Wat je even kwijt wilt #17

Bij mij op het werk is de schrijfretraite ook heel populair. Ik geloof dat er niet veel ook daadwerkelijk een klooster ingaan, maar in het bos gaan zitten zonder internet wordt wel veel gedaan. Het is voor mij zoiets dat als een goed idee klinkt en op zich wel kan werken (ik kan vaak ineens veel gedaan krijgen als ik bijv op een andere locatie werk), maar uiteindelijk kan ik naar Antarctica trekken en als ik daar aankom staart nog altijd hetzelfde Word document me aan vanaf mijn laptopscherm :disappointed_relieved:.

7 likes

Oh dit heb ik ook echt nodig binnenkort. Maar ik vind het soms nog best prijzig en heb helaas geen familie met een huisje ofzo.

Misschien moet er iemand met een zweep naast je komen staan?

Is er niks wat je misschien af kunt zeggen zodat je een beetje tot rust kan komen?

Volgens mij hebben ze de receptuur van Pringles veranderd. Ze smaken heel anders?

Pfff ik had dit niet gezien in de 9292 app, dus nu kom ik te laat bij m’n afspraak :upside_down_face:


Wat is dit überhaupt voor Middeleeuws iets?? Een bus die alleen rijdt op aanvraag. Laat ‘m dan niet zien :’)

9 likes

Dat gebeurd in Limburg dus echt heel veel. #perifeergebied

2 likes

Dit is gewoon in de randstad :sob:

Same, waarschijnlijk raak ik zelfs in een bunker nog afgeleid door een bepaald krasje in het beton ofzo :disappointed:

4 likes

En dan nu een maand lang aan ov kosten declareren…
Zouden ze hier ook een klooster voor hebben. Waar je je even gwn kan focussen op je administratie. Zo ja sluit me op

2 likes

Ik ga deze zomer eeeeindelijk weer op surfvakantie en ik heb er zo veel zin in dat ik er al een paar keer over heb gedroomd :speak_no_evil:

12 likes

Ik heb dit heel vaak gedaan en het ging prima! Je kan het ook droog proberen te strijken als je het niet aandurft.

1 like

Ja hoor kan prima, wat voor kleding is het?

1 like

Haha, ja ik heb dat dus ook wel vaker. We gaan naar Molièts. Voorheen altijd naar Mimizan geweest, maar nu dus ergens anders heen. Hopelijk beetje mijn skills bijspijkeren :raised_hands:t3:

3 likes

Even op de was etiketten kijken van het kleding stuk. Als er op ataat dat het echt niet kan dan absoluut niet doen haga. Maar vaak kan 30/40 graden wel

1 like

Katoen kan sowieso! Acryl weet ik niet, want dat heb ik geen.

Gewoon kastdroog. Of ik heb ook een programma koud

Soms zit er ook een opfrisprogramma op! Die droogt het gewoon eventjes snel. Die kan sowieso. Maar weet niet of die er bij jou programma op zit.

Met welke organisatie ga je?

Ik ben 2x met Surfblend geweest, echt hele leuke vakanties gehad. Wel veel jonge mensen en ik was toen al aan de oude kant, nu zou ik helemaal niet meer met zo’n kamp gaan. Mimizan ben ik ook een keer geweest, zo leuk daar! Veel plezier alvast.

Ik wil ook weer surfennnn.

3 likes

Wie gaat er mee op vakantie

1 like

Hahahahaah nja als ik dat nu al ga doen heb ik nu niet veel om aan te trekken… maar ik wil zo graag alles klaar hebben hahaah