Ik ben zo gefrustreerd door de ‘klantenservice’ van De Bijenkorf. Als kerstcadeau heeft mijn vriend een horloge voor mij gekocht dat ik samen met hem heb uitgezocht in de winkel in Utrecht. 2 weken later pakte ik het cadeau uit tijdens de kerstdagen en bleek dat het bandje én het klokje beschadigd waren.
We hebben na contact met de bijenkorf dit horloge opgestuurd naar de repair service. Inmiddels is er door een medewerker naar gekeken. Zijn bevinding was: ‘Dit horloge is voorzien van dusdanige gebruikssporen, dat kan niet door ons verkocht zijn. Hierover ga ik niet in discussie, want dan wordt het een welles-nietes discussie en het is gewoon niet mogelijk dat wij dit verkocht hebben aan jullie’.
Als ‘oplossing’ biedt hij aan om ons een nieuw bandje te sturen, t.w.v. €39. Voor een ‘nieuw’ horloge mét kras zouden wij dan dus €121 moeten betalen.
Ze nemen ons gewoon niet serieus! Ze verkopen mij een horloge dat blijkbaar al gedragen is en vervolgens ben ik hier de dupe van? Ik ben zo teleurgesteld in de service van de bijenkorf. En mega gefrustreerd, omdat wij niet kunnen aantonen dat wij inderdaad dit horloge hebben gekregen