keer proberen.
Zal ik zeker doen!
Jaaa leuk! En ik denk dat het je echt heel mooi gaat staan! Zeker doen
Jawel heel leuk! Vooral zoals op de tweede foto lijkt me heel leuk bij jou! Nu ben ik net een creepy stalker⦠ik bedoel van wat ik ooit van je voorbij heb zien komen in wayrwt bijvoorbeeld haha.
Ik gebruik ze om pasta carbonara te maken.
1 aaaah ik dacht bij haar naam steeds dat het de zus van Justin was. Maar hun zijn getrouwd.
- Staat jou denk ik heel mooi!
Mijn hoofd doet zoveel pijn joh. Pijnstillers helpen niet eens
Serieus ik ben zo blij, heb het perfecte huis gevonden! Ga morgen gelijk bellen of ze nu al mijn urgentieaanvraag kunnen regelen, en dan maar hopen dat dit binnen 2 dagen geregeld kan worden