Wat je even kwijt wilt #14

Ik heb ook wel eens van die versleutelde berichten ontvangen, bij mij was dat gewoon in orde! Als je het niet vertrouwt, kan je altijd nog even contact opnemen met je tandarts.

Ik vind niet dat het noodzakelijk is om na enkele genegeerde brieven naar iemands huis te gaan om een vrijwillige enquete in te laten vullen nee. Ze doen vast goed werk maar je kunt mensen niet dwingen om hun gegevens met je te delen
 Dan vraag je toch gewoon de volgende?

5 likes

Hahahah ja Same, ik zou het best eng vinden maar het lijkt me echt leuk als iemand me aanspreekt.

1 like

Ik heb net voor het eerst les gegeven aan iemand die zijn vriend ten huwelijk wil vragen en daarbij een liedje wil zingen. Dat is al gaaf maar het wordt nog vetter.

Hij heeft gevraagd of ik hem wil begeleiden op de piano tijdens het aanzoek! OMG! Dat vind ik zo speciaal! Zoiets intiems en ik mag daarbij zijn!

En ook al is het leuk, het is werk, dus ik krijg er ook voor betaald. Geweldig toch?!

Love my job op dit moment. (Terwijl ik vanochtend bijna in het opbiechttopic-zonder-omg-reacties had gepost dat ik soms mijn werk vervloek.)

49 likes

De outlook app heeft een nieuwe look en ik irriteer me zo erg aan die blauwe balk, hoe lelijk is dit. :rage:

1 like

“Gewoon” de volgende vragen levert een kwalitatief slechtere steekproef op en het lijkt me wel noodzakelijk om die kwaliteit zo hoog mogelijk te houden aangezien superveel overheidsbeleid wordt opgehangen aan onderzoeken van het CBS.

En het helpt ook om laaggeletterden en andere mensen die om wat voor reden dan ook niet een vragenlijst in kunnen vullen of naar de brievenbus kunnen brengen gerepresenteerd te hebben.

2 likes

Ik zou jou aanspreken met : Lionheart
 is that you??

En dan op de Jimmy fallon Ew! Manier.

1 like

Genoeg depressief en vies in bed gezeten voor vandaag. Tijd om mezelf bij elkaar te rapen. Ik ga iets proberen eten, onder de douche springen, een maskertje opdoen en iets leuk kijken.

23 likes

Dan heb je het gewoon nodig gehad moet je maar denken :heart:

1 like

Zet hem op :kissing_heart: fijn om de avond zo te eindigen!

1 like

Hopelijk voel je je daarna beter!

1 like

Ok help: ik wil de quiz online gooien maar nu krijg ik de melding: Er zijn meerdere polls zonder naam. Gebruik het attribuut ‘naam’ om uw polls uniek te maken.

what da heck is dit en hoe kan ik dit doen?

1 like

Dat krijg je als je de polls gekopieerd hebt en alleen de inhoud (vragen en antwoorden) gewijzigd hebt

gvd, kan ik dit nog veranderen of moet ik alles er opnieuw in gaan zetten?

Ik ben bang dat je dit handmatig moet veranderen :frowning: maar weet er het fijne ook niet van
 Weet alleen dat ik daar een keer last van had toen ik dat deed in het topic

Ik in de Thalys, het meisje zat op EGF.

1 like

@TantePollewop Bij je polls binnen de haakjes “name=poll2” toevoegen na het woordje poll. En dan voor iedere poll een andere naam/nummer!

[poll name=poll2 type=regular results=always]

^^ zo iets, @TantePollewop

Ok! geef me een kwartiertje!

6 likes

Ik ben ongesteld dus wil bij de appie lekkere snacks halen, maar lig dus ook kreperend van de pijn op de bank dus ben nu extra chagrijnig.