Wat je even kwijt wilt #17

Dit is ook wel heel erg intimiderend en lijkt me niet helemaal de bedoeling ook. Ik snap dat je van slag bent. Sterkte! Je kunt het altijd hier kwijt, he?

Dankjewel. En ik vind het inderdaad best intimiderend. Misschien dat ik daarom ook best van slag ben. Ik zou denken laat de verzekering het afhandelen, daar ben ik tenslotte voor verzekerd. Ik zou ook niet weten waarom je zo doet.

1 like

Ik ben echt een beetje geirriteerd op mijn stage begeleidster. Ze moest me beoordelen op een aantal punten waaronder hele simpele dingen zoals ā€˜komt op tijd’ en ā€˜heeft een verzorgd uiterlijk’.

Ze kon me met slecht, voldoende of goed beoordelen. En ze heeft alles voldoende bevonden. Maar ik ben vaak als eerste van iedereen aanwezig dus hoe kan ik me daarin verbeteren?? En ze vind me dus semi onverzorgd ofzo? Terwijl ik me iedere dag opmaak en mijn haar doe (waar ze me heel vaak complimentjes over geeft)

2 likes

Heeft ze zoiets gezegd of baseer je dat echt alleen op je beoordeling? Want je hebt ook mensen die alles wat goed genoeg is beoordelen met de insteek ā€˜voldoende is voldoende’, terwijl veel anderen gewoon een goed zouden geven. Docent ooit ook -> foutloos artikel, geen enkele kritiekpunten en dan kreeg je toch als beoordeling ā€˜voldoende’, terwijl ik goed logischer had gevonden. Toen ben ik gewoon in gesprek gegaan met die persoon.

1 like

Zo herkenbaar!! Ik wil ook altijd maar de perfecte moeder uithangen, maar (en ik denk dat je dit ook wel hebt ontdekt inmiddels) dat is gewoon echt onmogelijk. Ik wil ook alles beter doen dan mijn eigen ouders en als ik mijzelf betrap op een trekje van mijn vader dan kan ik daar ook echt over in paniek raken (want zo wil ik nooit zijn en zo wil ik niet met mijn kind omgaan). Ik vind de verantwoordelijkheid ook zwaar, als ouders kun je je kind toch zomaar ā€˜verpesten’. Maar je bent je er bewust van en als ik dingen niet perfect aan pak of iets doe of zeg waar ik spijt van heb, dan leg ik dat uit aan mijn zoontje, geef hem een dikke knuffel en zeg 100x per dag dat ik van hem hou. Alleen dat is al een enorm verschil met mijn ouders. Hopelijk zie je bij jezelf ook dingen waarvan je weet: dat doe ik nu al zo veel beter!!

Nee dat heeft ze niet gezegd maar als een onderdeel voldoende is, is er wel nog ruimte voor verbetering en ik zou niet weten wat ik moet doen om er nog verzorgder uit te zien dan ik nu al doe en qua op tijd komen hetzelfde eigenlijk.

Maar ga er wel over in gesprek natuurlijk maar daar was vandaag geen tijd voor.

3 likes

Ik zal haar iig gaan vragen hoe ik me dan kan verbeteren op die punten. Ben benieuwd wat ze zegt.

Heb wel nog een andere begeleider en die hoefde die lijst eigenlijk niet in te vullen maar heb hem haar toenstraks toch maar gegeven, dan kan ik ze eens vergelijken

1 like

Het is nog veeeel te vroeg om al wakker te zijn, ben bang om straks in de trein in slaap te vallen

Ben zoo geirriteerd. Diegene die mn rooster maakt is te dom om te poepen. En nu moet ik op vrijdag ochtend werken ipv donderdag avond ( alleen deze maand)
Maar dat betekend vroeg op ,in een te volle trein als je daar uberhaubt in mag… , en dat maar voor 3 uurtjes vracht.
Dan gaan ze op het werk ook nog zeuren wss waarom ik geen veiligheids schoenen aan heb. Ja die heb ik niet want ik doe dit nooit.
Ik heb dit een aantal x gedaan toen er nog geen lift was en toen ik door had dat ik kon doorgeven wanneer ik wou heb ik dat noooit meer gedaan. Traumas

Nog 1 dagje en dan een weekend helemaal niks. Er zullen vast afspraken komen maar ik word echt gelukkig van het idee dat ik nu nog niks heb staan behalve een koffiemomentje met vrienden. Mijn agenda is hierna tot mei compleet vol ieder weekend

Ah zo fijn het is rustig in de trein.

2 likes

Wow, dat vind ik heftig! Ik kan niet goed leven met zo’n volgeplande agenda. Sommige vriendinnen van mij zitten ook al tot de zomer vol…

9 likes

Giga verkouden inclusief loopneus, en een lange schooldag voor de boeg.
Heb gelukkig allemaal lekkere dingen ingeslagen voor vandaag, beker thee mee. En dan op stand overleven vandaag.

@Solee mijne is van ING en heb dit niet hoeven doen. Ik kon m volgens mij gewoon zo aanvragen. Volgens mij stelde ze ook geen eis aan m’n inkomen, ben namelijk student.

Er zat een familielid naast me die mijn verhaal bevestigd. Het stomme is dat ik op een gegeven moment ging twijfelen aan mijn eigen verhaal door dat de houding van de tegenpartij. Dus ik heb de halve nacht wakker gelegen en uiteindelijk toch de conclusie gekomen dat wat de tegenpartij beweerd niet kan.

Hebben jullie wel samen het schadeformulier ingevuld of is er politie geweest? Als je wilt mag je mij wel een PB sturen als je vragen hebt, ik werk bij een verzekeraar, mss kan ik dan wat dingen beantwoorden als je ergens mee zit.

Ik ook niet. Ik spreek ook nooit dingen zo ver vantevoren af. Behalve het jaarlijkse werkuitje enzo. Als iemand wil afspreken moeten ze me dat maar 1 of 2 weken vantevoren vragen haha. Ik vind dat ook echt lastig.

2 likes

Jee wat heftig! Gelukkig heb je niks :heart:
Misschien toch contact opnemen met de politie?

Tegen je stijve spieren: warme douche (bad is nog beter)

1 like

Ik ben begonnen met stage lopen en in een bedrijf werken valt me zo zwaar :frowning:

Ja normaal heb ik dit ook niet hoor. Moet wel zeggen dat het nu opeens ook 2 agenda’s in 1 zijn omdat ik sinds heeeel pril een vriend heb en dus ook de verplichtingen eromheen :no_mouth:

1 like