Wat je even kwijt wilt #17

Die witte wijn van de hema van 3 euro is als beste beoordeeld.

2 likes

Mijn vriend is vanavond niet thuis en ik had me helemaal verheugd op een avond simsen of netflixen oid. Hij is nu twee uur weg en ik heb nergens zin in, ik verveel me kapot. Ben gewoon geneigd om uit verveling al naar bed te gaan.

1 like

Haha jaaa wauw, ik heb zelfs teruggespoeld om te checken of ik het wel goed had gehoord!

Ah lieverd! Ik ben zooo trots op je :heart::heart::heart::heart:

1 like

Haha bummer!
Boeken zijn altijd leuk om te geven en te krijgen.

1 like

Die van Little Dutch?

Ik ben altijd zo overprikkeld als ik thuis kom van werk/sporten. Moet echt snel een appartement vinden want mijn ouders zijn echt te sociaal voor mij

1 like

Ik zit even vol in mijn angststoornis vandaag… veel paniek en piekermomenten gehad.

Ik merk dat iedereen om mij heen heel rationeel denkt en nooit ergens zich druk om maakt.
En dan kom ik; makkelijk te beïnvloeden, open-minded en zwaar doemdenken ( stel dat, wat als)

Ik wil zo graag normaal zijn :persevere:

3 likes

Overwegen? Ik zou het nu in de groepsapp bespreken.

6 likes

Vandaag was echt gezellig, met een vriendin afgesproken en met een collega.

Toen ging het op een gegeven moment over mn jeugd en daarna over ziek zijn en ik kan er prima over praten. Tot ik dan alleen in bed lig, dan komt alles weer ff hard aan… en dan heb ik ff behoefte aan er niet mee bezig willen zijn en knuffelen met iemand ofzo…

Dan komt het opeens zo BAM aan.
Zeker als het dan over controle gaat binnenkort, waar ik zo bang voor ben. Lig nu gewoon te huilen sinds lang, hrt ging zo goed.

Dat klinkt echt super vervelend, hopelijk gaat het morgen wat beter met je. Voor mij helpt het om af en toe dit artikel te lezen en dan met name het stukje over wat een paniekaanval precies is. Ik weet na 13 jaar geloof ik alles over paniekaanvallen en gek genoeg werkt het dan toch om af en toe opnieuw te lezen waarom we ze eigenlijk krijgen.

Als je van jezelf weet dat het bij jou averechts werkt moet je het vooral niet lezen hoor, dat kun je zelf natuurlijk het beste inschatten

1 like

Ah lieve donny. Ik herken het zo :heart: knuffel

2 likes

Ik denk dat de mensen om je heen goed zijn in verbergen dat ze zich ergens druk om maken…

Vandaag is het even kut, maar morgen is er weer een dag en voel je je vast een stuk beter :two_hearts:

1 like

Zijn de vegetarische of vegan maaltijden op intercontinentale vluchten van KLM een beetje te doen? Wat kreeg je dan?

Of desnoods nog no problama. Maar wat zij ervan hebben gebrouwen bekt echt absoluut niet.

12 likes

Nee, van Classic World, zelfde principe, maar fellere kleurtjes :stuck_out_tongue:.

Hè bah… ik weet niet wat voor ziekte je hebt/had maar het is zwaar kut als je aan iets herinnerd wordt wat veel pijn doet/angst geeft

Wat ik heb geleerd is dat afleiding zoeken wel goed helpt. Waardoor je je verdriet even doorbreekt en het in een ander perspectief gaat ziet :heart:

1 like

O dankjewel! Ik ga hem zeker lezen!

1 like

Ga stuk om blamages :joy:

3 likes

Het lijkt wel alsof anderen mensen er mee om kunnen gaan.
Ik verstijf, klap dicht en kom nergens meer aan toe…

Vind het zo knap als mensen gewoon door kunnen gaan dan