Wat je even kwijt wilt #14

Ik heb vorige week iets verkocht via United Wardrobe en dat mens heeft het maandag al binnen gekregen, maar ze zet het niet op ontvangen en ik heb het geld best wel nodig. :rage: Ze reageert nergens op.

Waarom plan ik afspraken op zaterdagochtend?
I need sleep

Ik ben al drie kwartier aan het overgeven en ik ben zo gruwelijk bang dat dit weer een week gaat duren. Ben echt bang geworden voor overgeven.

Nee die kan ik nier uitzetten geloof ik. Vraag me wel af wat er aan de hand was want om kwart over acht ging die ook, net als op nog drie andere keren na mn bericht hier.

Sterkte!

1 like

Ik ga vandaag optreden met een dansgroep waar ik pas sinds september bij zit en ik vind het heel leuk en eng.
En ben stiekem best trots op mezelf dan nu (of moet dit in het biecht topic) :roll_eyes:

27 likes

@Prikkelbaar heel veel sterkte, ik denk aan jullie :heart::heart:

1 like

Veel sterkte!

Sterkte @Prikkelbaar :two_hearts:

Oké dan is het die 115 euro per ticket zeker waard.

2 likes

Telt het ook als ik ze in 1996 al live heb gezien (met Peter André in het voorprogramma)? :smile:

Ook echt deze fantastische recensie :two_hearts: https://www.nrc.nl/nieuws/1996/12/10/backstreet-boys-breken-harten-met-stampende-disco-7334930-a970649

4 likes

Ik wilde gaan wandelen maar het regent :thinking:

Veel sterkte @Prikkelbaar !

Na 2 nachten met maar 1 uur slaap eindelijk weer een hele nacht doorgeslapen :heart_eyes: was wel even nodig

2 likes

Dezelfde probleem hier haha. Even naar de stad of niet. Ik denk dat ik vandaag lekker thuisblijf, anders moet ik mij douchen.

1 like

Veel sterkte @Prikkelbaar, ik hoop dat je snel iets hoort!

Wat een druilerig weer de laatste tijd, ik wil naar buiten maar dit heeft geen zin.

@Prikkelbaar veel sterkte!

1 like

Sterkte @Prikkelbaar! Hopelijk krijg je snel goed nieuws!

En @Lentex heeel veel plezier/succes, en logisch dat je daar trots op bent toch. Zie geen reden voor het opbiechttopic :stuck_out_tongue:

1 like

Ik vind het zo stom dat ik zo weinig meer mee post :sob::sob: lees wel mee, maar wil eerst lezen en dan pas posten, maar dat komt er steeds niet van!

@Prikkelbaar Wat fijn dat je moeder zelf een berichtje heeft gestuurd! Is denk ik nog veel fijner dan als de dokter zou bellen. Al wil je ook wat weten ivm de operatie, kan ik mij voorstellen

Ik lig nog in bed en ben zo mega moe van deze week. Ik heb vanavond afgesproken met een groepje meiden, waarvan 1 nog steeds een goede vriendin is maar de rest vind ik bloed irritant. Dus ik twijfel enorm of ik ga, maar ik weet écht niet wat ik moet zeggen als ik niet ga haha. Het staat mij ook tegen dat ik weer de persoon ben die moet reizen ipv zij naar mij. Altijd hetzelfde :disappointed_relieved:

1 like

Klinkt super leuk alleen Arnhem is wel erg ver voor mij. Maar bedankt voor de uitnodiging!!