Ohhh yess ik heb tickets voor in mei en ik vond mezelf gek dat ik daar geld aan uitgeef maar dit maakt me super enthousiast 
Ohh het wordt vandaag zo’n dag. Ik probeerde net in te checken met mijn pinpas in plaats van mijn ov om vervolgens heel verbaas te gaan staan kijken waarom het niet werkt. Zegt de chauffeur, precies op het moment dat ik besef dat ik met mijn pinpas sta te zwaaien, dat je helaas nog steeds niet kan inchecken met je pinpas.
En het begon thuis al met dat ik alles kwijt was, een dikke vette klodder foundation in mijn haar smeerde en ik ben mijn eten vergeten mee te nemen.
Ik ben gewoon zo moe. Na vandaag gelukkig weekend tot dinsdag.

Sterkte!
Heel veel sterkte!
Gefeliciteerd!!!
Ik ben nog steeds benieuwd waarom, omdat je best veel erover heb gepost. Wat betekend dat straks voor jullie? Blijven jullie er nog wel aan werken?
Ik wil eigenlijk naar de stad maar het is/wordt best rotweer geloof ik maarja wel zin om te gaan
Ik heb vorige week iets verkocht via United Wardrobe en dat mens heeft het maandag al binnen gekregen, maar ze zet het niet op ontvangen en ik heb het geld best wel nodig.
Ze reageert nergens op.
Waarom plan ik afspraken op zaterdagochtend?
I need sleep
Ik ben al drie kwartier aan het overgeven en ik ben zo gruwelijk bang dat dit weer een week gaat duren. Ben echt bang geworden voor overgeven.
Nee die kan ik nier uitzetten geloof ik. Vraag me wel af wat er aan de hand was want om kwart over acht ging die ook, net als op nog drie andere keren na mn bericht hier.
Sterkte!
Ik ga vandaag optreden met een dansgroep waar ik pas sinds september bij zit en ik vind het heel leuk en eng.
En ben stiekem best trots op mezelf dan nu (of moet dit in het biecht topic) 
Veel sterkte!
Oké dan is het die 115 euro per ticket zeker waard.
Telt het ook als ik ze in 1996 al live heb gezien (met Peter André in het voorprogramma)? 
Ook echt deze fantastische recensie
https://www.nrc.nl/nieuws/1996/12/10/backstreet-boys-breken-harten-met-stampende-disco-7334930-a970649
Ik wilde gaan wandelen maar het regent