Ik ga lopen voor kro-ncrv! Soort irritante straatverkoper dus
Elke dag kijk ik huizen en nu zag ik een mooi huis dus ik bel voor een bezichtiging. Zegt die vrouw dat er al 8 geĂŻnteresseerden zijn dus waarschijnlijk is die dan al verhuurd. Zo kut, dat huis stond er nog maar een middagje op
Is het raar om bij Starbucks te vragen of je koffie iets minder heet kan? Ik mag hem niet meenemen in de bus en hij is anders te heet om snel te drinken
Hele stomme vraag, maar waarom ga je (nog) niet naar de gynaecoloog? Hij heeft waarschijnlijk meer baarmoeders gezien in een week dan je huisarts in een jaar . Dus misschien valt het mee en kan die redelijk normaal geplaatst worden?
Nee denk het niet, maar ik denk dat ze de koffie niet minder heet kunnen maken. Of ze moeten er koud kraanwater bij doen
Ik denk dat dit per school en opleiding verschilt dit ik zou kijken of er een opleidingsbeleid/reglement is en wat hierin staat. En anders dit navragen bij iemand van je studie (studentencoach, studiebegeleider o.i.d.) want ik denk dat dit heel verschillend is per opleiding.
Hahaha dit kan gewoon. Je kan hem ook extra hot vragen!
Nouja ik zag dus gisteren dat ze er kokend water bij deden. Dus of ze er dan een beetje uit laten en koud water bij doen maakt dan eigenlijk ook niks uit toch? En ik meen me te herinneren dat iemand me ooit verteld heeft dat ze extra heet kunnen maken. Maar misschien kan dat allemaal alleen met cappuccino met hete melk, koude melk of warme melk.
Als ze dat echt zouden kunnen doen zou wel echt een oplossing zijn! Maar vragen kan denk ik sowieso, daar krijgen ze zo vaak verzoekjes voor een extra shot, extra dit of minder dat. Dus het vragen is sowieso niet vreemd!
Nouu ik was nog aan het denken over het huis van gisteren, krijg ik vanmorgen al een bericht dat het al verkocht is. Hoef ik iig niet meer zelf te beslissen, maar wel heel vlug. En nu denk ikdus dat ik nooit iets vind.
Veel te veel geld uitgegeven aan lingerie maar mijn tietjes zijn happy en dat is dan ook mijn enige solden aankoop! ( . )( . )
Naar India! Heb echt geen idee wat ik kan verwachten, denk dat het heel overweldigend gaat zijn. We gaan ook niet âop vakantieâ maar kijken bij de scholen en klinieken van de stichting waar mijn vader werkt (hij en mijn broer gaan mee met nog wat andere mensen). Zag vandaag een foto van mijn vader met een jong meisje zonder onderbeen tijdens een eerder bezoek. Mijn vader vertelde dat haar ouders geen meisje wilden en haar voor de trein hadden gegooidâŠongelofelijk. Ik denk dat deze reis veel indruk gaat maken.
Wauw heel heftig! Wel echt een ervaring om nooit meer te vergeten denk ik! Veel plezier en een goede reis gewenst. Al is plezier misschien niet helemaal het goede woordâŠ
Wat een bijzondere reis gaat dat worden zeg⊠maar idd heftig.
Als je nog praktische tips wil over India let me know, heb er een tijdje gezeten. Al zie ik dat je vader er bekend is dus je weet miss een beetje wat je kan verwachten.
Geniet van het geweldige (maar ook bizarre en heftige) land!
Wilde net weer een kat aaien in de tuin. Mijn eigen katten waren niet zo eens met het bezoek van die tuinkat. Toch even naar buiten gegaan, tuinkat deed super lief. Maar ineens uit het niets hing dat beest in mijn arm.
Vorige keer was die super lief. Maar nu is tuinkat niet meer lief.
Ok dilemma. Ga morgen een nieuwe ketting ophalen, heb vorige week ook 2 andere oorbellen laten plaatsen en ook duur (klotegoud, wil ât omhouden ook met douchen dus verguld is niks). Er was een ringetje met diamantjes wat in mân hoofd blijft zitten maar dus echt 500 euro was. Heb het geld wel (slim is anders) maar zal ik âm laten verwisselen of niet?!?!
Bid voor me. Als alles goed gaat ga ik vanavond mn ticket boeken.
In welke maand is dit? Ik heb namelijk laatst ook gekeken naar tickets voor New York en het viel mij juist op dat dit zoân beetje de standaard prijs leek te zijn voor New York (ik keek via Skyscanner en directe vluchten. Geen werelddeal aanbieding dus, maar de gewone prijzen). Ik keek voor februari, maart en april.
Ja snap ik! Vooral omdat je je helemaal (mentaal) voorbereid op zoân afspraak en dan lukt het niet.
Waarom twijfel je of het bij de gynaecoloog wil laten plaatsen?
November haha. Ik lees op internet dat de gemiddelde prijs 600 is?