Oh ja klopt idd. Iig voor november dan! Want ik keek een aantal weken geleden voor die andere maanden en toen waren de prijzen ook zo laag (en het waren andere luchtvaartmaatschappijen). Maar ik klikte er net op en zag idd dat het KLM is dus je hebt gelijk! Daarna komt Delta met 411 euro.
@anon46493654 @Madrid nou ja aso is misschien wat heftig, maar ik snap ook de beweegreden van mensen die gaan boren of verbouwen niet zo om dat niet even aan de buren te laten weten? Dat vind ik wel aso.
Dank je wel! Het zullen een beetje uitersten worden denk ik, leuke dingen en confronterende dingen.
Dank je wel! En ook voor je aanbod. Ik heb me voorbereid op basis van ervaringen van mijn vader, ik zal vast wel ergens tegenaanlopen denk ik
Oh nee zeker niet! Sorry als het zo klinkt. Elk jaar gaan er een paar mensen van de stichting naar Calcutta en omgeving om te zien hoe het met projecten gaat die worden gesponsord vanuit oa Nederland. En of er zaken zijn waar hulp bij nodig is. Er zijn daar een hoop meisjes die vanuit Nederland worden gesponsord zodat ze naar school kunnen en schoolspullen kunnen kopen. Mijn broer, zus en ik sponsoren ook een meisje en die gaan we daar ook ontmoeten. We krijgen vaak brieven van haar dus ik vind het leuk om haar een keer te zien. Dat meisje waar ik het eerder over had wordt dus ook gesponsord. Ik vond het dus heftig om te zien dat zoiets gebeurt omdat je een meisje bent. Dat weet je natuurlijk wel dat dit in de wereld gebeurt maar het is nu wel heel concreet als je die foto dan ziet.
Aah ja natuurlijk, had ik even niet aan gedacht . Dan snap ik idd ook goed dat je het even laat zoals het is
Heb nu een kaal gouden ringetje in dat oorgaatje! Heb alles wel al edelmetaal, maar wil idd gewoon mooie dingen die ik niet af/uit hoef te doen
Ik wil het letterlijk kwijt:
Een setje Zarqa Clear Skin huidverzorging (dagcreme, reinigingsgel en aanstipper) van deze lijn:
Ik heb het gekregen maar mijn huid is er te droog voor. Ik heb het slechts 5 dagen gebruikt dus alles zit nog helemaal vol.
Dit! Ik zeg net tegen mijn ouders dat het toch echt wel een hele knappe man is zowel qua uiterlijk en het feit dat die dit allemaal wist wat een toeval haha
Ah oke, fijn dat je het nog wilde toelichten! Nu snap ik het wat beter
Ja, ben ook benieuwd hoe het is verlopen!
Heeft iemand trouwens nog tips voor kunst aan de muur. Ik wil geen standaard posters, maar heb geen geld voor the real deal of iets in opdracht laten maken. Zijn er mss sites met beginnende kunstenaars? Geschilderd, getekend dan wel grafisch maakt me geen hol uit.
Inderdaad. Je voelt je dan toch bezwaard omdat je toevallig in een rijk land geboren bent. Het kan zomaar andersom zijn.
Leo Alkemade
En natuurlijk gefeliciteerd met je baan
etsy! Dat staat vol met kunstenaars die werk verkopen. Ik heb laatst twee riso prints besteld voor 60 euro
Oh bah! Gaat het weer?
Ah sorry, had gelijk gereageerd ipv te lezen. Maar dan snap ik het ja! Dat is best wel duur. Is ook de reden dat ik niet een nieuwe laat zetten, mijne was na 3 maanden uitgevallen
Als de ec’s de “weging” zijn wel ja.
Normaal gesproken kijk je naar hoe vaak iets mee telt … maar dat kan natuurlijk niet bij een studiepuntensysteem.
@Chesirecat @TantePollewop @Nox @broodjepindakaas @Nidorina @Krabsalade @ellegirltalk
Het ging wel oke. Meest ongemakkelijke was nog wel dat ik en het meisje waar tegen ik de klacht heb ingediend in dezelfde gang stonden te wachten tot we naar binnen mochten. Een externe partij van de klachtencommissie (type dat ook bij pauw en witteman aan tafel had kunnen zitten om te bleren over iets oninteressants en vrouw onvriendelijks) leek nogal gekleurd in zijn mening over dit geheel. En voor hem was het ook niet duidelijk of zij haar beroepsgeheim wel doorbroken had omdat het alleen om ‘gezien hebben’ gaat. Hoewel ik letterlijk heb geciteerd dat het in de beroepscode ook om patienten/zorgvragers zien gaat. Maargoed.
Hij vond mij heel erg zakelijk terwijl mijn tegenpartij juist heel sentimenteel was over onze goede vriendschap 11 jaar geleden. Daarom vond hij mij hard. Hij stuurde in het begin heel erg aan op bemiddeling tussen ons beide wat ik heel vervelend vond omdat ik daar geen behoefte aan heb en dit wil regelen met haar werkgever en niet haar persoonlijk. Hij sprak zelfs mijn vriend aan dat hij er ook niet uitzag alsof hij mij stimuleerde om het met haar te bespreken?!
Krijg voor 26 feb de uitspraak van de raad van bestuur wat ze hiermee gaan doen en dan kan ik nog in hoger beroep voor een geschillen commissie.
Huh, ik vind dit heel onprofessioneel klinken? Wat maakt het uit dat jij zakelijk bent (je bent gewoon boos) en zij sentimenteel (duh, bang voor de gevolgen). Wat een rare zitting. En dan nog je vriend aanspreken waarom hij zijn ‘vrouwtje’ niet uitlegt wat best voor haar is. Krijg er kriebels van.