Wat je even kwijt wilt #17

4 likes

Met die laatste zou men mij bijna kunnen overhalen om toch koffie te gaan drinken. :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Ja ik vind dat echt geen goede koffie, zeker voor hoe duur het is haha. Maar ik wil ook helemaal geen zoete koffies of smaakjes of wat dan ook, gewoon zwarte koffie vind ik prima.

6 likes

Mocht een bepaalde fabrikant/webwinkel denken: “Hé in het kader van vrouwendag ben ik de beroerdste niet”. Dan mag je deze wel naar mij sturen:

16 likes

Mochten ze die dan perongeluk dubbel op sturen dan wil ik die fles. Joe

2 likes

Natuurlijk skatje.

1 like

Wat cuuute! Waar zijn deze bekers van?

oooo wat doe je me aan

Studio Oh! Mia Charro Fancy Flower Cat

Geen idee wat de kwaliteit is en waar te koop in nl maar ik vind ze leuk maar ze zijn wel duuuuur. :disappointed_relieved:

Oh die zijn inderdaad prijzig :disappointed_relieved: Ook raar dat elk printje zijn eigen prijs lijkt te hebben. (Op Amazon)

Bedrijven die verkopen op amazon zijn sowieso soms raar qua prijzen misschien omdat ze de prijs afstellen op de vraag <-> aanbod,. Schoenen in maat 37 dan 80 euro en dan 39 120 etc. :stuck_out_tongue:

Woah serieus? Dat wist ik niet haha, ik kijk niet vaak op Amazon.

Het ligt gewoon per verkopen of amazon het zelf verkoopt of sommige bedrijven die kunnen er weer een andere prijsstrategie op na houden :stuck_out_tongue:

1 like

Ik sliep laatst voor een evenement met allemaal mensen in een gymzaal (soort kamperen maar dan indoor) en er was een jongen die een filterkoffiezetapparaat had meegenomen en een tijdschakelaar, zodat er als hij wakker werd verse koffie klaar zou staan die hij dan ook lekker kon uitdelen. FYI: er was ook gewoon koffie daar bij het ontbijt.

16 likes

Vandaag even met m’n neus op de feiten gedrukt: ik ben een slechte huisvrouw. Ik had de inspectie van m’n oude huis en die man stond daar doodstil, keek me aan en vroeg “je bent nog niet klaar toch?” ik dacht echt, wat is hier mis mee? Heb schoongemaakt hoor 🤷

2 likes

Bluhh ik moet wekelijks opdrachten inleveren voor een vak en het is echt niet zoveel werk, meestal schrijf ik ze in een half uurtje. De deadline van de volgende is om 17:00 vandaag maar ik heb het vandaag al 3 keer geprobeerd en er komt gewoon niks? En je krijgt een punt aftrek als je het te laat inlevert :frowning:

Bah ik heb het helemaal gehad met buitenlandse onderaannemers die gewoon niet opnemen, nooit terugbellen en mails negeren, terwijl ze weten dat we voor dit project enorm korte tijdslijnen hebben en we de opdrachtgever op de hoogte moeten houden. Hoe kan ik zo m’n werk doen? :face_with_symbols_over_mouth:

Mehhh mijn vriend was strontverkouden afgelopen week en natuurlijk heeft ie mij aangestoken.

Ik ben op werk, maar wil echt zooo graag in bed liggen. Maar straks eerst m’n bluetooth koptelefoon ophalen en als ik dan morgen naar werk loop kan ik een podcast luisteren onderweg die ik ook ga kunnen verstaan🙆

Oh ik wist niet dat ze het nu meteen zouden gaan verrekenen en evt een acceptgiro sturen! Dat is fijn :slight_smile: Heb mijn geschatte inkomen ingevoerd inderdaad, maar dat gaat wel iets lager uitvallen dan wat ik nu heb ingevoerd waarschijnlijk. Dankje voor de toelichting, ik krijg liever te weinig dan te veel :smile: