Volgens mij is er omgekeerde bewijslast. Dat betekent dat de Bijenkorf moet bewijzen dat het product dat ze verzonden hebben goed was. En niet dat jij dat moet doen. Dat is de plicht van de winkel. Maar mss dat er een juriste het beter kan uitleggen. Zij kunnen niet bewijzen dat jij het horloge kapot hebt gemaakt. Maar jij kunt wel bewijzen dat je dat horloge hebt ontvangen. Tenminste ik neem aan dat je de aankoopbon nog hebt en dat je kunt bewijzen dat je hem via internet besteld hebt.
Ik heb soms echt het gevoel genegeerd te worden, stuur ik een paar mensen een appje. Wordt er niet op gereageerd. Gisteren op het werk zei ik iets en wilde ik nog verder een gesprek voeren, maar stopte diegene. En keek me later raar aan.
Of het zit bij mij, dat ik niet zoveel na moet denken over dingen.
Meh, ik ben echt de negativiteit zelfde de laatste tijd. Lekker gezellig ben ik
We hebben het horloge gekocht in de winkel in Utrecht, dus hij is niet via internet besteld. De medewerker heeft hem daar voor ons ingepakt, omdat het een kerstcadeau was. Ik heb al gevraagd of ze naar de camerabeelden willen kijken, zodat ze kunnen zien dat het inderdaad om een beschadigd horloge is dat ingepakt is. Ik betwijfel echter of je kunt zien wat voor kwaliteit dat horloge heeft op de afstand die de camera staat…
Die omgekeerde bewijslast is misschien wel een goede. Zou je dat dan bij de medewerkers van de horloge afdeling vragen (/eisen)?
Ah ja naar is dat he. Ik heb soms ook van die dagen dat ik me haast onzichtbaar voel ofzo? Ik liep vandaag ook bij mijn werk binnen waar meerdere mensen stonden en letterlijk niemand zei iets of keek zelfs maar mijn richting op. Toen dacht uhh hallo ben ik veranderd in een geest? Maargoed het ligt iig echt niet aan jou! Soms zijn mensen gewoon heel erg met hun eigen ding bezig.
Ja, gelukkig ben ik niet de enige idd. Het is ook druk op werk, dus ik snap het wel maar toch.
Probeer me maar meer de focussen op de positieve dingen.
Ik zie alleen dat de pagina’s niet op de goede volgorde zijn. Sorry!
Hier heb ik zeker wel wat aan! Dankjewel voor de moeite!
Ik slaap al een paar nachten in een pyjama met mijn badjas er over omdat ik te lui ben om mijn winterdekbed te pakken. Nu weer niet gedaan
Heel erg bedankt voor je hulp! En @Indolence jij ook bedankt! Ik krijg er weer iets vertrouwen in
Graag gedaan. Je niet op je kop laten zitten hoor!
Ik ben het inderdaad ook niet gewend. Bij het passen ben ik er vanuit gegaan dat het een showmodel was dat meerdere mensen pasten en dat zij het nieuwe model zouden inpakken. Ik heb nog nooit een horloge in een winkel gekocht, dus ik heb daar verder ook geen ervaring mee met hoe dat ‘hoort’ te gaan.
Ik denk inderdaad dat ze wel denken dat dat laatste wat jij beschrijft het geval is, waarom zou je anders zo moeilijk doen als bedrijf?
Huh wat bestaat dit weer?
Ik vind dit echt een creatieve oplossing!
Hop, naar de Ikea!
Echt een kut woord
Ik heb zo veel spierpijn, ik kom niet meer van de bank af