Waarom vind je dat heftig? Je geeft aan dit niet te willen. Voor mij lijkt blokkeren een simpele effectieve oplossing. Ik heb dan ook makkelijk praten als buitenstaander.
Haha ja wilde dit net zeggen! Prima maal! Bij mij is het meestal een combi van pizza, vega sushi, chips, chocola en een pak roosvicee en lig ik kotsmisselijk en k.o. op de bank unsuccesful te adulten @Falafel
Ik haat onze uitzending niet, een unicum
Nou ja, het is wel bijna de tijd van de maand, dus dan word ik sowieso klungeliger. Vermoeid een beetje, maar da’s al een flinke tijd zo. Ik hoop morgen dat er iets leuks gebeurd ipv rotdingen haha.
Ik wilde niet foodshamen hoor! Klinkt heerlijk dus lekker van genieten!
Hoi ik ben 2 april jarig en ik wil hem als cadeau. Joe
Uitzending of inzending?
wat een sam smith wannabe
Liefdesbaby van Sam Smith en Adam Levine
Ah ik was deze traditie een beetje vergeten maar nu heb ik hier vét zin in.Van het weekend maar eens even langs mn ouders.
Goeie billen wel
Deeg voor een lekkere pizza!
Een vriendin van me belt me ineens iedere dag om te kletsen. Ook om 5 uur, wanneer zij klaar is met werken en ik nog niet en ik vind het best vervelend dat ze me ineens zovaak belt. Ik heb gewoon niet altijd zin om te bellen of te kletsen en zeker niet als het ineens random iedere dag is. Ben een beetje overprikkeld de laatste tijd en dit helpt dan ook niet echt maar ik weet niet zo goed hoe ik haar dit nu moet zeggen. Nu neem ik vaak niet op en app haar later maar dan belt ze me alsnog?? Ik voel me echt zo’n anti sociaal iemand
2 goede Marktplaatservaringen op 1 dag! Het bestaat nog. Hou ervan als iemand blij is en aardig
Ah ik lees nu pas dit berichtje nadat ik in het andere topic op je had gereageerd! Ik kan me voorstellen dst zo hard vallen he vervelend is! Doe inderdaad rustig aan en wees even lief voor jezelf. Je lichaam moet die klappen wel verwerken.
@Booklover Als het morgen nog niet weg is, bel ik de huisarts wel even. Maar hopelijk is 't morgen weer over (behalve de bult, die zal nog wel even blijven
)
Ben moe en wil slapen maar moet om 23.00 pas antibiotica in nemen en dan om 7.00 weer. Wie verzint een 8 uur tijdsspan er tussen, heb juist meer slaap nodig nu ik ziek ben. Maar als die wekker eenmaal om 7.00 gegaan is kom ik gewoon echt niet meer in slaap.
Ik ben voor het eerst sinds ik griep kreeg weer een volledige dag actief geweest en het was echt leuk op werk maar ik ben me toch gesloopt, pff. Zit echt te strijden om niet in slaap te vallen nu
Vanmiddag bij de fysio geweest, ze had me al gewaarschuwd dat het wel eens pijjnlijk zou kunnen worden komende dagen/uren…
Jep ze had gelijk
Dus ik dacht ik ga lekker naar bed, ben moe. Mog ff lezen en slapen. Is het nog maar kwart voor 9
Nja heb toch vakantie
Aah zo lief!
Ben er ook heel blij mee