Haha huilen ken ik. Leuk om te weten in ieder geval dat er nog iemand op het forum zit die veel met R moet doen.
Spreek je het uit als: moajeNESS? Gewoon…patat met moajeNESS?
En leaving Neverland is on
Hoe lang duurt deze voorbeschouwing?
Donnow
Ik vind 4 uur een beetje lang voor leaving Neverland gezien ik morgen vroeg op moet ;( Ik kijk morgen wel een samenvatting.
Ik heb trouwens zo veel zin in wijn maar ik heb al veel gedronken afgelopen week en heb morgen weer een feestje.
Ook echt super stom dat ze er een heel
Programma omheen hebben gemaakt. Ik wil gewoon die docu zien en niet al dat gelul er over
Ik snap ook echt niet waarom die Sef erbij zit. Ik snap wel dat die psycholoog, of wat ze ook is, daar zit. Maar wtf?
Hahha ja hij zei het zelf ook
Duurt lang dit, vind dat geouwehoer ook echt niet boeiend
Voor de meiden met een maatje meer die moete hebben met ski kleding vinden. Ik zie net dat Asos vette ski kleding in de sale heeft.
Loempidel
Loempissant
Loempetit Americain
Tampeloempia
Oo ik ben veel te nuchter voor deze docu. Iemand zó ophemelen? Hou op zeg, doe even normaal
Soewieso maajeneeeees
Nouja, de docu zelf doet dat niet per se toch? Ik vind het ook walgelijk, maar het schetst denk ik een goed beeld van hoe die families ook zoooo zijn meegesleept in dat circus.
Ja echt lekker Amerikaans.
Maar ik vind die 2 mannen wel oprecht overkomen.
Eens ja. Ik trek vooral die moeders slecht. Die jongens waren nog maar kind
Ik denk dat dat ook wel komt doordat Michael Jackson in jaren 80 zo mega groot was. Ik ben opgegroeid in de jaren 80 en heel veel mensen wilden Michael Jackson zijn.
Ik vind het ook sneu, die Michael is ook gewoon verknipt geworden. Je als een klein jongetje ‘gedragen’ en dat gegiechel.
Edit: niet ter verdediging natuurlijk, als je aan kinderen zit ben je gewoon ziek. Maar hij was gewoon niet normaal.