De keuken is echt een teringzooi, er liggen allemaal etensresten in de gootsteen (allemaal van mn huisgenoot). Normaal had ik het allang opgeruimd. Ik ga dit weekend ook niet schoonmaken, bekijk het maar. Hoe kunnen mensen zo zijn
Nog maar 4 uur werken, nog maar 4 uur werken, nog maar 4 uur werken.
Ff mezelf moed inspreken hoor
Heb vandaag weer typisch zoân college dat ik denk: OMG IK MOET HIER ECHT WAT AAN DOEN. Mega interessant en motiverend maar ook overweldigend. En dan vanmiddag denk ik er vast niet meer aan. Gebeurt me altijd, dan kan ik het niet naar de praktijk vertalen en dan laat ik het maar. Erger me echt aan mezelf.
Yes ik krijg een uur extra uitbetaald voor dit gedoe!!
Ik vind het heel leuk staan! Nou heb ik geen verstand van mode (totaal niet zelfs) dus misschien moet je het van mij niet aannemen. Maar naar mijn idee kan dit prima! En wat een toffe rok ook.
Jå! Dat is het. Het gevoel dat er constant deadlines zijn en je niet echt vrij kan zijn. En ook gewoon een weekend hebben zoals de meeste mensen. Niet meer dan een studentenjob, maar écht doen wat je wil. Kan niet wachten!
Ik heb een zwart vest aan en kreeg net van een collega te horen dat er allemaal kattenharen op zitten. Ik had dit nog niet gezien, maar nu voel ik me de hele tijd ongemakkelijk. Alsof ik er slonzig bijloop. Ik wil mijn vest ook niet uittrekken, want het is koud op kantoor.
Lekker doen!!
Onthaar m even met een plakbandje
doe een beetje plakband om je vingers heen met de plak naar boven, kun je ze er afhalen die haren! of gewoon een lang stuk plakband nemen en dat steeds op de stof drukken en er af halen. dit ging bij mij laatst beter dan verwacht.
Ik zit ook echt de uren weg te kijken. Bijna weekend. Succes nog even!
Jij ook! Gelukkig heb ik nu geblesseerde leerlingen die mân werk zo goed als overnemen haha
en @anon39978576, thanks voor jullie reactie!
Dit is echt koffie-koffie, maar ik was benieuwd of dit soort dingen ook niet onwijs lekker zijn?:
https://www.ah.nl/producten/product/wi381366/ah-latte-macchiato-portie-pak-utz of van Nescafé ofzo?
De koffie op mijn werk is zo intens vies, dus daar moet ik wat mee.
Ohh wat een leuk idee, die ga ik onthouden voor volgend jaar.
Nee dat zijn ze niet. Nja als je van zoete melk houd wel haha. Maar er zit weinig koffie smaak aan. Als je van koffie smaak en lattes houd zou ik er gewoon zelf melk bij doen. Die nescafe poeder lattes smaken meer naar chocolade melk ofzo.
hm ja ik twijfel omdat ik mijzelf niet echt een diehard koffiedrinker vind. Ik drink ook graag cappuccinoâs, chai latteâs en meer van die zoete koffieâs. Thuis heb ik gewoon Nespresso + melkopschuimer en maak ik een cappuccino van de Ristrettoâs en Arpeggioâs, dus ik hou wel weer van stevige koffie
Mân internet ligt eruit en nu heb ik pas door hoe afhankelijk ik daarvan ben.
Wilde Spotify aanzetten, kan natuurlijk niet. Wilde Netflixen, kan niet. Zo vervelend!