Wat je even kwijt wilt #14

Ja gelukkig idd. Ik voel me alleen zo dom dat ik dit vergeet, ben dan weer boos op mezelf dat ik dit niet eens kannonthouden.
Maar goed had vanmiddag tijdens de borrel gesprek met collega’s en toen kwam hrt gesprek op mij en toen ik ziek was en de operatie en dat doet me achteraf toch meer (confronterend) dan ik op dat moment vond.

Dus dan is dit even de druppel. Ben op, moe…

Sorry dat ik bij jou kom klagen

Weg.

22 likes

Waar is dit, of is hier een website van? Ik vind dit wel super leuk eigenlijk!

1 like

Heel heftig! Fijn dat ze weer bij was en je tegen haar kon praten en ze je kon horen.
Lief dat je geweest bent, denk dat dat haar veel positieve energie brengt en haar gaat helpen in het herstel. Ondanks dat het in kleine stapjes zal gaan :heart:

1 like

Ik ga morgen naar een auto kijken. Misschien ook wel eentje kopen.
Ook al zei ik kijken en niet kopen. Heb er al eentje op het oog.

1 like

Ik heb je een pb gestuurd!

1 like

Ik kwam "It’s the remix to ignition time to put me in prison” tegen als nieuwe lyrics. ;’)

Maar shit ja ik houd ook echt van dat nummer :frowning:

9 likes

Ik ben zo gefrustreerd door de ‘klantenservice’ van De Bijenkorf. Als kerstcadeau heeft mijn vriend een horloge voor mij gekocht dat ik samen met hem heb uitgezocht in de winkel in Utrecht. 2 weken later pakte ik het cadeau uit tijdens de kerstdagen en bleek dat het bandje én het klokje beschadigd waren.

We hebben na contact met de bijenkorf dit horloge opgestuurd naar de repair service. Inmiddels is er door een medewerker naar gekeken. Zijn bevinding was: ‘Dit horloge is voorzien van dusdanige gebruikssporen, dat kan niet door ons verkocht zijn. Hierover ga ik niet in discussie, want dan wordt het een welles-nietes discussie en het is gewoon niet mogelijk dat wij dit verkocht hebben aan jullie’.

Als ‘oplossing’ biedt hij aan om ons een nieuw bandje te sturen, t.w.v. €39. Voor een ‘nieuw’ horloge mét kras zouden wij dan dus €121 moeten betalen.

Ze nemen ons gewoon niet serieus! Ze verkopen mij een horloge dat blijkbaar al gedragen is en vervolgens ben ik hier de dupe van? Ik ben zo teleurgesteld in de service van de bijenkorf. En mega gefrustreerd, omdat wij niet kunnen aantonen dat wij inderdaad dit horloge hebben gekregen :angry:

Neee, mag hij niet doen. Al zat dat er wel aan te komen haha (moet wel zelf de aflevering nog herbekijken)

1 like

Bedankt voor je tip! Ik had dat inderdaad zelf ook al bedacht en heb het daarom gisteren al op Facebook gezet. Toen kreeg ik een reactie of ik in een pb wat meer informatie wilde sturen. Dat heb ik gedaan en toen kreeg ik als reactie dat ze zagen dat ik al telefonisch zou worden teruggebeld (door die medewerker die niet met ons in discussie wil gaan). Heeft dus helemaal niets geholpen.

Ga het straks denk ik maar op reviewsites zetten. Misschien dat dat nog wat oplevert?

2 likes

Was vandaag ook vrij en heb gezellig geluncht met mijn moeder. En morgen nog boodschappen doen dus dan kom ik nog onder de mensen.

Heb mezelf een schop onder mijn kont gegeven, ben nog naar de winkel gegaan en heb een puzzel gekocht. Wilde ik al een tijdje doen. En nu heb ik lekker iets waar ik mee bezig kan zijn dit weekend.

4 likes

Heel cru misschien maar jammer de bammer voor die collega dan. Tijd voor jezelf is soms ook gewoon héél erg nodig (en las deze week dat ‘t voor jou nu zo is) je moet jezelf op nummer 1 zetten want anderen zullen dat niet zo snel doen.
Voel je vooral niet te schuldig!!

2 likes

Niet jou probleem. Jij hebt recht op je vrije dag.

1 like

Ze hebben er nog minder aan als jij strak ook ziek ben omdat je te veel hebt gedaan.

Volgens mij is er omgekeerde bewijslast. Dat betekent dat de Bijenkorf moet bewijzen dat het product dat ze verzonden hebben goed was. En niet dat jij dat moet doen. Dat is de plicht van de winkel. Maar mss dat er een juriste het beter kan uitleggen. Zij kunnen niet bewijzen dat jij het horloge kapot hebt gemaakt. Maar jij kunt wel bewijzen dat je dat horloge hebt ontvangen. Tenminste ik neem aan dat je de aankoopbon nog hebt en dat je kunt bewijzen dat je hem via internet besteld hebt.

2 likes

Ik heb soms echt het gevoel genegeerd te worden, stuur ik een paar mensen een appje. Wordt er niet op gereageerd. Gisteren op het werk zei ik iets en wilde ik nog verder een gesprek voeren, maar stopte diegene. En keek me later raar aan.

Of het zit bij mij, dat ik niet zoveel na moet denken over dingen.

Meh, ik ben echt de negativiteit zelfde de laatste tijd. Lekker gezellig ben ik

1 like

We hebben het horloge gekocht in de winkel in Utrecht, dus hij is niet via internet besteld. De medewerker heeft hem daar voor ons ingepakt, omdat het een kerstcadeau was. Ik heb al gevraagd of ze naar de camerabeelden willen kijken, zodat ze kunnen zien dat het inderdaad om een beschadigd horloge is dat ingepakt is. Ik betwijfel echter of je kunt zien wat voor kwaliteit dat horloge heeft op de afstand die de camera staat…

Die omgekeerde bewijslast is misschien wel een goede. Zou je dat dan bij de medewerkers van de horloge afdeling vragen (/eisen)?

Ah ja naar is dat he. Ik heb soms ook van die dagen dat ik me haast onzichtbaar voel ofzo? Ik liep vandaag ook bij mijn werk binnen waar meerdere mensen stonden en letterlijk niemand zei iets of keek zelfs maar mijn richting op. Toen dacht uhh hallo ben ik veranderd in een geest? Maargoed het ligt iig echt niet aan jou! Soms zijn mensen gewoon heel erg met hun eigen ding bezig.

1 like

Ja, gelukkig ben ik niet de enige idd. Het is ook druk op werk, dus ik snap het wel maar toch.
Probeer me maar meer de focussen op de positieve dingen.

Ik heb het even opgezocht omdat ik het lastig vind om uit te leggen. Mss heb je hier iets aan.

4 likes