etsy! Dat staat vol met kunstenaars die werk verkopen. Ik heb laatst twee riso prints besteld voor 60 euro
Oh bah! Gaat het weer?
Ah sorry, had gelijk gereageerd ipv te lezen. Maar dan snap ik het ja! Dat is best wel duur. Is ook de reden dat ik niet een nieuwe laat zetten, mijne was na 3 maanden uitgevallen
Als de ec’s de “weging” zijn wel ja.
Normaal gesproken kijk je naar hoe vaak iets mee telt … maar dat kan natuurlijk niet bij een studiepuntensysteem.
@Chesirecat @TantePollewop @Nox @broodjepindakaas @Nidorina @Krabsalade @ellegirltalk
Het ging wel oke. Meest ongemakkelijke was nog wel dat ik en het meisje waar tegen ik de klacht heb ingediend in dezelfde gang stonden te wachten tot we naar binnen mochten. Een externe partij van de klachtencommissie (type dat ook bij pauw en witteman aan tafel had kunnen zitten om te bleren over iets oninteressants en vrouw onvriendelijks) leek nogal gekleurd in zijn mening over dit geheel. En voor hem was het ook niet duidelijk of zij haar beroepsgeheim wel doorbroken had omdat het alleen om ‘gezien hebben’ gaat. Hoewel ik letterlijk heb geciteerd dat het in de beroepscode ook om patienten/zorgvragers zien gaat. Maargoed.
Hij vond mij heel erg zakelijk terwijl mijn tegenpartij juist heel sentimenteel was over onze goede vriendschap 11 jaar geleden. Daarom vond hij mij hard. Hij stuurde in het begin heel erg aan op bemiddeling tussen ons beide wat ik heel vervelend vond omdat ik daar geen behoefte aan heb en dit wil regelen met haar werkgever en niet haar persoonlijk. Hij sprak zelfs mijn vriend aan dat hij er ook niet uitzag alsof hij mij stimuleerde om het met haar te bespreken?!
Krijg voor 26 feb de uitspraak van de raad van bestuur wat ze hiermee gaan doen en dan kan ik nog in hoger beroep voor een geschillen commissie.
Huh, ik vind dit heel onprofessioneel klinken? Wat maakt het uit dat jij zakelijk bent (je bent gewoon boos) en zij sentimenteel (duh, bang voor de gevolgen). Wat een rare zitting. En dan nog je vriend aanspreken waarom hij zijn ‘vrouwtje’ niet uitlegt wat best voor haar is. Krijg er kriebels van.
Ah volgens mij heb ik zojuist dr pimple popper op de chromecast van mn huisgenootje aangezet ipv de mijne
Ik heb vaak het idee dat wat ik doe ik het leven niet uitmaakt, of juist dat ik niet weet wat het doel nu precies is. Ik heb niet per se een huisje boompje beestje wens, en ook een niet echt eens wens echt carrière te maken, en ik heb dus niet per se een grote drang om een van deze dingen na te jagen (ja leuk als het ooit zal gebeuren maar boeiend). Nu voelt dit heel frustrerend voor mij omdat ik me dan op iets probeer te focussen maar daar nooit echt voldoening uit kan halen. Hebben jullie dit ook? Of denken jullie hier niet echt over na?
Van dit gaan mijn oren nog het meest klapperen, wat is dit voor een onprofessionele uitspraak?
dan klopt je berekening! Uitgaande van wat er op de site van je vervolgopleiding staat.
EC zijn gewoon bedoeld om het aantal uren werk aan te geven dus niet per definitie de ‘weging’ want zoals je zegt telt alles eigenlijk even vaak mee. Dit is op de meeste opleidingen volgens mij zo. Maar het kan dus wel dienen als weging!
Nouja, bij het 1e gedeelte kun je het er op gooien dat hij de zaak probeert te sussen (hoewel ik daar ook mijn twijfels bij heb. Denk inderdaad ook dat hij het vrouwelijke hysterie ziet) maar om zoiets hardop uit te spreken?!
Oftewel @Karl_Lagerfeld : Ga je tegen deze knakker ook een klacht indienen?
Ik ga echt helemaal stuk om deze man.
Ik herken dit ook wel!
Komt misschien ook wel een beetje door de maatschappij tegenwoordig. Er heerst toch best zo’n plaatje van goede carrière, leuke vriend/vriendin, mooi huis, kinderen, sporten, vrienden. Alles top, leuk en aardig. En het is niet oke ofzo om hardop te zeggen dat je dit niet voor je ziet of niet zou willen. Al denk ik dat er toch ook wel een hoop mensen zijn die dat niet per se allemaal ambiëren, maar dat ook niet zo maar hardop uitspreken…
En het doel van het leven, ik heb ook niet zo’n idee. Maar naarmate ik ouder word, merk ik wel op dat veel mensen dit niet weten en de meeste ook zo maar wat doen in het leven. Dat vind ik altijd wel een verademing. Dus volgens mij is het helemaal oke om het zo te ervaren en zou je je zelf minder druk daarin mogen opleggen denk ik…
Dit heb ik ook wel ja, ik wou vroeger vooral een studie volgen en baan vinden in een bepaalde richting ( milieu en dan de exacte kant zeg maar) en dat ben ik gaan doen en vond ik helemaal niks. De mensen niet, de richting niet. Dus ik ben wat anders gaan doen en dat is ook wel best maar ik voel me sindsdien wel een soort van dwalende ofzo. Ik denk ook niet dat ik hoe dan ook zo’n carrière mens ben en ik betwijfel ook erg of ik kinderen wil of zelfs dat ik ooit nog met een man wil samenwonen. En soms zou ik wel graag meer richting willen of een echt doel op andere momenten vind ik het wel best zo. Maar ik hoor best vaak om mij heen dat anderen dit ook hebben, veel mensen dobberen een beetje zo door het leven denk ik.
@oprah Heftig zeg! Snap dat jullie allemaal schrokken! Hoop dat je je morgen weer een stuk beter voelt na dit.
@Karl_Lagerfeld Ik vind dit niet heel professioneel van hun hoor, jij dient een officiële klacht in en zij beginnen over jullie vriendschap in het verleden en opmerkingen naar je vriend. Daar gaat het niet om.
ja dit heb ik ook heel erg! ik vind het soms ook frustrerend zoals jij zegt omdat ik nergens de behoefte voor voel om me 100% voor in te zetten, ik studeer en werk wel maar ben dus niet heel erg ambitieus ben op geen enkel vlak in mijn leven (klinkt heel sneu eigenlijk) maar langs de andere kant probeer ik gewoon alles op zijn beloop te laten en te genieten van elke dag en geeft het ergens toch wel rust dat ik niet constant het gevoel heb dat ik naar een hoger doel aan het toewerken zou moeten zijn ofzo?
en als ik zoiets zeg tegen iemand denken ze gelijk dat het niet goed met je gaat maar het tegendeel is juist waar, soms voel ik me wel eens stuurloos en onwetend maar over het algemeen voel ik me heeeel vrij in alles en dat is een erg fijn gevoel
Niet? Waarom zou je dat doen
Echt blij dat ik sinds een paar maanden weer dans in een dansgroep. Vroeger jaren gedaan, maar gestopt en nu dus weer begonnen.
En ik ben stiekem wel een beetje trots datdat met mn conditie best vooruit gaat:innocent: En dat ik dat helemaal zelf heb gedaan, zonder hulp van anderen
@Tiddlywinks @littlelamb @Cephalopod ik heb inderdaad ook vaak het gevoel dat mensen het afkeuren als ik zeg dat ik niet per se kinderen wil. Ik zou het best graag willen maar ik vind het best eng om het voornemen nu al te hebben, stel je uiteindelijke partner wil dit niet of het loopt allemaal anders. Ik durf eigenlijk ook niet echt veel te willen omdat ik gewoon bang ben voor hoe het uiteindelijk zal lopen, daarom zou ik bijv best kinderen willen maar ‘what if?’
Maar vooral het idee dat anderen wél een idee hebben over hoe hun leven eruit zou moeten zien vind ik nogal overweldigend. Wat moet ik dan, en wat als ik op mn 70e nog steeds geen doel heb en dus nooit dat van ‘zo is het goed’ of van tevredenheid heb. Soms maakt me dat best wel bang voor het leven en voelt het een beetje overweldigend allemaal
Ik heb vaak dat als ik me op iets richt denk ik ja het is goed zo, maar ik kan dit nooit voor de 100% en heb altijd op een gegeven moment dat wat als… gevoel en dat voelt zo machteloos. Want stel je richt je vol op iets en het lukt niet dan is de teleurstelling ook zo groot