Wat je even kwijt wilt #14

Zien weet ik niet, merken is: inductie is na 10 seconden gloeiend heet, elektrisch kan je ondertussen nog de aardappels van het land halen en schillen en zelf drie keer douchen eer het warm is.

25 likes

Mijn huisgenoot is heel ons huis aan het schrobben. Hij heeft zelfs mn ramen gelapt. En ik kwam net Leo Alkemade tegen in de stad. En ik heb een nieuwe baan. En een Engels presentatie gedaan en het ging goed.
Mvg mij

52 likes

Klinkt allemaal heel erg leuk en ideaal (vooral die huisgenoot), gefeliciteerd met je nieuwe baan!!

1 like

De meeste inductie platen zien eruit alsof ze deels van glas zijn (glimmend en glad, wel gewoon zwart). Kookplaten zijn keramieken brokstukken uit de hel (zwart, geribbeld, geen greintje moderne technieken ergens in de buurt te vinden)

7 likes

Ik volg iemand op insta die ik tijdens een reis heb ontmoet en ze was echt super aardig en leuk toen. Inmiddels vier jaar geleden en ze is inmiddels een #goalwife en #goalmom en #entrepeneur. En dat kon ik op zich nog wel hebben.

Nu heeft ze een foto van een geweer als cadeau voor haar man met #progun. Tijd om te ontvolgen.

13 likes

Ik weet het :sob:

Heb ook wel eens gedacht dat ik na een kwartier dat wel eens kon gaan schoonmaken. NOU NIET DUS.

Of een pan gewoon terugzetten als je het afgegoten had want bij gas kon dat wel. Pan droog gekookt, verdomme.

Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat ga je doen? Als je dat wil vertellen natuurlijk.

1 like

Ja ik had ook echt struggles met elektrisch. Ik kook het liefst met echt vuur. Maar op een gegeven moment had ik door dat ik op twee pitten kon koken als ik een hoog en een laag zette. Maar alsnog nu blij dat ik nu op gas kan koken. Vond dat echt superlastig al leek het water wel altijd snel te koken

1 like

Toen ik mn spiraal liet zetten, zouden ze eerst een Kylena doen want die was beter voor vrouwen die nog geen kinderen hadden gebaard, aangezien de baarmoeder dan vaak wat kleiner is en de Kylena zou kleiner zijn dan de Mirena. Ik zei dat zij mochten kiezen war volgens hun t beste was. Toen lag ik daar en toen zei die arts tegen de verpleegkundige: oo nee, doe toch maar de Mirena! En toen was ik verbouwereerd omdat ik blijkbaar een grote baarmoeder heb :joy:

Dus ik snap het als je trots bent op een schattige, kleine baarmoeder haha

4 likes

Oké ik ben klaar voor mijn reis denk ik. Wel jammer dat mijn backpack steeds zwaar is ondanks mijn zorgvuldige (?) inpakken. Nu nog een avondje met de kat kroelen.

10 likes

Ik ben ook een keer met de trein naar Kopenhagen gereisd, goed te doen hoor! En je gaat ook met de trein op de boot, vond ik heel cool toen haha :sunglasses:

2 likes

Ik paste deze ochtend niet meer in een rokje dat ik al jaren heb en ik voel me er al heel de dag dik en lelijk door

Ik wil echt tien dingen kapot slaan want de auto die ik nu een week geleden heb gekocht vertoond allemaal rare gebreken, vreemde geluiden, ik word echt in fucking sane zo

Ah dat is rot, dat je je zo voelt… En lelijk heeft niks te maken met of jij wel of niet in je rokje past. (Maar dat wist je waarschijnlijk zelf ook al.)

2 likes

Teruggaan naar de verkoper?

Ja doe ik maar ik heb geen optie om met ov of fiets naar werk te gaan, het zijn oude tweedehands auto’s van circa 1000 euro dus het is geen verkoper waarbij je een leenauto krijgt én hij verkoopt alle auto’s zonder garantie dus in principe kan het me nog € kosten
Dus het blijft in elk geval su per kut

Ik ben echt veel te lui voor platen. Ben al vaak te lui om mijn boxjes aan te zetten en luister spotify dan maar via mijn mobiel.

2 likes

Zo herkenbaar. Ik luister de b-side van mijn platen ook heel vaak, dan heb ik geen zin om hem op te bergen en een andere te pakken dus dan druk ik maar gewoon weer op start

2 likes

Waar ga je naartoe? :grin:

Ja! Ik ben in mei ook op die manier geweest en volgend mij was ik maar €80,- kwijt.

1 like