Ik ben ziek en wilde vanmorgen even naar beneden lopen om wat ontbijt te halen. Zag op de huistelefoon dat m’n moeder had gebeld toen ik nog sliep maar dacht: ach die belt straks nog wel een keer om te vragen hoe het is. Kom ik weer boven, zie ik dat ze net heeft gebeld op mijn telefoon en een paar berichtjes heeft achtergelaten. Dus ik app haar terug, appt ze helemaal opgelucht: “Oohhhh ik dacht dat je was flauwgevallen, pffff”. Haha vet lief. Ik val ook best snel flauw dus het had maarzo gekund haha.
Ik ben zo fuuuuuucking chagrijnig, boos en geïrriteerd. Ik trek ook niemand op dit moment. Ik heb zojuist ook al een collega afgesnauwd. Kan ik weg en mag deze dag dan afgelopen zijn? fewlfejwofjewfj
Ja mij dus ook inmiddels
Dat vind ik nog wel het vervelendste, ik kan als ik er bij nadenk geen oorzaak vinden. Het is gisterenavond ongeveer begonnen. Ook tegenover m’n vriend. Ik wil gewoon alleen zijn, me met m’n eigen zaken bemoeien en bezighouden. Ik begon vanmorgen goed, maar ik kreeg maar de kleinste tegenslag en nu is m’n mood weer zo. Ik word er gewoon een beetje verdrietig van.
Maar je bent dus om drie uur weggegaan zonder dat je eigenlijk akkoord had van haar? Omdat je het hebt over gisteren en vandaag haar reactie leest, of begrijp ik de tijdlijn verkeerd? Misschien voelde ze zich heel erg voor het blok gezet omdat ze er niet op tijd van af wist. Tuurlijk is het een hele erge snauwende reactie, maar misschien schrok ze daar van? Ik raad je aan om met haar vandaag nog even er over te praten, face to face werkt vaak beter, ook even de lucht klaren en dan voel jij je er hopelijk ook beter bij als je een volgende keer vrij wil vragen en dit niet meer in de lucht hangt.
Ik katapulteerde mezelf gisteren op spectaculaire wijze van een fiets af, nu dus bont en blauw, spierpijn, en een ei op m’n knie. Op aanraden van m’n moeder belde ik net toch maar even de huisarts want ik ga dit weekend naar Disney en wil daar wel kunnen lopen als het even kan. Advies: zoveel mogelijk rust houden. Normaal zou ik daar best oké mee zijn maar ik heb juist vandaag zo veel zin om lekker actief te zijn, beetje de stad in enzo. Ik moet vanmiddag een expositie opbouwen en dat is al aardig wat beweging dus dan kan ik verder niks anders doen. Gaat helemaal nergens over natuurlijk maar vind het momenteel echt even heel stom
ik ben even kwijt wie er allemaal gereageerd hebben, maar de operatie van mn moeder is goed gedaan gister! Ze hebben zelfs tegen verwachting de tumor helemaal weg kunnen halen. Heb dr net al even gesproken zelfs
Dit vind ik al helemaal raar. Wat een raar en naar mens zeg. Moet je altijd bij haar vrij vragen /is ze er altijd? Je moet af en toe vrij kunnen vragen hoor, is echt niet normaal dit.
o, dat was mij niet duidelijk naar aanleiding van je post. Ik zou hoe dan ook wel een gesprek aan gaan met haar om te spreken over hoe dit gelopen is.
haha jou reactie met je gebruikersnaam
Oke ik wil dit letterlijk kwijt, softijsmachine, in originele verpakking, roze, ongebruikt, met gebruiksaanwijzing.
Anders gaat hij naar de kringloop! Tegen verzendkosten :
Haha ja sorry maar was geen reactie en dacht ik geef die arme machine nog één laatste poging. Haal hem weg als dit tegen de regels is!
Misschien lezen meer mensen het hier idd.
Dan hoop ik voor je dat je snel wat beters vindt! Ik heb een tijdje ergens gewerkt waar ze onderbezet waren en ook nog een rotsfeer hing. Ik werkte meer dan mijn contracturen en toen gingen ze nog moeilijk doen als ik een dagje vrij nodig had. Ik ben toen ook gestopt, toen hadden ze ineens wel tijd voor mij probeerden ze me over te halen te blijven. Niet gedaan, nooit spijt van gehad.
Ik woon nu een maand in mijn huisje en het voelt ook echt als mijn huisje. Enige wat ik te klagen heb na een maand is dat ik veel hoor van wat de bovenburen doen… Ik kan ook horen als hun wasmachine draait of wanneer hun de wc doortrekken enz. Dat komt gewoon omdat dit oude huisjes zijn maar verder ben ik erg happy hier!
Kun je niet je 9 dagen opnemen voordat je weg gaat? Je hebt er gewoon recht op en ze kan niet zonder reden zomaar vakantiedagen blijven weigeren (al moeten er dan natuurlijk niet al een x aantal andere collega’s ook vakantie hebben baba)
@Eddie Ik zou aangeven dat je het heel vervelend vindt, omdat je al meerdere afspraken hebt moeten afzeggen ivm ziekte. En dat je best een deel wilt betalen voor het het ongemak. Hoogstwaarschijnlijk zeggen ze toch dat het niet nodig is, maar dan heb je wel laten merken hoe vervelend je het vindt dat je vaker moet afzeggen. Dat kunnen ze vast waarderen en denk niet dat ze het raar vinden!
Ik heb een vraag: heeft iemand een idee voor een goede planner? Ik moet echt meer structuur in m’n leven gaan aanbrengen, anders komt er nooit een eind aan mijn studie. Het hoeft niet een hele ingewikkelde te zijn, maar het is wel fijn als weekend ook genoeg ruimte heeft.
Krijg je ook geen vrij dan als je het ruim van tevoren vraagt ipv op de (mid)dag zelf? Daartoe is zij indd gewoon verplicht.
We hebben nieuwe buren die het leuk vinden om een soort van festival te geven ofzo. Tering wat staat hun muziek hard.
Oh ze wonen trouwens 2 of 3 huizen verderop. En ik kan het hier heel goed horen…
Misschien ben ik wel een weirdo dat ik niet tegen harde geluiden kan maar zou leip worden als mijn eigen muziek zo hard zou staan.
Iemand van hier had laatst een bericht geplaatst over dat ze een korting/cadeau kreeg, omdat ze haar energiemaatschappij had bericht.
Weet iemand wat de deal was en bij welke maatschappij dit was?