Wat je even kwijt wilt #14

Ik ben ongesteld dus wil bij de appie lekkere snacks halen, maar lig dus ook kreperend van de pijn op de bank dus ben nu extra chagrijnig.

Dat plaatje ken ik! Die geeft mij ook echt de rillingen gewoon haha.

1 like

Ik ben dumpertreeten aan het kijken en ga gewoon over mijn nek van een filmpje, iets met gebruikte tampons in iemands anders mond :flushed::nauseated_face::face_vomiting:

De quiz is live!

https://www.forumfeminarum.nl/t/ff-quiz-2019-deel-1/8018/2

6 likes

Ik ben zo slecht in mijn koffer inpakken. Ik heb of te veel of te weinig en verkeerde combinaties :frown:

Ik heb een haatliefde verhouding met de Sims. Ik vind het heerlijk om een middagje te Simsen, maar ik denk daarna altijd sja deze tijd had ik ook aan mijn echte leven kunnen besteden door op te ruimen, mijn vrienden te zien, leuke kleren te kopen, een nieuw gerecht te leren maken etc.

7 likes

Ik ben net naar een koopappartement gaan kijken, was wel mooi. Alleen ik twijfel, weet niet zo goed. Heb er geen megagoed gevoel bij, wel oké prima.
Als het huur was, had ik makkelijker gezegd ik doe het


Ik wil alleen wel graag uit huis


1 like

Ben Ferris Bueller’s day off aan het kijken, maar ik erger me echt kapot aan de hoofd persoon. Geen respect voor anderen, constant zijn eigen zin doorduwen. Word er agressief van.

1 like

Waarom heb je er geen goed gevoel bij? Is bij kopen idd wel lastiger dan met huren.

1 like

Ik zou geen overhaaste beslissing nemen. Ik zou het zelf wel belangrijk vinden dat ik me ook prettig voel in huis en als ik dit zo lees, is dat niet het geval bij jou.

3 likes

Vond de slaapkamer heel klein en was er maar 1. En je hoorde de deuren van de bovenburen erg goed dichtgaan.

Wow wat eng! Verder nog last gehad vandaag?

Haha never forget, dat ik in de winkel van @Trenchcoat stond en vroeg: verkopen jullie ook TRENCHCOATS (hint, hint). En zij zo: nee.

:joy:

85 likes

Ik zou het niet doen dan, er is vast iets wat mooier/beter is. Je wil er toch nog een lange tijd met plezier wonen.

2 likes

Ja dat is ook zo inderdaad.

1 like

Ik zou het ook niet doen
 hopelijk komt er snel iets beters voorbij!

1 like

Erg dat dingen zo gaan in NL.

Ik weet niet zo goed wat ik met mezelf aan moet. Eigenlijk wil ik graag verhuizen en met m’n baan stoppen, maar een collega gaat tijdelijk met verlof en dat betekent wel een enorme kans voor mij, als ik dan iets mag overnemen. Maar ik kan maar niet met m’n leidinggevende over overleggen want ze is te druk, want ik wou zelf voorstellen om het over te nemen. Ik hoorde wel al dat ze iemand anders had gevraagd, een goede vriendin, en dat zou ik wel jammer vinden. Ik zat net te denken dat ik naar vacatures wil kijken, dus nu zit ik in dubio. Ik word echt ongelukkig van waar ik nu woon en hou ik dat nog lang vol? Bah ik weet niet wat ik moet doen. Als ik namelijk niet die taken mag overnemen en me nog zo veel zal vervelen, hou ik het niet vol.

Ik ben sieraden aan het kijken en dan staat er dit bij.
image

25 likes

Ik ben zooo verkouden en hoest mijn hele keel kapot. FML😭