Wat je even kwijt wilt #17

Omg ik had al geen zin in deze ochtend en toen ging het ook nog eens allemaal mis. Ik stond om half 8 voor de deur omdat ik altijd te vroeg ben. Diegene waarvan ik dacht dat hij zou komen had zich vergist. Dus ik had geen idee wie er dan wel kwam. Opzich geen probleem als diegene optijd komt. Nah om 8 uur hoor ik al binnen te zijn maar er kwam maar niemand en de mensen waarvan ik het nummer heb waren niet wakker. De klusjes mannen waren er al en toen kwam ook nog eens de vracht voor het eerst te vroeg. Stond ik daar met 6 karren. Ik had het al een tijdje niet meer gedaan en de keren dat ik dit had gedaan was er nog geen lift en was ons magazijn anders. Om 8.15 kwam er een collega aan gefiets met haast want zij moest dus last minute voor iemand invallen. Wat ook geen probleem is maar zij had nog nooit vracht gedaan. Ze wist niet dat we dingen moesten tellen enzo. Nja gelukkig wist ik wat dingen. Maar ik dacht ineens ooh er staat nog wat boven wat mee terug moet. Maar dat kreeg ik niet in de lift naah laat maar dan. Dus toen zijn we heel snel dingen gaan openen en tellen. En toen ineens stond er weer iemand voor de deur met recycle karren
 dus weer alles naar beneden en boven en gedoe. Toen alles geteld en gedaan ging lekker snel (wait for it). En dan moet alles boven nog weg gezet worden. Mn collegas hadden alles boven neer gezet voor mij. Onder tussen kwam een collega met autisme die ook nog eens ziek was en helemaal gek en boos werd van de rommel. Toen had ik nog een uur en dcht ik naah ik ga alles even vlug weg zetten boven. Kom ik daar zijn die klusjes mannen bezig in dat mini magazijn kon niet eens daar lopen. Gelukkig waren ze snel weg maar toen kwam het volgende probleem. De telling klopte niet. Dus mocht ik een aantal dingen niet terug zetten en bla bla.

Uiteindelijk is het allemaal gelukt en heb ik maar een half uur over gewerkt. En dit allemaal omdat de roostermaker mij verkeerd heeft ingeplant anders lag ik nog lekker in bed vandaag

(Mijn exuses voor het lange verhaal maar moest het echt even kwijt)

10 likes

Goed van je dat het allemaal gelukt is! Bij ons in de winkel is vracht ook zo’n klotewerk :frowning:

Ik heb dus een nieuwe baan en ga in inkomen best vooruit, maar nu heb ik dus mn toeslagen opgezegd :frowning_face: Valt toch een beetje tegen, haha! Wel eerlijk natuurlijk omdat ik het niet meer nodig heb, maar het was wel altijd een mooie extra. Hoop wel dat ik het nu allemaal goed heb gedaan en dat ik niet aan het einde van het jaar de toeslagen tot nu moet terugbetalen, weet iemand of ik daar nu alvast iets aan kan doen?

@anon50301661 je berichtje helpt me wel om mezelf een schop onder mn kont te geven en mn scriptie af te gaan maken. Het is helemaal niet veel werk meer maar ik krijg het gewoon niet gedaan? Echt zo dom, heb nog een weekje tot nieuwe baan en dan wil ik hem eigenlijk wel weer bij mn begeleider hebben liggen.

2 likes

Nog maar 4 uur werken, nog maar 4 uur werken, nog maar 4 uur werken.

Ff mezelf moed inspreken hoor :nerd_face:

6 likes

Heb vandaag weer typisch zo’n college dat ik denk: OMG IK MOET HIER ECHT WAT AAN DOEN. Mega interessant en motiverend maar ook overweldigend. En dan vanmiddag denk ik er vast niet meer aan. Gebeurt me altijd, dan kan ik het niet naar de praktijk vertalen en dan laat ik het maar. Erger me echt aan mezelf.

Yes ik krijg een uur extra uitbetaald voor dit gedoe!!

18 likes

Ik vind het heel leuk staan! Nou heb ik geen verstand van mode (totaal niet zelfs) dus misschien moet je het van mij niet aannemen. Maar naar mijn idee kan dit prima! En wat een toffe rok ook.

1 like

Jå! Dat is het. Het gevoel dat er constant deadlines zijn en je niet echt vrij kan zijn. En ook gewoon een weekend hebben zoals de meeste mensen. Niet meer dan een studentenjob, maar écht doen wat je wil. Kan niet wachten!

Ik heb een zwart vest aan en kreeg net van een collega te horen dat er allemaal kattenharen op zitten. Ik had dit nog niet gezien, maar nu voel ik me de hele tijd ongemakkelijk. Alsof ik er slonzig bijloop. Ik wil mijn vest ook niet uittrekken, want het is koud op kantoor. :frowning_face:

Lekker doen!!

1 like

Onthaar m even met een plakbandje

1 like

doe een beetje plakband om je vingers heen met de plak naar boven, kun je ze er afhalen die haren! of gewoon een lang stuk plakband nemen en dat steeds op de stof drukken en er af halen. dit ging bij mij laatst beter dan verwacht.

citroenvloek @Banananana

1 like

:zipper_mouth_face:

1 like

Ik zit ook echt de uren weg te kijken. Bijna weekend. Succes nog even!

1 like

@Banananana @Nescio Bedankt voor de tips! Ik ga het uiteinde van mijn rol plakband zoeken! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Jij ook! Gelukkig heb ik nu geblesseerde leerlingen die m’n werk zo goed als overnemen haha

1 like

en @anon39978576, thanks voor jullie reactie!
Dit is echt koffie-koffie, maar ik was benieuwd of dit soort dingen ook niet onwijs lekker zijn?:
https://www.ah.nl/producten/product/wi381366/ah-latte-macchiato-portie-pak-utz of van Nescafé ofzo?

De koffie op mijn werk is zo intens vies, dus daar moet ik wat mee.

1 like

Ohh wat een leuk idee, die ga ik onthouden voor volgend jaar.

Nee dat zijn ze niet. Nja als je van zoete melk houd wel haha. Maar er zit weinig koffie smaak aan. Als je van koffie smaak en lattes houd zou ik er gewoon zelf melk bij doen. Die nescafe poeder lattes smaken meer naar chocolade melk ofzo.

1 like

hm ja ik twijfel omdat ik mijzelf niet echt een diehard koffiedrinker vind. Ik drink ook graag cappuccino’s, chai latte’s en meer van die zoete koffie’s. Thuis heb ik gewoon Nespresso + melkopschuimer en maak ik een cappuccino van de Ristretto’s en Arpeggio’s, dus ik hou wel weer van stevige koffie

1 like