Wat je even kwijt wilt #17

Jep.
Klopt ook wel, vandaar dat het vanmiddag prima ging. Nu in bed, zonder afleiding gaat moeilijker…

Zometeen maar ff serie of lezen.

1 like

Hoop dat je je straks weer beter voelt :kissing_heart:

1 like

Ja prima! Bij mijn ochtendvlucht kreeg ik omelet met een broodje, een karamel zeezout chocomousse en fruit als maaltijd. De snack was een soort wrap met pompoen, bloemkool, komijn en curry. Die laatste was echt lekker.
Bij mijn nachtvlucht kreeg ik pasta met pesto, cherrytomaatjes, spinazie en pijnboompitjes. En dan ‘s morgens een ontbijtje met een belegd broodje, jam, scones, yoghurt en fruit!
Ik had wel van tevoren aangegeven dat ik graag vega wilde eten.

2 likes

Haha grappig ik kom uit B. en woon nu in E.

1 like

@Bunnyslippers Volgens mij serveert KLM nu standaard een vega maaltijd. Als je van te voren aangeeft vega te willen krijg je alleen als eerste eten. Maar het is dezelfde maaltijd als iedereen krijgt. En prima lekker eten. Vegan heb ik geen ervaring mee. Wij kregen wel steeds iets met kaas dus zal niet te vergelijken zijn.

2 likes

Hmm, klinkt goed. Ik haat alleen pasta pesto haha, dus twijfel nog even.

Oh wat toevallig! Ben je in E of B naar de middelbare school gegaan?

Ugh.

Ik heb een bestelling bij Zalando klaarstaan (ja ja, in de winkel kopen is beter voor het milieu, maar ik ben dik en wil ook leuke kleren), maar het gevaar als ik alles hou is dat het me 400 euro kost. Mehhh. Straks is alles leuk haha.

Even kritisch kijken.

B! Woon sinds 4 jaar in E.

O wat goed! Dus hoef het eigenlijk misschien niet eens door te geven.

Het even van me afgeschreven en nu ben ik weer rustiger.
Ga mijn boek verder lezen. Welterusten allemaal :heart:

13 likes

Ja vega is inderdaad een standaard optie! Maar ik zou het alsnog wel doorgeven. Anders heb je kans dat te veel mensen de vega optie kiezen en er voor jou dan niets meer is. Ik kreeg 2 van de 4 maaltijden ook iets anders dan de standaard vega optie trouwens!

1 like

Ah dan hebben we niet bij elkaar op school gezeten haha, was helemaal mooi geweest. Wel leuk om te horen dat er plaatsgenoten zitten hier :grin:

1 like

Oh dan hebben wij denk ik bij elkaar op school gezeten? Ik was van examenjaar 2009.

Nah altijd, dat voelt niet altijd zo hoor :see_no_evil:

Toch lief berichtje <3

2 likes

Maak jij gebruik van united wardrobe

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En is het handig?

Wil wat oude kleren wegdoen

Jawel. Was niet heel spannend verder eigenlijk. Ik krijg een doorverwijzing naar VNN voor een gesprek over het blowen.

3 likes

Populaire merken doen het altijd wel goed: Dr Martens, Vans, Nike, Zara, etc. Ik heb er als verkoper wel goede ervaringen mee alleen je moet wel veel geduld hebben…

1 like

wat ik onhandig vind is dat je het geld pas krijgt als de koper aangeeft dat het item ontvangen is. Vooral als je een paar items tegelijkertijd verkoopt, ben je zo 20 euro kwijt aan verzendkosten.

1 like

Ik was ineens op een facebookpagina beland waar paarden te koop worden aangeboden en ben nu vet emo over al die lieve beesten die niet eens weten dat ze met foto en al online staan en binnenkort gewoon van hun vertrouwde stek naar een wildvreemde worden verhandeld :cry: bij een stond “eventueel wordt […] inclusief al zijn spulletjes aangeboden”

Al zijn spulletjes :cry:

45 likes