Ik dacht ik neem een kleine lasagne want dan eet ik minder… Is een bak van 400 gram net zo duur als een kilo bak… Tja heb dus de kilo bak maar meegenomen. Ik zie dat wel vaker. Zag gisteren ook iets dat was 95 cent als je 330 ml kocht en als je 500 ml kocht was het 98 cent.
Wat gaan jullie dan precies doen? Door het voorbeeld dat je geeft over dat meisje vind ik het een beetje naar klinken eigenlijk. Wat moet ik me bij die bezoeken voorstellen, gaan jullie daar met een groep naartoe? Ik moet meteen denken aan Mumbai waar je een slumtour kunt doen en dan door Dharavi gaat lopen met een gids om eens te kijken hoe de sloppenwijken van India eruit zien of dat je excursies naar weeshuizen kunt boeken (ander idee maar toch ergens vergelijkbaar), maar misschien zie ik het dan helemaal verkeerd voor me nu?
@Moskou ik kijk nu voor november op Skyscanner maar ik vind daar ook wel soortgelijke prijzen op de kalender. Dus ik DENK dat het niet per se nodig is om te boeken als je nog twijfelt en dat het niet veel zal uitmaken. Kijk anders even!
Thanks! Maar heeft dat dan niet juist te maken met die werelddealweken? Lijkt me dat skyskanner gewoon een tooltje heeft die meteen alle sites afzoekt en daardoor deze aanbieding ook vindt/ziet?
Had ik toen ook en vond het bij de gynaecoloog zo’n verademing. Is dan echt een routinebehandeling en ging zo soepel, itt bij de huisarts!
Wel heel vervelend dat je daar al hebt gelegen en nu nog een keer moet. Sterkte!
Wat bedoel je met verwisselen?
Goud en diamanten zijn over 50 jaar nog mooi, dus als je er erg blij van wordt en je hoeft er niet krom voor te liggen, zou ik zeggen doen! Ik geniet elke dag van mijn mooie sieraden.
Ik heb vandaag twee pizzabroodjes gekregen op mijn werk. Was een hele goede dag
Oh ja klopt idd. Iig voor november dan! Want ik keek een aantal weken geleden voor die andere maanden en toen waren de prijzen ook zo laag (en het waren andere luchtvaartmaatschappijen). Maar ik klikte er net op en zag idd dat het KLM is dus je hebt gelijk! Daarna komt Delta met 411 euro.
@anon46493654 @Madrid nou ja aso is misschien wat heftig, maar ik snap ook de beweegreden van mensen die gaan boren of verbouwen niet zo om dat niet even aan de buren te laten weten? Dat vind ik wel aso.
Dank je wel! Het zullen een beetje uitersten worden denk ik, leuke dingen en confronterende dingen.
Dank je wel! En ook voor je aanbod. Ik heb me voorbereid op basis van ervaringen van mijn vader, ik zal vast wel ergens tegenaanlopen denk ik
Oh nee zeker niet! Sorry als het zo klinkt. Elk jaar gaan er een paar mensen van de stichting naar Calcutta en omgeving om te zien hoe het met projecten gaat die worden gesponsord vanuit oa Nederland. En of er zaken zijn waar hulp bij nodig is. Er zijn daar een hoop meisjes die vanuit Nederland worden gesponsord zodat ze naar school kunnen en schoolspullen kunnen kopen. Mijn broer, zus en ik sponsoren ook een meisje en die gaan we daar ook ontmoeten. We krijgen vaak brieven van haar dus ik vind het leuk om haar een keer te zien. Dat meisje waar ik het eerder over had wordt dus ook gesponsord. Ik vond het dus heftig om te zien dat zoiets gebeurt omdat je een meisje bent. Dat weet je natuurlijk wel dat dit in de wereld gebeurt maar het is nu wel heel concreet als je die foto dan ziet.
Aah ja natuurlijk, had ik even niet aan gedacht . Dan snap ik idd ook goed dat je het even laat zoals het is
Heb nu een kaal gouden ringetje in dat oorgaatje! Heb alles wel al edelmetaal, maar wil idd gewoon mooie dingen die ik niet af/uit hoef te doen
Ik wil het letterlijk kwijt:
Een setje Zarqa Clear Skin huidverzorging (dagcreme, reinigingsgel en aanstipper) van deze lijn:
Ik heb het gekregen maar mijn huid is er te droog voor. Ik heb het slechts 5 dagen gebruikt dus alles zit nog helemaal vol.
Dit! Ik zeg net tegen mijn ouders dat het toch echt wel een hele knappe man is zowel qua uiterlijk en het feit dat die dit allemaal wist wat een toeval haha
Ah oke, fijn dat je het nog wilde toelichten! Nu snap ik het wat beter
Ja, ben ook benieuwd hoe het is verlopen!
Heeft iemand trouwens nog tips voor kunst aan de muur. Ik wil geen standaard posters, maar heb geen geld voor the real deal of iets in opdracht laten maken. Zijn er mss sites met beginnende kunstenaars? Geschilderd, getekend dan wel grafisch maakt me geen hol uit.
Inderdaad. Je voelt je dan toch bezwaard omdat je toevallig in een rijk land geboren bent. Het kan zomaar andersom zijn.
Leo Alkemade
En natuurlijk gefeliciteerd met je baan