Wat je even kwijt wilt #17

Slapen , chillen met vrienden, shoppen , uitgaan, dingen doen die je nog moet doen, dingrn doen die je nog graag wilt doen.

1 like

Graag
Ik heb gewoon niet zoveel hobby’s, ik vind school en werk gewoon heel erg leuk

Tsja met vrienden afspreken doe ik als het geen vakantie is ook vaak. En voor ‘grote’ dingen doen heb ik geen geld.

Dan is het toch helemaal geen probleem dat je de hele vakantie gaat werken? Je deed net namelijk alsof je dat een ramp vond.

3 likes

Huh? Waar zeg ik dat precies?

Ach laat ook maar weer.

Mijn eerste werkweek zit er op (werk parttime) en ik vond het zoooo leuk! Super veel informatie, maar allemaal erg interessant. En mijn directe collega is ook leuk en en en… Is het alweer maandag?

17 likes

Hier wordt langs elkaar heen gepraat :thinking:

4 likes

Ik heb met mn nichtje in de speeltuin gespeeld net en ik ben er zooo blij van geworden. Ze is zo leuk en lief en lig altijd helemaal in een deuk door dat kind. Mn moppie :heart:

Ja nu mogen jullie kotsen wat een walgelijke post :joy:

7 likes

N uur (zonder files). Dat is niet meest ideaal maar als t echt niet anders kan, moeten we dat toch overwegen

Ik heb net op een terras bitterballen gegeten en nu heb ik kroketten in de oven liggen want bitterbal is de lunch versie van een kroket dus waarom niet allebei.

32 likes

Even totaal random hoor, maar ik vibd dat jij dingen altijd zo afkapt en doet alsof iedereen je aanvalt. Terwijl ze het vaaj goed bedoelen of je advies willen geven. Als het niet is wat je wilt horen zeg dat dan en doe niet alsof de ander fout zit en gemeen is.

12 likes

Volgensmij ziet ze tegen de vakantie op omdat je dan uit je normale routine wordt gehaald. Als die normale routine je heel erg bevalt, kan ik me wel voorstellen dat een verplichte week vrij minder leuk kan zijn. Los van de dingen die je kunt doen in een vakantie (zoals afspreken met vrienden of werken). Ik denk dus dat ze dit bedoelt in plaats van een dagbesteding zoekt.

3 likes

Ja dit klopt. En ik erger me ontzettend aan ongevraagd advies. Ik weet heus wel dat ik lekker kan gaan winkelen of een dagje naar de dierentuin kan gaan, maar dat vind ik niet leuk. En ik vraag ook helemaal niet om tips, ik wilde gewoon even mn hart luchten.

1 like

Nouja als je geen tips wil kun je dit soort dingen beter in een dagboek gaan schrijven ofzo, dan krijg je sowieso 0 respons. Is toch niet gek dat mensen op je gaan reageren als je een soort van vraag formuleert

14 likes

Ik vind dit wel een heel overdreven reactie op gewoon aardige antwoorden van anderen?

8 likes

Omg er lagen ook nog bitterballen in de oven dus nu is Mn dagplanning

Bitterballen
Kroket
Bitterballen

Een krokante dag wel, heerlijk.

52 likes

Het ligt ook aan mij. Ik heb gewoon een hekel aan ongevraagd advies.

1 like

Het was absoluut niet als vraag bedoeld, sorry als het zo overkwam dan?

De post klopt toch gewoon nog?
Ik heb geen zin in vakantie want weet niet wat ik ermee moet
-> Dus ik ga werken want werken vind ik oké.

7 likes