Omg ik had al geen zin in deze ochtend en toen ging het ook nog eens allemaal mis. Ik stond om half 8 voor de deur omdat ik altijd te vroeg ben. Diegene waarvan ik dacht dat hij zou komen had zich vergist. Dus ik had geen idee wie er dan wel kwam. Opzich geen probleem als diegene optijd komt. Nah om 8 uur hoor ik al binnen te zijn maar er kwam maar niemand en de mensen waarvan ik het nummer heb waren niet wakker. De klusjes mannen waren er al en toen kwam ook nog eens de vracht voor het eerst te vroeg. Stond ik daar met 6 karren. Ik had het al een tijdje niet meer gedaan en de keren dat ik dit had gedaan was er nog geen lift en was ons magazijn anders. Om 8.15 kwam er een collega aan gefiets met haast want zij moest dus last minute voor iemand invallen. Wat ook geen probleem is maar zij had nog nooit vracht gedaan. Ze wist niet dat we dingen moesten tellen enzo. Nja gelukkig wist ik wat dingen. Maar ik dacht ineens ooh er staat nog wat boven wat mee terug moet. Maar dat kreeg ik niet in de lift naah laat maar dan. Dus toen zijn we heel snel dingen gaan openen en tellen. En toen ineens stond er weer iemand voor de deur met recycle karren⊠dus weer alles naar beneden en boven en gedoe. Toen alles geteld en gedaan ging lekker snel (wait for it). En dan moet alles boven nog weg gezet worden. Mn collegas hadden alles boven neer gezet voor mij. Onder tussen kwam een collega met autisme die ook nog eens ziek was en helemaal gek en boos werd van de rommel. Toen had ik nog een uur en dcht ik naah ik ga alles even vlug weg zetten boven. Kom ik daar zijn die klusjes mannen bezig in dat mini magazijn kon niet eens daar lopen. Gelukkig waren ze snel weg maar toen kwam het volgende probleem. De telling klopte niet. Dus mocht ik een aantal dingen niet terug zetten en bla bla.
Uiteindelijk is het allemaal gelukt en heb ik maar een half uur over gewerkt. En dit allemaal omdat de roostermaker mij verkeerd heeft ingeplant anders lag ik nog lekker in bed vandaagâŠ
(Mijn exuses voor het lange verhaal maar moest het echt even kwijt)