Wat je even kwijt wilt #14

Hahaha dit kan gewoon. Je kan hem ook extra hot vragen!

1 like

Nouja ik zag dus gisteren dat ze er kokend water bij deden. Dus of ze er dan een beetje uit laten en koud water bij doen maakt dan eigenlijk ook niks uit toch? En ik meen me te herinneren dat iemand me ooit verteld heeft dat ze extra heet kunnen maken. Maar misschien kan dat allemaal alleen met cappuccino met hete melk, koude melk of warme melk.

Als ze dat echt zouden kunnen doen zou wel echt een oplossing zijn! Maar vragen kan denk ik sowieso, daar krijgen ze zo vaak verzoekjes voor een extra shot, extra dit of minder dat. Dus het vragen is sowieso niet vreemd!

Nouu ik was nog aan het denken over het huis van gisteren, krijg ik vanmorgen al een bericht dat het al verkocht is. Hoef ik iig niet meer zelf te beslissen, maar wel heel vlug. En nu denk ikdus dat ik nooit iets vind.

2 likes

Veel te veel geld uitgegeven aan lingerie maar mijn tietjes zijn happy en dat is dan ook mijn enige solden aankoop! ( . )( . )

23 likes

Naar India! Heb echt geen idee wat ik kan verwachten, denk dat het heel overweldigend gaat zijn. We gaan ook niet ā€˜op vakantie’ maar kijken bij de scholen en klinieken van de stichting waar mijn vader werkt (hij en mijn broer gaan mee met nog wat andere mensen). Zag vandaag een foto van mijn vader met een jong meisje zonder onderbeen tijdens een eerder bezoek. Mijn vader vertelde dat haar ouders geen meisje wilden en haar voor de trein hadden gegooid…ongelofelijk. Ik denk dat deze reis veel indruk gaat maken.

8 likes

Wauw heel heftig! Wel echt een ervaring om nooit meer te vergeten denk ik! Veel plezier en een goede reis gewenst. Al is plezier misschien niet helemaal het goede woord… :thinking:

1 like

Wat een bijzondere reis gaat dat worden zeg… maar idd heftig.

Als je nog praktische tips wil over India let me know, heb er een tijdje gezeten. Al zie ik dat je vader er bekend is dus je weet miss een beetje wat je kan verwachten.

Geniet van het geweldige (maar ook bizarre en heftige) land! :heart:

1 like

Wilde net weer een kat aaien in de tuin. Mijn eigen katten waren niet zo eens met het bezoek van die tuinkat. Toch even naar buiten gegaan, tuinkat deed super lief. Maar ineens uit het niets hing dat beest in mijn arm.
Vorige keer was die super lief. Maar nu is tuinkat niet meer lief.

3 likes

Ok dilemma. Ga morgen een nieuwe ketting ophalen, heb vorige week ook 2 andere oorbellen laten plaatsen en ook duur (klotegoud, wil ā€˜t omhouden ook met douchen dus verguld is niks). Er was een ringetje met diamantjes wat in m’n hoofd blijft zitten maar dus echt 500 euro was. Heb het geld wel (slim is anders) maar zal ik ā€˜m laten verwisselen of niet?!?!

Bid voor me. Als alles goed gaat ga ik vanavond mn ticket boeken.

18 likes

In welke maand is dit? Ik heb namelijk laatst ook gekeken naar tickets voor New York en het viel mij juist op dat dit zo’n beetje de standaard prijs leek te zijn voor New York (ik keek via Skyscanner en directe vluchten. Geen werelddeal aanbieding dus, maar de gewone prijzen). Ik keek voor februari, maart en april.

Ja snap ik! Vooral omdat je je helemaal (mentaal) voorbereid op zo’n afspraak en dan lukt het niet.
Waarom twijfel je of het bij de gynaecoloog wil laten plaatsen?

November haha. Ik lees op internet dat de gemiddelde prijs 600 is?

Ik dacht ik neem een kleine lasagne want dan eet ik minder… Is een bak van 400 gram net zo duur als een kilo bak… Tja heb dus de kilo bak maar meegenomen. :rofl: Ik zie dat wel vaker. Zag gisteren ook iets dat was 95 cent als je 330 ml kocht en als je 500 ml kocht was het 98 cent.

Wat gaan jullie dan precies doen? Door het voorbeeld dat je geeft over dat meisje vind ik het een beetje naar klinken eigenlijk. Wat moet ik me bij die bezoeken voorstellen, gaan jullie daar met een groep naartoe? Ik moet meteen denken aan Mumbai waar je een slumtour kunt doen en dan door Dharavi gaat lopen met een gids om eens te kijken hoe de sloppenwijken van India eruit zien of dat je excursies naar weeshuizen kunt boeken (ander idee maar toch ergens vergelijkbaar), maar misschien zie ik het dan helemaal verkeerd voor me nu?

@Moskou ik kijk nu voor november op Skyscanner maar ik vind daar ook wel soortgelijke prijzen op de kalender. Dus ik DENK :stuck_out_tongue: dat het niet per se nodig is om te boeken als je nog twijfelt en dat het niet veel zal uitmaken. Kijk anders even!

Thanks! Maar heeft dat dan niet juist te maken met die werelddealweken? Lijkt me dat skyskanner gewoon een tooltje heeft die meteen alle sites afzoekt en daardoor deze aanbieding ook vindt/ziet?

Had ik toen ook en vond het bij de gynaecoloog zo’n verademing. Is dan echt een routinebehandeling en ging zo soepel, itt bij de huisarts!

Wel heel vervelend dat je daar al hebt gelegen en nu nog een keer moet. Sterkte!

1 like

Wat bedoel je met verwisselen?
Goud en diamanten zijn over 50 jaar nog mooi, dus als je er erg blij van wordt en je hoeft er niet krom voor te liggen, zou ik zeggen doen! Ik geniet elke dag van mijn mooie sieraden.

1 like

Ik heb vandaag twee pizzabroodjes gekregen op mijn werk. Was een hele goede dag :grimacing:

5 likes