Wat je even kwijt wilt #14

ik ben even kwijt wie er allemaal gereageerd hebben, maar de operatie van mn moeder is goed gedaan gister! Ze hebben zelfs tegen verwachting de tumor helemaal weg kunnen halen. Heb dr net al even gesproken zelfs :heart:

83 likes

Dit vind ik al helemaal raar. Wat een raar en naar mens zeg. Moet je altijd bij haar vrij vragen /is ze er altijd? Je moet af en toe vrij kunnen vragen hoor, is echt niet normaal dit.

o, dat was mij niet duidelijk naar aanleiding van je post. Ik zou hoe dan ook wel een gesprek aan gaan met haar om te spreken over hoe dit gelopen is.

1 like

haha jou reactie met je gebruikersnaam :joy:

1 like

Oke ik wil dit letterlijk kwijt, softijsmachine, in originele verpakking, roze, ongebruikt, met gebruiksaanwijzing.
:ok_hand:Anders gaat hij naar de kringloop! Tegen verzendkosten :

Haha ja sorry maar was geen reactie en dacht ik geef die arme machine nog één laatste poging. Haal hem weg als dit tegen de regels is!

3 likes

Misschien lezen meer mensen het hier idd.

Dan hoop ik voor je dat je snel wat beters vindt! Ik heb een tijdje ergens gewerkt waar ze onderbezet waren en ook nog een rotsfeer hing. Ik werkte meer dan mijn contracturen en toen gingen ze nog moeilijk doen als ik een dagje vrij nodig had. Ik ben toen ook gestopt, toen hadden ze ineens wel tijd voor mij probeerden ze me over te halen te blijven. Niet gedaan, nooit spijt van gehad.

2 likes

Ik woon nu een maand in mijn huisje en het voelt ook echt als mijn huisje. :heart: Enige wat ik te klagen heb na een maand is dat ik veel hoor van wat de bovenburen doen… Ik kan ook horen als hun wasmachine draait of wanneer hun de wc doortrekken enz. Dat komt gewoon omdat dit oude huisjes zijn maar verder ben ik erg happy hier!

16 likes

Kun je niet je 9 dagen opnemen voordat je weg gaat? Je hebt er gewoon recht op en ze kan niet zonder reden zomaar vakantiedagen blijven weigeren (al moeten er dan natuurlijk niet al een x aantal andere collega’s ook vakantie hebben baba)

4 likes

@Eddie Ik zou aangeven dat je het heel vervelend vindt, omdat je al meerdere afspraken hebt moeten afzeggen ivm ziekte. En dat je best een deel wilt betalen voor het het ongemak. Hoogstwaarschijnlijk zeggen ze toch dat het niet nodig is, maar dan heb je wel laten merken hoe vervelend je het vindt dat je vaker moet afzeggen. Dat kunnen ze vast waarderen en denk niet dat ze het raar vinden!

Ik heb een vraag: heeft iemand een idee voor een goede planner? Ik moet echt meer structuur in m’n leven gaan aanbrengen, anders komt er nooit een eind aan mijn studie. Het hoeft niet een hele ingewikkelde te zijn, maar het is wel fijn als weekend ook genoeg ruimte heeft.

1 like

Krijg je ook geen vrij dan als je het ruim van tevoren vraagt ipv op de (mid)dag zelf? Daartoe is zij indd gewoon verplicht.

We hebben nieuwe buren die het leuk vinden om een soort van festival te geven ofzo. Tering wat staat hun muziek hard.
Oh ze wonen trouwens 2 of 3 huizen verderop. En ik kan het hier heel goed horen…
Misschien ben ik wel een weirdo dat ik niet tegen harde geluiden kan maar zou leip worden als mijn eigen muziek zo hard zou staan.

2 likes

Iemand van hier had laatst een bericht geplaatst over dat ze een korting/cadeau kreeg, omdat ze haar energiemaatschappij had bericht.
Weet iemand wat de deal was en bij welke maatschappij dit was?

@anon44204370 hoe is het met je rug?

@BaguetteMeNot Wat een fijn nieuws!! Hopelijk gaat het dan vanaf nu steeds beter met haar :slight_smile:

1 like

Maar dan moet je toch ook middagen (ingepland) vrij kunnen vragen? Daar heb je ook gewoon recht op. Wel zul je moeten kijken wat de afspraken rondom vrij vragen zin (bijv een x aantal weken van te voren) maar ook dan moet zij dit toestaan. Mits het natuurlijk kan. Succes!

Wat een kut reactie. Vooral ook zoiets kuts sturen terwijl je gewoon ben gebleven. Echt triest.

Vanavond nieuwjaarsborrel van het werk, vorig jaar had ik het laatste drankje beter kunnen laten staan. Benieuwd hoe het vanavond gaat zijn haha. Morgen ook nog eens beginnen om 8:30 :triumph:

3 likes

Aaah wat ontzettend fijn!!

1 like

Ik ben een dagje vrij en ik verveel me de pleuris. Misschien mn kamer zo maar eens op gaan ruimen dan