Wat je even kwijt wilt #14

Akelig zeg. Beterschap!

Ik keek gisterenavond die remake van Santa Baby van Miley Cyrus bij Jimmy Fallon, ben nog helemaal naar van die reacties onder dat filmpje…
Een man (denk ik??) opperde dat Miley hiking als hobby moest oppakken met de opmerking ā€œMarokko schijnt mooi te zijn deze tijd van het jaarā€. Hoe fucking onsmakelijk om daar grapjes over te maken en om een ander dat dus toe te wensen? (gaat dus over de twee vrouwen die daar onthoofd zijn aangetroffen)

2 likes

Ik zat vanavond even te kijken wat ik kwijt zou zijn voor een ticket waar ik naar toe wil op vakantie deze zomer: 1100 euro. Ik weet niet of ik dat er wel voor over heb en of ik daar zooo graag heen wil. Moeilijk moeilijk keuzes keuzes

Ik heb net een nieuwe sportlegging van h&m gepast en hij paste me goed dus ik haalde de kaartjes er vanaf maar net bij het uitdoen komt er ineens een sick groot gat in precies op de naad voor bij de band (waarschijnlijk deed ik lomp?)
What to do, klantenservice mailen of eigen schuld dikke bult kijken of ik het kan maken?

Vliegtickets zijn geboekt!!!

29 likes

Ik ga morgen huilen als de wekker gaat.

Gewoon mee teruggaan naar de winkel! Ik heb ook wel eens een jurkje terug gebracht wat was gekrompen in de was en een trui die na twee keer dragen al begon te pillen. Zo snel hoort er gewoon niet een gat in te komen, op de bon zien ze dan ook wel dat je hem net hebt.

4 likes

Heb m besteld. Opzich is die klantenservice wel goed toch? Bah wilde hem eigenlijk graag aan morgen :pensive:

Oh ja dat is jammer, daar kan je je dan zo op verheugen he. Ik denk dat de klantenservice zegt terugsturen (geloof dat een van die retourcodes is dat het product stuk is?) en nieuwe bestellen, je kan ze natuurlijk altijd even contacten om te vragen!

1 like

Maar je uiteindelijke cijfers op je diploma zijn toch ook inclusief de groepsopdrachten? Ik snap het niet.

Ik vind mezelf zo vermoeiend. Dit is nu al de derde nacht op rij dat ik fucking kut slaap en ik word er zo enorm gek van.

Minor goedgekeurd, vlgde week presentatie en dan opsturen.

1e helft scriptie is ook goedgekeurd.
Dit weekend ga ik lekker genieten :blush:

28 likes

Shit, ik was altijd ā€˜s avonds Mn haar maarja het is toch echt ochtend nu en het moet gewassen worden want het is echt vet en dat vind ik zo smerig he. Dus ga maar alvast uit bed gvd. :sob:

@Oprah wat heftig zeg! Weet je trouwens wel wat de reactie veroorzaakte?

Ik kom even klagen.

Ik lig nu opeens twee nachten in het ziekenhuis. Eerst met hoge koorts en hoge ontstekingswaarden, maar helemaal zeker waar de ontsteking vandaan kwam wisten ze niet. Ze dachten urinewegen/nierbekken ondanks dat er geen blaasontsteking is gevonden. Ik heb nu twee keer een gift antibiotica gehad en kreeg paracetamol tegen de koorts, maar ik voel me eigenlijk steeds slechter:( De koorts is wel gezakt, maar voel me zo beroerd en misselijk en heb nog steeds pijn in de rechterzij (daarom dachten ze misschien iets met nieren). Heb ook maar 2 a 3 uur kunnen slapen de afgelopen twee nachten… voel me echt belabberd.

2 likes

Dan had dit niet zo moeten zijn! En tuurlijk vind je wel een huis, daar moet je op blijven vertrouwen, want dan kom je het uiteindelijk wel tegen. Komt echt goed!

@Marsepein Jeetje wat heftig, hopelijk krijg je snel iets wat je beter laat voelen. Sterkte :heart:

2 likes

Ik gebruik helemaal niet zoveel gas en energie maar ik betaal 40 (net verhoogd naar 50 trouwens) per maand en NLE zegt op mijn account: geadviseerd termijn bedrag 168 per maand anders moet je 1100 bijbetalen aan het eind van het jaar??? Waar gaat dit mis SOS.

1 like

Ik vind dit best schattig, maar gaat helemaal goed komen en als je in hoog Catharijne verdwaald kan je ook prima shoppen :wink:

1 like

Huh er is een update geweest van spotify en nu doet mijn premium rekening het niet meer? Ik heb wel gewoon betaald. Iemand nog meer last hiervan?

Huh, dit is ook raar ja? In wat voor soort huis woon je. En als je dit nu betaalt hoeft het toch niet ineens verhoogd te worden?

Ik betaal nu ook €70 aan alleen licht voor een huis van 31 m2 met 1 persoon die fulltime werkt en in de avond ook vaak weg is. Ik ga hopelijk veel terug krijgen :grimacing: