Wat je even kwijt wilt #14

Whaa wij hebben mijn vader een luchtballon vaart cadeau gegeven in augustus 2017 maar hij is nog steeds niet geweest?! Ik denk nu dus dat hij bang is, en maak daar soms flauwe grappen over. Nou als hij niet wilt stap ik wel in die mand hoor. Maar nou lijkt me ook een beetje koud🄶!

1 like

Aah wat kut ik snap je frustratie :slightly_frowning_face: wel echt superleuk dat je naar Disney gaat!

1 like

Ik heb dadelijk de klachten hoorzitting en ben echt zenuwachtig :face_vomiting: blij als het voorbij is

21 likes

Mensen die zulke comments plaatsen zijn zelf gewoon ongelukkig en dan is het makkelijker om daar bijvoorbeeld vluchtelingen de schuld van te geven dan iets aan jezelf of je eigen leven te veranderen. Ik denk dat als je ze in een oorlogsgebied of vluchtelingenkamp neerzet ze dat zelf ook wel zouden beseffen. Kan me er zelf ook aan ergeren hoor, dan probeer ik maar te denken aan mensen die niet zo zijn. Leuk om te lezen is het niet nee.

Ik moet zo veel doen en nu ben ik van paniek gewoon maar helemaal niks aan het doen :thumbsup: Schiet lekker op

Succes! Probeer zakelijk te blijven.

En ik snap heel goed dat je last hebt van zenuwen, maar het zal snel over zijn!

1 like

Ja ik heb er ook zoveel zin in! Dit is echt m’n droom, wil er al sinds ik klein ben heen en had me voorgenomen om ervoor te gaan sparen maar nu gaan we met m’n schoonfamilie :blush: Dus ik moet het er maar even voor over hebben haha

Succes! Je kan dit. Jij staat in je recht.

Super leuk! Dat wordt vast een magische bonding experience :sparkles: veel plezier alvast!

1 like

Ik kan doorgaans heel goed met de beveiliging op mn werk, maar eentje niet. Ik was deze week mn pasje vergeten, en diegene waar ik niet mee kan zat achter de balie. En die dwingt me om me te identificeren ā€˜want iedereen kan wel zeggen dat ze hier werken’. Dude, ik werk hier geruime tijd en je ziet me BIJNA ELKE DAG. Met tegenzin toch geĆÆdentificeerd maar ben er echt van overtuigd dat het machtsmisbruik was.

Net hoorde ik hem kirren tegen een peuter ā€˜ ja! Ja! Jaja, jajaja!’ Ben quasi nonchalant langsgelopen en heb terloops even opgemerkt: ā€˜ zo Hans, eindelijk een conversatie op niveau, is het niet?’ En ik vind mezelf best wel leuk en nu ben ik aan het gniffelen om mezelf.

66 likes

Ik zag een prachtig jurkje in de zara, maar er zat een groot gat in… Hij is al in de uitverkoop en ik kan hem denk ik wel repareren maar ik voel me zo’n gier als ik dan ga vragen naar nog meer korting

1 like

Wake up hotel in Borgergrade!

1 like

Ik heb sinds een week of twee alle webshops, influencers e.d. ontvolgt. En sindsdien is mijn koopdrang zoveel minder. Ik heb al die spullen niet nodig en ga nu ook lekker investeren in kwalitatief mooie dingen ipv alleen maar goedkope meuk.

Echt een goede verandering vind ik het persoonlijk. Voelt bijna als een opluchting!

27 likes

Ik ben verliefd aan het worden en ik vind het echt kut.

4 likes

Waarom is dat kut dan? Of is dat een te persoonlijke vraag?

Denk inderdaad elektrisch want inductie is echt de hemel. Elektrisch is ZO verschrikkelijk haha

2 likes

Het is gewoon een heel complexe situatie. Hij zit nog half in een relatie met een vrouw die hij nog graag ziet maar waar het niet mee werkt, normaal verhuist ze binnenkort en is het dan echt over.
Ik heb gisteren mijn gevoelens voor hem opgebiecht… Hij zei dat hij niet niks voelde maar dat hij er niet meer over kan zeggen omdat we elkaar voornamelijk op seksvlak kennen en nog nooit normaal gedate hebben. Hij wil eerst normaal daten en dan zien of het iets kan worden. Hij zegt wel dat hij het wil proberen maar pff ik sta gewoon al een stap verder dan hem en ik voel me al zo gehecht aan hem… Zo kut dat gevoel.
Ik wil hem ook niet direct in een nieuwe relatie pushen dus moraal van het verhaal is eigenlijk dat ik het echt tijd moet geven maar ondertussen zit ik wel al met die gevoelens die ik niet kan uitzetten.

Ik ben van gas naar elektrisch gegaan na mn verhuizing en het is ZO KUT. Ik heb het idee dat mm plaat ook alleen koud of heet-als-de-hel wordt. Ik kan echt best prima koken, maar ik moet hier zo aan wennen.

Wil in mn koophuis later inductie :sob:

3 likes

Aw, dat is wel kut dan. Maar volgens mij ben jij hartstikke leuk dus wie weet ontdekt hij dat ook snel.

2 likes

Lief, dankje :two_hearts: ik hoop het ook