Hahaha dat pak je beter aan dan ik. Ik zou echt zeggen forum, wat is een forum? Wie ben ik? Bertie, wat is dat voor naam? Expeditie watte, nee dat ken ik niet sorry.
Koop in ieder geval geen Peugeot 308, die had ik en was om de haverklap kapot en duur ook en daar schenen ze bekend om te staan bij iedereen behalve de mensen aan wie ik informatie en hulp had gevraagd
Vanavond Greys Anatomy joehoeeeee
Ja ik heb ook een boek van hem! Supermooi! Maar elke keer als ik denk ‘o deze lukt nu wel aardig’ luister ik weer naar het origineel en dat gaan dan drie keer zo snel en dan raak ik ontmoedigd hahaha
@anon95960165 thanks, ik ga hem proberen!
Ik voelde me vandaag opeens heel slecht op mijn werk. Voelde alsof ik flauw ging vallen. Dus ik zeg tegen mijn collega’s ‘omg volgens mij ga ik flauw vallen’.
En niemand reageerde love werken in de zorg hoor
Snap ik helemaal! Ik vind vooral fijn dat ik nergens aan hoef te denken, toen ik de pil nog slikte vergat ik hem vaak mee te nemen naar mijn vriend of mijn reservestrip was op of ik wist niet zeker of ik hem wel geslikt had. Ellende haha
En ik slikte de pil altijd door omdat ik een hekel heb aan ongesteld zijn, nu met mijn spiraal ben ik in bijna twee en half jaar alleen aan het begin drie weken ongesteld geweest, daarna een keer of 4 een dag (net zoals de laatste dag in je ongesteldheid dus echt heel weinig)
Succes in ieder geval!
Concept versie van 1e deel thesis ingeleverd en de conceptversie van de literatuurstudie van de minor ingeleverd. Nu even de randzaken afronden en dan een weekend vrij
Meh ik zou vanavond iets leuks en spannends gaan doen maar ik voel me al de hele tijd paniekerig om niks dus lig nu in bed te balen Echt een rotdag dit, zo veel stress om van alles.
Ugh! Vooral niet aanzitten
Ahhh ik word hier altijd zo agressief van he. Door een straatje lopen en dat dan iemand langsfietst en roept ‘‘ik zou je helemaal kapot neuken’’
o ja, bedankt
Nee
Zo respectloos
Haha ik ging echt stuk om dat filmpje van Luckytv, van gisteren denk ik? Met van der Staaij. Ik ben zelf ook aardig streng christelijk opgevoed, maar mijn broertje stuurt dat filmpje dus gewoon net in de groepsapp van onze familie. Ouders lekker over de zeik
Ik zou niet naar de provider gaan mailen, maar langs een applestore gaan.
Heb echt 't gevoel dat ik 't leven opnieuw heb uitgevonden nu ik mijn haar altijd opsteek.
't staat goed, is makkelijk en 't allllergrootste voordeel is dat ik 't nu nog maar 2x per week hoef te wassen, sterker nog als het een klein beetje vet is zit 't nog veel beter
Succes
Klinkt eerder als een hardwareprobleem? Alsof er iets beschadigd is in de koptelefooningang zelf. Denk niet dat je provider daar iets mee kan.
Ja en ik snap het ook nooit. Waarom zou je dat doen? Maar misschien moet ik ook niet proberen er logica aan te hangen
Goede nieuws is dat ik een pot augurken heb gehaald
Ik wil eigenlijk een andere avatar zodat die meer past bij mijn titel.
First world problems.
ah zo kut zeg! Voel echt met je mee. Je kan bij de meeste zorgverzekeringen een betalingsregeling aanvragen, ik heb dat ook (nog uit een rekening van 2017 lol) en betaal iedere maand ongeveer 30 euro extra. Dat vind ik zelf heel fijn, valt minder rauw op je dak!