Wat je even kwijt wilt #14

Gelukkig werk ik bijna niet meer in de avond dus kan ik eindelijk meedoen vanaf volgende maand :tada:

1 like

Afgelopen jaar was (de vier de ik meegedaan heb dan) op woensdag of donderdag, dacht ik.

2 likes

De quiz is altijd op een doordeweekse dag, en dan meestal op woensdag. Volgens mij is het vorig jaar alleen de allerlaatste quiz op zondag geweest.

1 like

Ahh dan heb ik het verkeerd begrepen! Fijn dat je het even hier postte! (al weet ik niks over songfestivals dus eh)

1 like

Ik vind het ESF erg leuk dus hopelijk scoor ik hier een beetje haha.

1 like

komt goed! Er zijn nog genoeg andere vragen met totaal andere onderwerpen.

Ik ga straks naar de AH en wil voor de komende 4 dagen gezonde lunch maken om mee te nemen naar werk. Iemand lekkere recepten/ideeen? (vega)

OMG IK BEN ZO EXCITED

hoop dat ik thuis ben vnv

1 like

:anguished::anguished:

Kan ik je inhuren? Vind het echt een van de ergste dingen van studeren, haha. Is trouwens van een vak van onze begeleider :sunglasses: (geen idee of je weet trouwens dat dit mijn account is haha)

(Sowieso op videoland staan ze!)

1 like

Met de kennis staat het heel slecht, maar ik heb wel de passie!!! (zie ook: mijn hele leven eigenlijk)

https://www.zotero.org/
!!! Heeft mijn leven veranderd

2 likes

Ja bizar. Ik blijf denk ik ook niet meer lang, ik kan volgende periode geen drie avonden meer werken :grimacing: maar even zien hoe dat gaat lopen

1 like

Kan niet wachten totdat ik alle clienten op het toilet heb gehad. Kan de zuster zelf even lekker gaan schijten

16 likes

Ik nog nooit, maar ik zit zelf wel regelmatig op FF in de trein en ben dan altijd een beetje bang betrapt te worden haha.

Terwijl ik het ook wel leuk zou vinden als iemand dan hoi zou zeggen, denk ik.

7 likes

Ik heb wel vaak dat ik meisjes zie en dan denk of zeker weet dat ze op ellegirl zitten. Maar dan durf ik het nooit te vragen.

1 like

Hmm op het werk hebben we een tosti ijzer , tonijn salade en oude kaas. Tuna melt babeee

8 likes

Nee, eigenlijk niet, maar soms zie ik iemand en vermoed ik wel dat diegene op het forum zit, vraag me niet hoe dat zit, haha

De hond van mensen die een paar deuren verderop wonen heeft recht voor onze tuin gepoept en die vrouw heeft het niet opgeruimd (ik heb het zien gebeuren dus weet zeker dat zij het waren), heb heel veel zin om die poep op te rapen en op haar deurmat te leggen.

10 likes