Wat je even kwijt wilt #17

Ik had een “fout” gemaakt op werk. Ik vind overigens van niet maar goed. En nu heeft de collega die mij op deze fout wil wijzen dat gedaan met de rest van de wereld op kopie in een paniekerig mailtje waar instaat “dit gaat niet goed!!!”. Man man man mag ik al naar huis :woman_facepalming:t2:

Zoeteaardappelpuree heb ik toevallig gisteren met spinazie gegeten (rare combinatie die goed werkte). Maar broccoli is een goed idee. :slight_smile:

1 like

Ik eet met iemand die veel dingen niet lust (gisteren was de zoeteaardappelenpuree bij hem ook geen groot succes) en met spruitjes echt ‘DaT LuSt IK nIeT’ :face_with_raised_eyebrow:, terwijl ik dat juist zo lekker vind. :stuck_out_tongue:

1 like

Welke oploskoffie is het allerlekkerst volgens jullie?

Douwe Egberts Aroma rood!

4 likes

Ik kom echt uit zo’n Nederlands gezin van veul vleesch, wat groente en je aardappels lekker prakken met een berg appelmoes. Dat we tegenwoordig ook gewoon gerechten uit tig verschillende buitenlandse keukens eten en vegetarisch eten in de smaak valt vond ik al een godswonder. Helaas blijft het groentedepartement wel wat achter op de rest.

Ik moest vroeger ook vanalles eten dat ik niet lekker vond. Maar ik was vooral een lastige eter m.b.t. met vlees. Speklapjes en karbonades vond ik echt verschrikkelijk smerig vooral als er veel spek aan zat. :upside_down_face:

Ik zit er aan te denken om een eigen tweedehands auto te gaan kopen, waar moet ik in godsnaam beginnen? Pfoee… ik heb hier ook helemaal geen verstand van.

Wow, twee collega’s van een afdeling zijn zwanger en ongeveer evenver. Er is weer een babyboom gaande :sweat_smile:

Zon pot van nestle met rode deksel.

2 likes

Mail verstuurd, supersnel mail terug. Moet contact opnemen voor verwijzing, dus maar direct mn oncoloog gebeld en die belt waarschijnlijk morgen terug.

Wel wachttijd van ruim 2 maanden, maar ja.

Zo ff geregeld dit. Applausje for mezelluf :clap::see_no_evil:

64 likes

Ik heb al twee dagen steken bij mijn borst, zo’n naar gevoel.

Heel goed!! :muscle:t2:

1 like

Mijn ultieme liedje voor dit is altijd Give Me Everything van Pitbull en Ne-Yo. Krijg dan gelijk dat gevoel van toen weer terug haha

3 likes

We zijn hier allemaal goed bezig met self care. :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Jaaaa heb ik ook bij deze! En we found love van Rihanna:

3 likes

Pff ik heb al 2 dagen continue een naar gevoel op werk. :frowning:

Eerst was het een probleem dat er een boze klant is(en dat is nog niet opgelost) en nu is het tweede probleem dat 1 collega een snieki bitch is en via de baas zijn zin probeert te krijgen. Ik sta nu tussen 2 collega’s in en mijn leuke collega is mega boos en zei dat ik er ingevallen ben, maar ik wist wel dat ik bespeeld werd, maar als de baas zegt dat ik dingen moet doen vind ik dat ik dat ook moet aannemen.

Pff, tips over hoe je dingen moet loslaten?

Donnovan haha. Ik las het pas dat het verkeerd gespeld was toen @HvO het zei.
Hoe komt ze op donne hahaga

1 like

Ik ben hier aan de kust wel flinke wind gewend, maar ik waaide net echt bijna weg

Dit klinkt echt zo knus :heart: geniet van je weekend!

1 like

Haha ik moet lachen om je random kip tekenen :joy: :egg: zal ik een (paas)ei tekenen?? :smile: