Wat je even kwijt wilt #17

Sterkte. :kissing_heart:

Sterkte :heart:

Yessss ik heb net m’n koptelefoon opgehaald, zonder draadje met bluetooth connectie en heb hem nu op. Zooo blij mee haha, werd gek van die kutoortjes die ik had, alles met draad is altijd na twee weken stuk. Dan doet één kant het niet meer of gekke ruis. En het geluid was heel zacht ook. Maarja ik heb wel altijd op maximaal volume, moet dat echt minder gaan doen want ik word echt nog eens doof. Iig ik ben blij :partying_face:

7 likes

@Chesirecat @Luzarl sterkte, wat bizar. Hoop dat jullie steun kunnen vinden bij klas-/studiegenoten.

2 likes

@Luzarl @Chesirecat Jeetje sterkte!

Pff ik kook iedere dag, omdat mijn vriend altijd later thuis is van werk, maar ik moet het ook altijd bedenken want dat doet mijn vriend echt niet. Nu zit hij ook bijna iedere dag te klagen, altijd is er wel iets niet goed. De ene keer klaagt hij omdat we gehaktbal eten bij de stamppot ipv spek, de andere keer vindt hij het te pittig, dan vindt hij de saus niet lekker. Aaah ik word er zo gek van he, ben nu boos geworden en volgensmij begrijpt hij mij nu wel haha.

2 likes

@Chesirecat Sterkte :heart:

1 like

:heart::heart::heart::heart:

1 like

Sterkte :heart:

@Luzarl @Chesirecat veel sterkte, wat heftig

1 like

Wat doe je in R? (Interesse)

Je kan sinds gister Mc donalds laten bezorgen hier. Love it. Lekkere warme patatjes en alles binnen 20 min bezorgd. Dit terwijl ik een paar dagen geleden ook al mc donalds heb gegeten… nu weer ff normaal doen hoor.

2 likes

Ik moest hier harder om lachen dan ik wil toegeven

2 likes

Ik heb net de de meest achterlijke prijs voor één flacon zonnelotion bij Sundays betaald. 9,50 voor 15ml. Dom dat ik het betaald heb natuurlijk maar bedacht me achteraf pas hoe veel dat is voor zo weinig.

Welke lotion heb je gekocht? Een troost; meestal is het echt wel waard, je huid verzorgen is super belangrijk en ik hoop dat je het kan zien als investering in je huid.

Australian Gold Bronze. Ik ga normaal wel eens naar een andere en daar kosten die zakjes echt Max. 3 á 4 euro. Vraag me af of dit echt de normale prijs is.

Ja, dit is de normale prijs. Australian Gold is nu eenmaal een A-merk van de zonnecrèmes. En ik denk dat ze je de Hot! met Bronzer hebben aangeraden en dat is écht een hele goede crème van Australian Gold. Ik hoop dat je er een mooi resultaat van krijgt en dat het toch een beetje meevalt als je hem hebt gebruikt. Het is nooit leuk om het gevoel te hebben dat je ergens te veel geld aan hebt uitgegeven en je er spijt van hebt.

Heftig zeg! Sterkte @Chesirecat en @Luzarl

Heb hem net even opgezocht en dat is hem inderdaad! Ik heb er ieder geval weer een mooi kleurtje aan over gehouden :slight_smile:

1 like

De buurvrouw (tevens huisbaas) komt net zeggen dat ze last heeft van de knoflooklucht die vanuit mijn keuken komt. En dat dat deze week nog een keer was.

Uh oké, ja ik zal de afzuigkap langer en eerder aanzetten en erop letten, maar wat wil je van me?

1 like

Dat zal het zijn ja.
Dat haar man binnenrookt en daardoor de hal muf ruikt (niet meer want andere buren hebben geurstokjes geregeld :heart_eyes:), heeft ze geen last van :sweat_smile:

1 like