Wat je even kwijt wilt #17

@Chesirecat @Prikkelbaar Ik vind het superlief dat jullie dit zeggen en nu ik mn tekst teruglees klinkt het onwijs als een humble brag, maar zo is het absoluut niet bedoeld. Ik ben gewoon oprecht echt heel boos nu op instanties en dat deze man overal doorheen glipt, omdat ie het gewoon niet begrijpt. Ik ben zo zo zo gefrustreerd nu dat vandaag nodig was en ook boos op mezelf dat hij al 4 weken ziek thuis zat voor ik hier achter kwam en al een half jaar zo woonde voor hij ziek werd en ik dat ook niet wist. Ik ben gewoon echt heel verdrietig en vooral heel heel boos.

1 like

Waren er maar mensen zoals jij, je doet t goed!

2 likes

Ik had vandaag een afspraak voor lip fillers en had gekozen voor een ander merk dan wat ik hiervoor had en het was zoooooo PIJNLIJKKKKKK

1 like

Volgens mij kun je je zorgverzekering dit ook laten oplossen!
Zou even met je zorgverzekering bellen!

Mijn ouders komen morgen eten en ik heb nu al ajam besengeh opstaan. Zo’n succesvolle volwassene geworden he. Nu mag ik frietjes eten.

7 likes

Haha zo herkenbaar. Ga dit weekend naar Frankrijk en kijk al 3 weken uit naar de chips die ik daar ga kopen :+1:t3:

2 likes

Wat een trieste situatie.
Mensen als jij maken de wereld een stukje mooier :heart:

1 like

Reistijd, minstens vijf uur met de auto, is me erg ver voor een weekend en ik heb het die periode redelijk druk, dus een lang weekend vrij is ook aantrekkelijk.

1 like

Ah wat lief, dankje!

Hoe gaat het met jou verder?

1 like

Ik moet morgen afrijden en ik ben nu al zo zenuwachtig :tired_face:

De spierpijn is echt nog real en ik was te laat om op tijd te eten. Maar nu bedenk ik me; vanavond is denk ik wel ideale avond om in de sportschool te zijn. Denk dat veel mensen (mannen) voetbal gaan kijken en het daardoor lekker rustig is. Maarja.

2 likes

Echt super lief van je! Waren er maar meet werkgevers zoals jij. En komt idd echt niet over als humblebrag. Snap heel goed dat je je verhaal even kwijt moet… echt een rotsituatie. Wat een goed hart heb je. En wat zal hij je dankbaar zijn voor wat je nu al voor m hebt gedaan!

1 like

Oprah is er altijd als de kippen bij om op Luzarl te reageren. Dat valt gewoon op.

@Degas wauw wat heftig. Je weet wel dat er mensen zijn die zo leven, maar dan word je wel even met je neus op de feiten gedrukt. Goed gehandeld!

1 like

Komt vast helemaal goed, succes alvast!

1 like

Ik heb vanmiddag 2 keer 40 minuten gefietst en ik ben nu zo moe! Het laatste half jaar ongeveer fiets ik alleen nog 5 minuten naar het station. Ben echt niks meer gewend, ik val zowat in slaap. Ik ga denk ik naar bed zo haha

1 like

Precies wat Ferris zegt. Wat ben jij lief! Waar woont hij? Kunnen wij hier misschien nog iets doen? @Degas

1 like

Ja zal dadelijk foto posten op insta! Ja blijkbaar zitten er in sommige merken verdoving en in deze niet :sweat_smile:

1 like

Ontken ik ook niet maar ik wil ook niet voor haar spreken. Alleen mn eigen ding uitleggen haha.

Maar goed misschien is het ergens toch handig als de negeer knop terug komt haha.

1 like

Nee dat snap ik, ik snap ook goed wat je zegt. Maar er zitten hier zoveel mensen, niet iedereen kan elkaar aardig/leuk vinden (en dat hoeft ook niet), en sommige mensen kunnen echt wel minder maken dan anderen. Voor sommigen zou de negeerfunctie prettig zijn ja!

1 like

Zulke situaties zijn zo heftig… Maar wat goed dat je zo snel al die dingen voor hem hebt kunnen regelen! Echt goed gehandeld.