Wat je even kwijt wilt #17

Op mijn vorige werk heb ik samen met het team een nieuwe koffiemachine gekocht :see_no_evil:

en @Schorem I feel you. Onze modem is stuk en zit nu al een paar dagen zonder internet. Echt niet te doen.

1 like

Welke nummers mogen echt niet ontbreken in mijn verjaardagsplaylist?

Je zou eventueel het geen wat je stuurde uit kunnen proberen. Maar ik ben zelf een zoete meuk drinker alleen vind die zakjes niet echt koffie vervangen ofzo.

1 like

:stuck_out_tongue_closed_eyes:

7 likes

Hahah goeie. Ik werk in een productiebedrijf met een hele grote fabriek waar heel veel Poolse mensen werken. Ik denk dat die simpele koffiemachine’s hier met een reden zijn neergezet :wink:

Ik vind het alleen zo jammer dat ik dan al die zakjes over heb als blijkt dat je helemaal gelijk hebt en het niet te zuipen is :expressionless:

1 like

Oh een paar dagen al! Respect! Ik zit sinds gisteren zonder en ik word er nu al helemaal gek van.

??? Wat bedoel je

1 like

Er werken hier 40000000 mensen, weet je hoe duur om die allemaal van cappuchino’s en latte macchiato’s te voorzien :stuck_out_tongue_winking_eye:

Aha. Het klonk een beetje alsof je zei dat er simpele machines waren omdat er Polen werkten.

26 likes

Ja, kan ik me ook voorstellen hoor. Heb je een eigen kantoor, of samen met je team ofzo? Bij ons gebruikte alleen het directe team de machine, de rest kon slootwater in de kantine drinken. (tenzij ze meebetaalden natuurlijk, maar goed dat wil ook niet iedereen). Slechte koffie op het werk is echt niet fijn.

1 like

Bijna een week, gelukkig waren we het weekend niet thuis. Echt niet ok! De nieuwe modem was door de provider verstuurd, helaas kon de bezorger ‘de naam op de deur’ niet vinden. (alsof we normaal gesproken geen post krijgen). Zou opnieuw bezorgt worden, is niet gebeurd en is terug gestuurd naar de provider. Nu is als goed is een nieuwe onderweg die dan morgen geleverd wordt. Fingers crossed :crossed_fingers:

Was er ook naar 1 dag al helemaal klaar mee. Heb nog nooit zoveel mobiele data gebruikt en zit nu bijna dagelijks bij de Starbucks :see_no_evil:
Moet binnenkort maar een over internet afkicken nadenken.

Vanochtend geweest sporten :muscle:

1 like

Sjezus wat een gedoe joh. Je wordt wel even met je neus op de feiten betreft internetgebruik gedrukt hĂš. Ik hoop voor je dat het morgen weer geregeld is.

wat wat wat wat wat is dit. Waarom kende ik dit niet?!?!

Wij hĂ©bben niet eens koffie op stage, wat een drama. Maar ik ga wss met m’n collega’s een cafetiere kopen haha want dit is echt kut, ook echt geen zin om ergens anders in het ziekenhuis dure koffie te moetne halen elke keer die dan nog steeds goor is (looking at you Costa en Starbucks).

2 likes

Vind je Starbucks goor?! :open_mouth:

ik ga vanavond even filmpjes kijken want ik wil hier ook niet als een mongool zitten omdat ik dat ding niet ingedrukt krijg zodat de koffie niet perst.

1 like

He lijkt me gewoon geweldig om in de zomer in het park random te roepen " WIL ER IEMAND KOFFIE" en dan dat ding uit je zak halen en even zo hup koffie zetten.

24 likes

4 likes