Wat je even kwijt wilt #14

@anon44204370 hoe is het met je rug?

@BaguetteMeNot Wat een fijn nieuws!! Hopelijk gaat het dan vanaf nu steeds beter met haar :slight_smile:

1 like

Maar dan moet je toch ook middagen (ingepland) vrij kunnen vragen? Daar heb je ook gewoon recht op. Wel zul je moeten kijken wat de afspraken rondom vrij vragen zin (bijv een x aantal weken van te voren) maar ook dan moet zij dit toestaan. Mits het natuurlijk kan. Succes!

Wat een kut reactie. Vooral ook zoiets kuts sturen terwijl je gewoon ben gebleven. Echt triest.

Vanavond nieuwjaarsborrel van het werk, vorig jaar had ik het laatste drankje beter kunnen laten staan. Benieuwd hoe het vanavond gaat zijn haha. Morgen ook nog eens beginnen om 8:30 :triumph:

3 likes

Aaah wat ontzettend fijn!!

1 like

Ik ben een dagje vrij en ik verveel me de pleuris. Misschien mn kamer zo maar eens op gaan ruimen dan

Vandaag lekker dagje naar de Spa :heart_eyes:

6 likes

Ik wil zo graag verhuizen, maar kan echt amper leuke en betaalbare huizen vinden in een leuke buurt. Ik raak er een beetje moedeloos van. Waarom is de huizenmarkt in Den haag zo k*t.

Edit: en de bezichtiging die we morgen hadden wordt net afgebeld omdat het al verhuurd is. Great.

@Jeg Misschien is je baas er net zoals @Revelry er van uitgegaan dat je wel naar huis gegaan bent? Misschien even uitleggen dat je, toen je niets van haar hoorde, natuurlijk gewoon gebleven bent. En dat je het alleen vroeg aangezien het zo rustig was, en niet geschoten is altijd mis. Ik zou direct vragen naar een ander moment waar je wel een paar uren in mag zetten.

Blijft een rot reactie natuurlijk, en ze zou er sowieso niet van uit moeten gaan dat je naar huis bent gegaan zonder haar toestemming. Vooral niet te lang mee zitten, zeker niet als je toch weg gaat!

5 likes

Dankjewel!

Pff ik kom net met een nieuw gekocht lampje thuis, is hij helemaal kapot. In de winkel zag ik er niets aan, maar ik kan me niet voorstellen dat dit allemaal onderweg gebeurd is. Ik heb hem voorzichtig vervoerd. Dus ik vermoed dat er in de winkel al iets aan mankeerde… Vind het zo lastig om ermee terug te gaan.

Wat kan ik terugsturen naar een collega die me net appt dat ze borstkanker heeft? Ze heeft het afgelopen jaar eigenlijk alleen maar narigheid mee gemaakt (meerdere mensen in haar directe omgeving die zijn overleden, blessures waardoor ze lange tijd niet heeft kunnen werken, etc etc) Het is absoluut niet mijn leukste collega, eigenlijk mijn minst leuke, maar dit gun je natuurlijk helemaal niemand… Ik wil haar natuurlijk wel graag iets terug sturen, maar weet niet zo goed wat :pensive:

Mijn moeder leeft niet meer! Denk dat ze ook niet doorhad hoeveel spullen ze had. Mocht ze hebben meegekeken toen we ALLL haar kleding hebben uitgezocht/weggedaan, dan ben ik benieuwd hoe ze er bij zat :’) (heel gestresst denk ik :p)

1 like

Maakt niet uit hoor.

Ik doe dat nooit! vind het juist soms zonde als ik iets heb gewassen en het daarna meteen wegdoe :see_no_evil: Bij de kringloop/het leger des heils wordt het toch eerst gewassen (en vaak gestoomd en gestreken) voordat het te koop wordt aangeboden. Belandt vast ook veel vieze kleding in die bak dus ze zullen sowieso wel moeten + een selectie maken van wat erin terecht is gekomen.

2 likes

Het liefst richting centrum/zeeheldenkwartier, regentessekwartier vind ik opzich ook wel prima.

Dat is helaas te ver voor ons ivm vervoer naar werk. Maar toch bedankt voor het meedenken!

@Chesirecat @eilandmeisje Ik denk indd dat ik maar iets zeg van dat ik niet weet wat ik moet zeggen, maar haar wel veel sterkte wens in deze toch al moeilijke periode. Dankjullie!

Omg, ik zei dat ik sinds 2010/2011 Amsterdam steeds meer verpest vond worden met toeristen. Dat is dan al bijna 9 jaar geleden. Ik schrok ervan.

2 likes

Pff maar dan moet je wel lang in de trein zitten? Hoelang gaat de reis dan duren voor je? En was zo’n treinkaartje duur? Haha zoveel vragen

Ik zie een lucht ballon… omg zo koud

3 likes