Wat je even kwijt wilt #14

Veel sterkte @Prikkelbaar !

Na 2 nachten met maar 1 uur slaap eindelijk weer een hele nacht doorgeslapen :heart_eyes: was wel even nodig

2 likes

Dezelfde probleem hier haha. Even naar de stad of niet. Ik denk dat ik vandaag lekker thuisblijf, anders moet ik mij douchen.

1 like

Veel sterkte @Prikkelbaar, ik hoop dat je snel iets hoort!

Wat een druilerig weer de laatste tijd, ik wil naar buiten maar dit heeft geen zin.

@Prikkelbaar veel sterkte!

1 like

Sterkte @Prikkelbaar! Hopelijk krijg je snel goed nieuws!

En @Lentex heeel veel plezier/succes, en logisch dat je daar trots op bent toch. Zie geen reden voor het opbiechttopic :stuck_out_tongue:

1 like

Ik vind het zo stom dat ik zo weinig meer mee post :sob::sob: lees wel mee, maar wil eerst lezen en dan pas posten, maar dat komt er steeds niet van!

@Prikkelbaar Wat fijn dat je moeder zelf een berichtje heeft gestuurd! Is denk ik nog veel fijner dan als de dokter zou bellen. Al wil je ook wat weten ivm de operatie, kan ik mij voorstellen

Ik lig nog in bed en ben zo mega moe van deze week. Ik heb vanavond afgesproken met een groepje meiden, waarvan 1 nog steeds een goede vriendin is maar de rest vind ik bloed irritant. Dus ik twijfel enorm of ik ga, maar ik weet Ʃcht niet wat ik moet zeggen als ik niet ga haha. Het staat mij ook tegen dat ik weer de persoon ben die moet reizen ipv zij naar mij. Altijd hetzelfde :disappointed_relieved:

1 like

Klinkt super leuk alleen Arnhem is wel erg ver voor mij. Maar bedankt voor de uitnodiging!!

Aardbei pannacotta! Recept staat op website vd Jumbo

1 like

Ik heb een nieuw spel gekocht voor de playstation en het is echt fantastisch! Wil het liefst het hele weekend in pyjama dat spel spelen, maar ik zou een vriendin helpen klussen in haar nieuwe huis helaas :frowning:

Nee hoor de koper heeft weken bedenktijd. Na 2 weken passen ze het inderdaad aan. @Espoir nog even geduld dus, ik weet hoe frustrerend het is :triumph:

1 like

Vannacht met stappen zo’n leuke gast ontmoet. Niks gebeurd maar heb hem wel mijn nummer gegeven. Toen wilde een vriendin die bij mij sliep naar huis dus ik zei tegen hem dat hij me moest appen, maar heb nog steeds niks gekregen en ben echt een beetje teleurgesteld :frowning: voor mijn gevoel hadden we het echt leuk haha

3 likes

Ik heb een super leuke vakantie gevonden naar Macedoniƫ met excursies erbij. Vanavond maar met mijn vriend kijken of we kunnen boeken

8 likes

Ben ook gegaan! Uiteindelijk zelfs mijn stappendoel gehaald. Nu vandaag alleen maar doen wat ik wil.

1 like

Leuk! Love Macedoniƫ! Ga je naar Ohrid?

Vandaag ben ik uberfitgirl, ik ben vanochtend al wezen sporten (een lesje) maar nu wil mijn vriend naar de sportschool (unicum) en het is toch vies weer buiten, dus ga ik zo nog een keer om een uurtje op de crosstrainer te staan en youtube te kijken (of ik dat nou op de bank of in de sportschool doe maakt ook niet uit).

11 likes

Ik heb vandaag de hele dag niks gepland en door dit druilerige weer ook geen zin om de deur uit te gaan. Ik kan alleen mezelf zo’n eenzaam gevoel aanpraten op dit soort momenten, terwijl ik het eigenlijk heerlijk vind om lekker thuis te chillen alleen. Iemand die tips heeft hoe hiervan te genieten?

1 like

Ja! En vanuit daar 4 georganiseerde dagexcursies. Het lijkt me heel erg leuk!
Heb jij nog tips? We hebben ook wat vrije dagen namelijk. Ik dacht zelf aan een auto huren en dan kunnen we overal naartoe.

Ik zet altijd een grote pot thee en doe wat koekjes in een bakje (niet het hele pak, want dan is dat ineens leeg en ben ik ineens misselijk), en krul mezelf dan op mijn luie stoel op met een boek, kaarsjes aan als het donker genoeg is, muziekje zachtjes op de achtergrond, spinnende kat naast me. Heerlijk.

8 likes

Er komen vrienden eten vanavond en ik wil ravioli met truffel maken.
Heb alleen nog nooit ravioli gemaakt, dus iemand tips, is het foolproof haha? Weet iemand waar je (in Utrecht) 00bloem kan kopen? En iemand een lekker recept qua vulling/saus met truffel?

1 like