Heb de hele avond gezocht naar allerlei recepten/lekkere dingen om te maken en wil het liefste nu meteen vanalles gaan maken, heb er zelfs over gedroomd eerst maar even ontbijten
Ik keek eerst een hele hoop rap battles (drop the mic) en daarna een debat/speech van Stephen Fry. Ik kan je zeggen, géén goede volgorde, haha. Ik zat steeds op de burn te wachten .
Heb me net enkel opgemaakt omdat ik geen zin heb in mensen die voor/na mân tentamen gaan zeggen WOW HEB JE WEL GESLAPEN
Dat lijkt me serieus echt super gezellig!
Ik heb je verhaal niet gevolgd maar whatâs up?
@eilandmeisje hahaha ja het is niet zo charmant, gelukkig is het nu weer weggetrokken. Ananas met zout lijkt me niets huh
Ik heb een presentatie vandaag
- Gestreept truitje met wijde mouwen
- Body met kanten mouwen
0 stemmers
Altijd als ik in bijv een bibliotheek of winkel door van die alarmpoortjes loop, ben ik bang dat ze afgaan en ben ik opgelucht als dat niet zo is. Terwijl ik natuurlijk weet dat ik niks stiekems heb gedaan/iets heb gejat ofzo.
Ik weet dat je nooit ergens de enige in bent, maar hebben jullie dit ook? Of ben ik zo raar?
Moet wel bedankt worden ook!
Wat zouden jullie doen?
Een van mijn ouders wil graag de ny marathon lopen, het is redelijk zeker dat dat dit jaar gebeurd. Ik wil diegene graag verrassen door daar ook naar toe te komen. Via de werelddealweken zou ik nu voor maar 350 euries kunnen gaan voor een week. Kosten daar zullen natuurlijk wel wat oplopen, maar ik heb verder geen grote reis gepland dit jaar dus ik kan het wel hebben. Ny lijkt me een mooie stad om te bezoeken, maar had anders niet per se dit jaar alleen gegaan als mijn ouder er niet ook zou zijn (mogelijk). Het is niet zeker dat mijn ouder al een beslissing maakt voor de actie is verlopen. Toch boeken met het ergste geval dat ik een weekje alleen in ny ben of wachten met risico dat het duurder wordt?
- Nu boeken
- Later boeken, met risico op niet boeken want te duur
- Ik zou helemaal niet gaan
0 stemmers
Ik zou dit heel serieus aankaarten, dit mag namelijk niet.
Ik denk dat je baan, hoe leuk die ook is, het niet kan winnen van de plek waar je woont. Uiteindelijk is dat de plek waar je tot rust moet komen en dat lukt nu niet. Is er geen mogelijkheid tot verhuizen als een andere baan geen optie is of als je hier promotie kan maken?
Ja precies dit! Doordat ik er zenuwachtig van wordt ga ik me juist verdacht gedragen, echt dom.
Ik word ook zenuwachtig van politie, terwijl ik nog nooit een bekeuring of iets heb gekregen :â)
Heeft er denk ik mee te maken dat je in principe geen vrij aanvragen mag weigeren behalve als er aantoonbaar is dat het een gigantische impact heeft op het bedrijf.
Daarnaast zou je baas ook moeten bedenken dat je recht heb op vakantie. Daarom heb je die dagen. Als jij geen dagen heb (kunnen) opnemen afgelopen jaar dat gaat er iets niet geheel goed.
Edit: https://www.fnv.nl/themas/vakantie-vrij-verlof/vakantiedagen/
Staat helaas niks over het termijn hoe ver je het van te voren moet aangeven.
Ik kom net van de huisarts omdat ik al bijna 2 weken een dicht oor heb. Conclusie trommelvliezen zijn vacuĂŒm gezogen en helemaal rood.
Ik hoopte stiekem op even uitspuiten en eindelijk weer normaal horen, want dit kost zoveel energie om de hele dag amper wat te horen. Nu een week druppelen en neusspray gebruiken en hopelijk is het dan weg.
Ook hier is alles bewaard. Ik kom uitnodigingen voor ouderavonden tegen van de jaren 80⊠Elk pietluttige kras op papier van een van ons is bewaard gebleven. Echt kubieke meters aan troep, zo zonde! Wel goed dat je hebt opgeruimd! Mijn moeder had me echt wel wat aan kunnen doen denk ik, no way dat ik toen haar spullen had kunnen weggooien.
@Hinkje Zo ook hier tijdschriften. Zelfs over tuinieren bijvoorbeeld en dat deed mijn moeder nooit. :â)
Dat klinkt echt naar, hopelijk is het snel weer voorbij!
Ha bij jullie kon het nog worden weggestopt, bij ons moest het wel in het zicht liggen. Super klein huisje met 6 personen en dan overal zooi. En ik herken het inderdaad van âsorry voor de rotzooiâ. Dan denk ik echt van nou je weet niet wat echte rotzooi is :â)
Goed dat je goed kan opruimen! Ik moet over een tijdje misschien alles opslaan en ik weet dat mijn vader daar niet blij van wordt omdat hij juist alles kwijt wil. Maar sowieso meubels kost al veel ruimte, en ben bang dat als ik alles wegdoe ik niet makkelijk aan (goedkope/gratis) spullen kom als ik terug ben.
Mijn moeder is trouwens opgegroeid in een arm gezin met weinig vreugde, dus ik denk dat het vasthouden aan spullen daar vandaan kwam, maar wow zoveel ballast. Een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd toch, dat kwam er niet echt in.
Gelukkig doet het geen pijn dus dat scheelt. Bedankt hoop het ook
Ahh een dicht oor is zo irritant, hopelijk is hij snel open!