Wat je even kwijt wilt #17

Jeetje wat heftig dat ze is doorgereden ook. Gelukkig heb je niks ernstigs. Inderdaad lekker in bad gaan.

1 like

Vind je het wel leuk werk? Ik vond het in het begin ook heel pittig, maar het wende best wel snel! Nu ik weer colleges volg mis ik het juist heel erg dat thuis zijn betekende dat ik ook niks hoefde te doen (uiteraard wel huishouden maar niks werk/schoolgerelateerds). Toen ik eenmaal aan het ritme gewend was vond ik dat juist heerlijk. Ik hoop dat je gauw je draai vindt! :slight_smile:

1 like

Tja dan moet je maar een serie kijken of boek lezen he, het is niet anders :joy:

1 like

Het voelt alsof ik griep ga krijgen :sob: ik wil nieeet

Mijn collega heeft taart meegenomen omdat het internationale vrouwendag is :heart_eyes:

15 likes

Wij gaan straks ergens lunchen met alle vrouwen van het werk vanwege IWD, superchill

6 likes

Met stage niks hoeven doen als je thuis komt? Ik kom met stage juist over van het werk wat ik thuis nog moet doen haha. Heb nu een weekje vakantie, maar moet alleen maar aan opdrachten zitten en ziektebeelden en behandelingen etc. uitwerken (verpleegkunde). Dat niks hoeven doen buiten stage om gaat dus niet voor iedereen op helaas.

Wel hoop ik voor @Memoria dat het uiteindelijk mee valt en het gewoon nog even wennen is.

1 like

Wtf? Logisch dat je boos bent. Hoe heb je gereageerd?

Huh, wat raar. Niet dat opleidingsniveau zo belangrijk is, maar je hebt toch een HBO BA. Dat is toch niet zo heel raar?

Oh dat is wel een wereld van verschil ja! Bij mij werd er door m’n begeleider van school juist op gehamerd dat ik thuis niks moest doen maar alles op stage. Hoorde in mijn omgeving ook veel mensen met dezelfde ervaring dus ging er vanuit dat dat altijd wel zo zou zijn, maar niet dus. Ik zit wel in een heel andere sector (cultuur) dus dat zal ook wel verschil maken. Thanks voor het inzicht in ieder geval en succes met je stage :blush:

1 like

Ik moet allemaal berekeningen maken vandaag. Maar ik vind dat niet zo leuk. Maar als ik het vandaag afmaak ben ik er ook wel helemaal van af.

Moet ook nog werk van iemand anders controleren. Dan kan hij volgende week mijn werk controleren.

Ik heb je een pb gestuurd.

Jeetje wat heftig sterkte!

1 like

Wat een walgbakken.

1 like

De batterij van mijn iphone gaat opeens zo snel leeg. Er is al 4% af terwijl ik dit bericht type.

Een vriendin kwam gisteren langs om mijn huisje te bekijken en voor m’n verjaardag en we hebben super chill Rupaul’s Drag Race gekeken en ze had Dunkin Donuts gehaald en cadeautjes en het was leuk :blush:

En ik ontbijt nu met 2 leftover donuts.

19 likes

Gelukkig maar! Sneue figuren.

1 like

Ik wil zo graag verhuizen, weg uit m’n studio naar een groot appartement en samen wonen. M’n bed ligt kut, de bank zit kut, m’n studenten buren zijn kut. Maar helaas, eerst maar afstuderen en een baan vinden.

2 likes

Omg ik had al geen zin in deze ochtend en toen ging het ook nog eens allemaal mis. Ik stond om half 8 voor de deur omdat ik altijd te vroeg ben. Diegene waarvan ik dacht dat hij zou komen had zich vergist. Dus ik had geen idee wie er dan wel kwam. Opzich geen probleem als diegene optijd komt. Nah om 8 uur hoor ik al binnen te zijn maar er kwam maar niemand en de mensen waarvan ik het nummer heb waren niet wakker. De klusjes mannen waren er al en toen kwam ook nog eens de vracht voor het eerst te vroeg. Stond ik daar met 6 karren. Ik had het al een tijdje niet meer gedaan en de keren dat ik dit had gedaan was er nog geen lift en was ons magazijn anders. Om 8.15 kwam er een collega aan gefiets met haast want zij moest dus last minute voor iemand invallen. Wat ook geen probleem is maar zij had nog nooit vracht gedaan. Ze wist niet dat we dingen moesten tellen enzo. Nja gelukkig wist ik wat dingen. Maar ik dacht ineens ooh er staat nog wat boven wat mee terug moet. Maar dat kreeg ik niet in de lift naah laat maar dan. Dus toen zijn we heel snel dingen gaan openen en tellen. En toen ineens stond er weer iemand voor de deur met recycle karren… dus weer alles naar beneden en boven en gedoe. Toen alles geteld en gedaan ging lekker snel (wait for it). En dan moet alles boven nog weg gezet worden. Mn collegas hadden alles boven neer gezet voor mij. Onder tussen kwam een collega met autisme die ook nog eens ziek was en helemaal gek en boos werd van de rommel. Toen had ik nog een uur en dcht ik naah ik ga alles even vlug weg zetten boven. Kom ik daar zijn die klusjes mannen bezig in dat mini magazijn kon niet eens daar lopen. Gelukkig waren ze snel weg maar toen kwam het volgende probleem. De telling klopte niet. Dus mocht ik een aantal dingen niet terug zetten en bla bla.

Uiteindelijk is het allemaal gelukt en heb ik maar een half uur over gewerkt. En dit allemaal omdat de roostermaker mij verkeerd heeft ingeplant anders lag ik nog lekker in bed vandaag…

(Mijn exuses voor het lange verhaal maar moest het echt even kwijt)

10 likes

Goed van je dat het allemaal gelukt is! Bij ons in de winkel is vracht ook zo’n klotewerk :frowning:

Ik heb dus een nieuwe baan en ga in inkomen best vooruit, maar nu heb ik dus mn toeslagen opgezegd :frowning_face: Valt toch een beetje tegen, haha! Wel eerlijk natuurlijk omdat ik het niet meer nodig heb, maar het was wel altijd een mooie extra. Hoop wel dat ik het nu allemaal goed heb gedaan en dat ik niet aan het einde van het jaar de toeslagen tot nu moet terugbetalen, weet iemand of ik daar nu alvast iets aan kan doen?

@anon50301661 je berichtje helpt me wel om mezelf een schop onder mn kont te geven en mn scriptie af te gaan maken. Het is helemaal niet veel werk meer maar ik krijg het gewoon niet gedaan? Echt zo dom, heb nog een weekje tot nieuwe baan en dan wil ik hem eigenlijk wel weer bij mn begeleider hebben liggen.

2 likes