Wat je even kwijt wilt #14

Ik moet gaan sporten maar ik wil nieeeeeet.

Bluh ik was vandaag vrij en moest nog best wat werk doen dus had gepland om bijtijds op te staan zodat ik tussen het werken door ook nog wat kon chillen. Ik was om kwart over 8 wakker toen mijn vriend naar z’n werk ging en dacht toen ‘ah nog even rustig wakker worden en dan ga ik er zo uit’. Verkeerd gedacht, want uiteindelijk werd ik om 12 uur (!!) wakker, heb ik als een malle ontbeten en ben daarna aan het werk gegaan tot net (tussendoor half uurtje pauze gehad ofzo). Waarschijnlijk kan ik vanavond dan weer niet op tijd in slaap vallen doordat ik zo lang uitgeslapen heb en kan ik dus morgenochtend niet opstaan en ben ik morgen op m’n werk de hele dag supermoe. Heb morgen ook nog een vergadering tot half 6 ofzo en aansluitend een etentje met m’n werk. Wat een slechte planning is dit :-1:

Haha ja, soms praat ik ook tegen mezelf met mijn bijnaam erbij, en dan denk ik al helemaal wat doe je???

2 likes

Ha ja iemand zei dat ook over mij (weet niet eens meer in welke context) en toen zei ik ‘Ha maar jij ook!’ had ie niet verwacht :smiley: @Jumpsuit

1 like

Haha ja maar morgen heb ik dan ws hetzelfde probleem :stuck_out_tongue: En morgen zijn er niet echt chille lessen, maar zou ook zelf een schema kunnen doen.

Ik zou pas over een uur weg moeten dus ik kijk het nog even aan, maar ik neig er wel naar om niet te gaan ja :no_mouth:

Dit deed geen belletje rinkelen + ik weet niet over songfestivals. I am doomed.
Ik speel wel sinds een paar dagen De slimste mens app, misschien helpt het :’)

1 like

Mijn moeder werkt in een verzorgingshuis en sinds kort hebben ze een nieuwe bewoonster en die bewoonster heeft ook een kat. Nu vond mn moeder de kat een beetje magertjes en had ze een blikje natvoer meegenomen. Liet ze met net een filmpje zien waar de kat zat te genieten van het natvoer, ik vond het zooo schattig :smiling_face_with_three_hearts:

15 likes

Ik heb er een van de action, was 11 euro en hij doet t prima. Heb hem al 2 jaar ofzo

1 like

Ik heb vandaag een prachtige (lichte) trui gekocht waar ik helemaal verliefd op ben en in wil wonen :smiling_face_with_three_hearts: , maar toen ik ging koken heb ik hem toch maar uitgetrokken en nu voel ik me helemaal verstandig en een successful adult enzo :joy: .

mijn nieuwe trui

29 likes

Ik word gek van mezelf. Ik voel me een beetje een klein kind dat uitkijkt naar dr kinderfeestje. Maar dan met mn new york reisje. Ik heb nog niet eens iets geboekt maar heb er zon zin in haha.
Ik heb denk ik wel alle new york vlogs gezien ondertussen.

15 likes

Dat is toch alleen maar leuk dat je er zo naar kunt uitkijken en dat je al die voorpret hebt? Kun je binnenkort gaan boeken? Dan kun je daarna meteen een aftelkalender maken :smiley:

2 likes

Jaa true haha. Ik ga eind februari boeken! Zin iiiin

1 like

Wauw waarvan? :heart_eyes:

Het is deze, van de WE: https://www.wefashion.nl/nl_NL/dames-mohair-trui-88827971_0969.html?backtolist=true&dwvar_88827971__0969_color=0969&dcgid=women_subsale_pulloverscardigans-1 (en in de sale!!). Ik ben er zo blij mee, ben de hele tijd combinaties ermee aan het bedenken. Een shirtje eronder is trouwens geen overbodige luxe, want hij kriebelt wel een beetje.

@anon39978576 Leuk! Tegen die tijd ben je vast heel goed voorbereid! Is het je eerste keer NY?

2 likes

Zo, maar even een profielfoto van mijn man genomen he.

5 likes

Wat is Hannah in Girls toch een problematisch persoon. Irritantttt

6 likes

Huh? Over het algemeen doet het CBS wel goed werk toch? De brieven en bezoeken zullen irritant zijn maar ik snap wel dat dat nuttig is

Of begrijp ik je bericht verkeerd?

3 likes

Ik kreeg van mn tandarts een mail die ik via een code met ZorgMail Secure moet openen. Kan ik dit vertrouwen? :face_with_monocle:

Ik dénk dat ik een FF’er in het wild heb gespot naar aanleiding van een poll die ze had gepost op het forum. Durfde alleen niet te vragen of zij het was :see_no_evil:.

2 likes

Ik heb ook wel eens van die versleutelde berichten ontvangen, bij mij was dat gewoon in orde! Als je het niet vertrouwt, kan je altijd nog even contact opnemen met je tandarts.