Wat je even kwijt wilt #17

Aaah de pakketjesman kwam net voor de vierde keer op rij een pakket afleveren voor een van mijn buren.
‘Echt sorry mevrouw, weer niks voor jou!! Jij moet meer kopen ja’ :heart:

16 likes

Hm, dat durf ik eigenlijk niet te zeggen. Dat zou nog wel het uitzoeken waard zijn, misschien.

1 like

Haha ik bied me aan hoor! doe de hoofdhuidmassafe vaak bij mn dates, met name omdat zelfs de meest macho man dan ineens een klein jongetje wordt en dat vind ik zo schattig om te zien.

3 likes

Ik ben boos op iets maar het heeft helemaal geen nut om er boos over te zijn want ik kan er toch never nooit niet iets aan veranderen, maar het beïnvloedt wel mijn enthousiasme om dat te doen en ik haat het zo. Kan echt een potje gaan zitten janken erom, maarja dat heeft helemaal geen nut.

Het slot van onze deur was kapot. Slotenmaker gebeld, kosten kwamen uit op 611 euro. Omg. Heb toen gezegd dat ik dat veel te duur vind.

Toen hebben we onze buurman om hulp gevraagd, die is best handig. Hij heeft het slot eruit gehaald en toen bleek maar 1 onderdeel kapot te zijn en niet het hele slot.

Eindstand: onze deur is gemaakt voor 85 cent :thumbsup:

70 likes

Ik wil zoveel shoppen maar mag niet!

Mijn haar punten zijn zooo droog en gespleten terwijl ik netjes naar de kapper ga, allemaal producten en maskers erin flikker en t maar 1 keer per week was. Maarja blonderen hé.

En uiteraard twee keer per week stijl of krultang er doorheen. Gewoon mee doorgaan ook :joy:

Wtf ik ben zo boos he. Blijkbaar heeft iemand mij uitgeschreven bij de huisarts vanwege verhuizing maar ik weet van niks?? 🤷 De assistente zei nog tegen mij: ja dat heb je toch zelf gedaan dat is je eigen schuld? Die ‘nieuwe’ huisarts ligt niet eens in dezelfde stad.

Grrrrr

Van wie niet

Helemaal niks en het is ook in een buurt waar ik nooit kom. Heb ook geen telefoontje gehad waar mij dat gevraagd werd.

Aaaaaaaaaah sporten is zo chill. Ik zweet me de tering, zie er niet uit, kan echt bijna niet meer op mn benen staan maar voel me mega goed :sweat_smile: En drink ook nog een smoothie van bramen, banaan, spinazie, romeinse sla en een nieuw soort eiwitpoeder. Hashtag fitgurl.

16 likes

goed bezig!

1 like

Volgens mij zei ze ook dat ik daar expliciet toestemming voor heb gegeven maar dat lijkt me sterk. En het was ook op een random datum waarbij ik helemaal niet bij de huisarts ben geweest?

Is er misschien iemand die bijna dezelfde naam heeft als jij hebt?

Ik hoop voor je dat je snel bericht krijgt dat jullie eerder terecht kunnen. Het is echt een ramp om voor kinderen een afspraak te maken bij een oogarts.

1 like

Ai ai dat zou wel eens een chronische Lyme kunnen zijn

5 likes

Ja dit gebeurd zo vaak.
Ook wel eens op het nieuws geweest.

Ze vragen zulke prijzen omdat je wel (moet)

1 like

Net een artikel voor een leuk boek afgemaakt en ingediend, nu nog even een klein beetje administratie en dan ga ik met mijn dikke kont in de zon zitten :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

9 likes

Ik kan me niet concentreren door dit weer, echt gênant hoeveel ik al van dit forum heb bijgelezen onder werktijd :roll_eyes:. Ga niet te laat naar huis.

Ik start de Gofundme voor de bloed-bleekmiddeltransfusie in Duisland :heart: stay strong

10 likes