Wat je even kwijt wilt #17

Was net in de primera en er stond een man bij de kassa die vroeg om een pakkie shag, maar als hij met zn vieze zware rookstem alleen hallo had gezegd wist de cassiere waarschijnlijk ook wel wat hij wilde hebben

18 likes

We twijfelen tussen een paar verschillende (su.rfble.nd en dr.eams.ea bv) - hangt een beetje van mijn vriendin af die meegaat. Ik ben nu 24 (mijn vriendin 26) dus we willen inderdaad wel graag ergens waar wat oudere mensen zijn - maar ik vind surfkampen juist wel altijd leuk vanwege de sfeer, vandaar.

Ik zou katoen juist niet in de droger doen, dat kan nog behoorlijk krimpen! Verder inderdaad goed op de wasetiketten kijken wat daar wordt aangeraden. Als je je daar aan houdt komt het helemaal goed.

Ik heb een collega die transgender is en net een operatie gehad heeft. En hij kwam op werk even vertellen hoe het ging en blijkbaar weet iedereen wat voor operatie het precies was (op zich best gevoelige info, ik wist het alleen van hemzelf en heb het met niemand besproken). En iedereen doet zo lief en positief. Faith in humanity restored vandaag, al mijn collega’s stuk stuk voor zo lief en open :sparkling_heart:

31 likes

Ik heb van 0:00 tot 12:15 geslapen :heart_eyes: blijkbaar had ik het hard nodig

6 likes

moet zo weer werken/stage avonddienst maar heb het echt even gehad :’) Vind het wel leuk enzo, maar gewoon, heb even behoefte aan vrije tijd? Alleen maar bezig geweest met scriptie of m’n andere baantje of stage. Maar goed, over 3 weken vakantie.

Misschien zit ik hier iets te vaak. Ik probeerde op werk in het systeem in te loggen met mijn forumnaam :thumbsup:

34 likes

Oh dan zou ik niet met Surfblend gaan want dat is 18+ en mijn ervaring is dat de meesten ook 18-20 zijn. Volgens mij heeft Ripstar kampen voor 23+, maar weet niet of zij in Moliets zitten.

1 like

Thanks! Ik ga nog even op onderzoek uit. Surf je trouwens ook in NL wel eens?

Nee heb nog nooit in NL gesurft, woon dik 2 uur van de kust af. Heb nu in Spanje, Frankrijk, Indonesië (Java, Bali, Lombok) en Marokko gesurft, dus daar kan ik je tips over geven haha.

1 like

Zul je net zien dat je “the one” ontmoet, 1 week voordat je weggaat… :-p

De belg??

Ben vandaag zo lekker projectief en gezond en alles bezig . Wou dat dit elka dag zo ging haha

2 likes

Teach me please

Ik ging net op de weegschaal staan en schrok van de snelle gewichtstoename in een maand. Pas enkele minuten later had ik door dat ik mijn zeer zware schoenen nog aanhad. :sweat_smile:

3 likes

Tips , boek een reis waar je een aantal dingen voor moet regelen , koop een nieuwe fiets waar je de hele wereld mee rond wil fietsen , en ga wonen in een dorp waar je opzich wel veel hebt maar toch naar een ander dorp moet om ajvar te halen hahaha.

2 likes

Oh wat leuk! Ik heb mn vriend daar ontmoet haha, en er vorig jaar ook de hele zomer gewerkt. Moliets is wel een 16+ kamp he?

1 like

Om ajvar te halen moet ik naar een ander land.

4 likes

Ik zou verhuizen als ik jou was

1 like

Soon :sunglasses:

1 like