Ik denk dat mijn hersenen kapot zijn. Wou iets schrijven over competenties maar in m’n bron stond ook het woord componenten en ongeveer iedere variant van componenties/competenten/compotenties/… is meerdere keren voorbij gekomen voordat ik competenties uit m’n toetsenbord kreeg
In Nederland ook en sommige zijn het daar niet mee eens.
Wanneer je visite al van te voren zegt dat ze niet laat weggaan. Nice.
Ja op een van die posters staat ook facts don’t lie, people do.
@Fenayi O haha, ik vind het juist super chill als bezoek van tevoren aangeeft dat ze niet te lang blijven, maar misschien zegt dat meer iets over mijn (gebrek aan) gastvrijheid
Ben zoo moe nog 1 dagje werken en dan een lang weekend en een dagje welness😍
Ik hield me weken lang goed aan een routine, en nu heb ik het vandaag weer laten varen en het is zo stom. Heb alleen mezelf ermee. Merk echt dat ik niet moet vallen in mijn eigen smoesjes, en dat is toch belachelijk. Zo’n gevoel van dat ik mezelf niet eens kan vertrouwen.
(Ik had gisteren een lange drukke dag gehad, dus ik dacht ‘ik doe vandaag rustig aan’ maar het werd wel heel rustig aan).
@Fenayi Als je echt uitging van een avondje gezellig rustig kletsen/eten etc., dan komt het wel stom over toch? ‘Ik wil wel ff langskomen, maar echt niet te lang hoor’. Alsof je heel veeleisend zou zijn als gastvrouw door het anders te verwachten.
Soms vind ik het ook prima hoor, lekker vroeg nar bed/‘me time’
Ik vier vanavond mijn verjaardag voor vrienden en moet nog even zin krijgen haha. Stomme hoofdpijn.
Toen ik ergens #michealjackson zag staan kwam ik er pas achter dat er niet Leaving Nederland stond hahah.
Maikel! In a cent.
Hahaha nee ik dacht meer dat het ging over dat Nederland en Belgie vroeger 1 waren.
Er ligt op een van de bospaden hier enorm veel kikkerdril in een plas. Echter komen daar soms wel eens auto’s. Heb dus nu met stenen die daar lagen een hele barricade om die plas heen gemaakt zodat de auto’s er niet doorheen rijden.
Wanneer komt ie?
Avondvulling zojuist gevonden
Ik vind dit zo … ernstig. Weet het juiste woord niet. Eén van die twee heeft gewoon gezorgd dat dat kindje er niet meer, en dat ze dat zélf weten, wie het geweest is, dat vind ik echt onvoorstelbaar. Niks tegen ons rechtssysteem, iemand moet alleen veroordeeld worden bij overtuigend bewijs, maar het steekt dan toch ergens wel. Raar stelletje mensen dat nooit ouder had mogen worden.
Verschrikkelijk… arme baby!
Vind het zo zielig hè…
Een klasgenoot van mij is overleden, ik vind dit zo erg
Wow heftig! Gecondoleerd!
Was het plots? Knuffel
Jeetje! Wat is er gebeurd?