Wat je even kwijt wilt #14

Lig te lekker op de bank :joy:

2 likes

Ik vind het zo lief dat mijn hond altijd een speeltje aan mijn kat wilt geven maar meneer kat wil er niks van weten :disappointed_relieved:

10 likes

:raised_hands:

1 like

Had net na college zin in kibbeling, dus ging even langs de markt voordat ik moet werken zo, loop ik toevallig langs een kraam dat gember shotjes verkoopt en toen vroeg ik aan die man of ik kon pinnen, maar dat kon niet. Ik zo van oh laat maar dan haal ik het morgen wel en toen zei die man “neem maar mee en betaal het morgen maar!”. Omg deze man :heart:

32 likes

Stel je gaat weg, ga in de zomervakantie terug! Dan is het echt super rustig daar dus kan je een beetje relaxed werken.

Maar ik snap het als je weggaat daar. De uren daar zijn echt verschrikkelijk vervelend. Ik werd soms gewoon 3 weken niet ingepland opeens?? Kon nooit lekker uren maken daar.

1 like

Ik word echt heeeeelemeaal gek van dat geboor hiernaast. De hele godganse dag al. Als ze even een appje had gestuurd had ik wat geregeld voor vandaag. Dikke aso buren. Straks de muziek maar weer lekker hard aan.

sinds 1 maandje transpireer ik veel meer dan normaal en ruik ik vaak mijn eigen zweet. erg hoor maar heeft iemand advies? Er is niets veranderd qua eten o.i.d.

Oooh leuk! Bewaar je hem wel?

1 like

Wat leuk dat ze je ook gewoon een serieuze reactie hebben teruggestuurd! Lijkt me echt fantastisch op zo’n leeftijd.

1 like

Hmm klinkt goed! Thanks!

ZO cute dit hahahaha.

1 like

Ik gebruik een rollerdeo ipv spuitdeo. Ik heb hier zelf ook last van en dat je het ook ‘ruikt’. Rollerdeo werkt bij mij beter tegen de geur.

Weet iemand hoe je een video kan opslaan op je iPhone? Als ik op downloaden klik dan gaat ie gewoon afspelen, maar ik wil het documentje

Nee hoor, is niet verplicht voor personen. Voor bedrijven denk ik inderdaad wel. Er stond ook nergens dat het verplicht was, volgens mij probeerden ze zelfs te paaien met dat ze dingen zouden verloten onder de deelnemers oid.

1 like

Hebben jullie ook wel eens dat je hardop tegen jezelf random/rare dingen gaat zeggen als je de hele dag alleen bent (ik klink nu net als een vlogger met zo’n vraag maarja)?
Ik ben al de hele dag aan het leren en net had ik even dingen opgezocht over iets wat ik niet begreep. Toen ik het eenmaal wel begreep zei ik hardop tegen mezelf ‘lekker bezig pik’, WAAROM??? Hahaha dit is ook iets wat ik nóóit zou zeggen, waarom zeg ik dit tegen mezelf zonder dat ik het in eerste instantie doorhad.

31 likes

Oh ik praat hele verhalen als ik alleen ben. Als ik meteten of ietscreatiefs aan het doen ben doe ik net of ik het vloggen ben hahah.

6 likes

Mn broertje krijgt zeker iedere maand minstens een enquête van CBS. Ze zijn gelukkig nog nooit hier aan de deur verschenen.

1 like

Dat was ik haha

3 likes

Maar dat is meer omdat die zeikerds dat bij ons dus wel continue doen, als er maar iets van geluid is. Dus de ergenis is al level 100 richting hun. En als ze dan zoiets doen, erger ik me daad echt dood aan. En ja, dat vind ik aso’s omdat ze het van ons wel verwachten.

Inderdaad wat @Grace al zegt, bedrijven wel maar personen niet.

https://www.cbs.nl/nl-nl/faq/enquetes/personen/algemeen/ben-ik-verplicht-mee-te-werken-aan-een-onderzoek-van-het-cbs-

1 like