Wat je even kwijt wilt #17

Ik schrik me net het rambam
Sta ik in de keuken voor het raam vliegt er opeens (doelbewust) een dikke ekster tegen het raam. Vlak voor mijn neus!
Hij ging spinnen pakken pfffff

1 like

Godsamme heb ik net 3 kilo bami soep opgestuurt ben je helemaal niet aan het verhongeren.

18 likes

Hahahahaha nog niet eens denk ik

1 like

Lief! Ja uiteindelijk best prima gelukkig:)

1 like

Beter stuur je me baan-me soep ha ha ha ha ha

31 likes

Hard op lachen in de trein hahahaha.

1 like

KLM heeft standaard vega maaltijden nu ja maar alle passagiers hebben de keus tussen vega en niet vega. Op één van mijn laatste vluchten was uiteindelijk de vega optie al op terwijl nog niet iedereen eten had. Niemand had blijkbaar zin in gehaktballen. Dus als je zeker wil zijn zou ik het toch doorgeven

1 like

Ja buiten en hij eet ze nu op. Chilllll (spinnen in een wintercoconnetje)

Ik ben hier echt boos om, zo sneu voor die chimp: https://www.ad.nl/buitenland/chimpansee-in-psychose-nadat-flesje-met-drugs-in-zijn-verblijf-wordt-gegooid~a433fb1b/

4 likes

Dit is echt sneu inderdaad :open_mouth: zielig

@Zemraluani Misschien bij Hemingway in Utrecht? Zag gister dat ze bediening zoeken.

Of bij Meneer Smakers, hebben ook mensen nodig

1 like

@Zemraluani je hebt al 1000 tips gekregen maar m’n vriend zit in hetzelfde schuitje als jij en bezorgt nu tijdelijk de post. Misschien is dat nog een idee!

1 like

Gisteren was ik bij de bakker en zei ik: “ik zou graag een gewoon brood willen voor mee naar sch… werk en en iets lekkers.”

Ik ben al ruim anderhalf jaar afgestudeerd en aan het werk, maar nog steeds vergis ik me. Of ik zeg soms dat ik naar stage ga, terwijl het m’n grote-mensen-baan is. Echt, HOE DAN? Ooit went het (hoop ik) :stuck_out_tongue:

9 likes

Heuj binnen 2 seconde mn paspoort oogehaald. Nu kan ik de laatste dingentjes regelen en mn koffer alvast inpakken denk ik…

12 likes

Klinkt top, zorg wel voor goede wifi haha. En veel koffie

@Zemraluani Jeetje wat een rotsituatie. Ik heb misschien wel iets voor je in de buurt van Utrecht, wel rijbewijs voor nodig. Maar hoop vooral dat je snel wat vindt en er financieel weer bovenop komt. Ik houd oren en ogen open voor je!

Je vrije tijd is zó anders tijdens werken dan als je studeert! Ik was namelijk tijdens mij studeren veel vrij, maar er hing altijd zo’n zwaarte over me heen dat als ik aan het chillen was of ik was iets leuks aan het doen, dat ik me altijd schuldig voelde en het gevoel had dat ik nog iets moest doen. Dat gevoel zou ik nu echt niet meer trekken, dat is héél naar. Als ik vrij ben, ben ik vrij. Ik zet m’n werktelefoon uit en ik heb geen druk meer. Hoewel ik dat gevoel van “ik moet nog wat doen” nog steeds heb, maar ik kan al heel snel denken: “O nee, toch niet!” en dat is zo bevrijdend. Ik trek 's avonds de kantoordeur achter me dicht en ik ben vrij.

Bovendien geniet ik in mijn weekenden dubbel zo hard. :slight_smile:

10 likes

Dit lijkt me echt heerlijk! Ik heb ook wel eens gehoord dat je een tijd in een klooster kan verblijven om aan je scriptie te werken, dan wordt er voor eten gezorgd.

6 likes

Waarom doen mensen dit.

Wow, dat benijd ik. Ik heb juist heel erg verlangen terug naar m’n studietijd, toen ik overigens ook niet kon wachten om te beginnen met werken. Ik heb nog steeds vaak hetzelfde gevoel dat er altijd iets boven m’n hoofd hangt. Bij mij is het ook zo dat een collega m’n werk niet zo makkelijk overneemt. Dus als ik het niet doe, door vrij zijn of ziek zijn, wordt alsnog de deadline niet gehaald en ervaar ik de gevolgen. Ik kon dat tijdens m’n studie ook al, maar was het veel makkelijker om te vermijden. Als ik nu iets fout doe, kan ik m’n baan, dus m’n salaris verliezen (en verdere doemscenario’s die daar uit voort komen). Ik wens dus wel eens dat ik meer van m’n studietijd genoten had. Maar ja, dat is achteraf. Ik worstel(de) dan ook heel erg met de gevoelens die @MrJones ervaart.

1 like

Ik was een tijd geleden bij de Trappisten en een van de monniken daar vertelde mij dat ze op dat moment ook een student te gast hadden, hoewel ze er niet mee adverteren dat studenten ook mogen komen. Krijgt inderdaad te eten en te drinken en kan voor de rest mooi doorwerken in een rustige omgeving.

Ik had dat ook echt moeten doen. Sowieso word ik altijd helemaal zen in een klooster of kerk.

2 likes