Mijn kleine zusje van net 18 heeft een relatie
Voor mijn gevoel is ze nog 11
Scheveningen, dan ben je na de voorstelling niet afhankelijk van ov
Mijn kleine zusje van 14 zit nu koffie te drinken 
Herinneren jullie het bericht nog dat ze een barbie kocht??? Dat was 2 maanden geleden
Ja echt he? Gaat er geen lampje branden als een volwassen kerel zó geïnteresseerd is in je kind 
Ja dat is beter he. We zijn er ook maar 1 nachtje dus we hebben toch geen tijd om Den Haag in te gaan.
Hahah gaat snel. Voor je het weet heeft zij ook een relatie 

Mijn ogen zijn nu al te moe om open te houden 

Jezus christuuuuuus die jongen nu bij 2 voor 12 KAN ECHT NIET OPZOEKEN en sorry hoe kun je Shaq niet weten en ook Dostojevski?! Vindt dat nogal algemene kennis, als je aan zoān programma mee wilt doen
Dat vorige koppel wist ook geen fluit, maar die vrouw zocht nog snel op
Ahhh, dat lijkt me echt hƩƩl raar. Ik vind 18 ook totaal niet meer oud trouwens, terwijl toen ik dat was vond ik me zelf al bijna volwassen 
Voor zijn/haar eigen deur neerleggen?
Free shopping in da hood
Cleveland Cavaliers! Shaq is gewoon een icoon en zegt die sukkel Magic Johnson HALLO nee gewoon nee
Lijkt mij ook heel onhandig met een baby. Kinderwagen past toch niet in een pashokje?
En als ik zelf naar de wc moet? Dan moet ik eerst een plek in mijn stad ontdekken met een groot invalidentoilet.
Sjek Oāniel niet kennen maar zeker wel sjinkie knegt.
Leaving Neverland is tot nu toe behoorlijk heftig zeg, vind het helemaal niet leuk om te kijkenā¦
Twijfel ook om hem uit te zetten
Heb net 38 eu betaald voor 2 strings beter zitten ze super lekker
Als je ooit in de buurt van je oude woonplaats wil gaan winkelen wil ik wel even oppassen hoor haha! Kan mijn vriend ook meteen even oefenen.
Zo lekker, schoon bed, tanden gepoetst, met van die silicone radertjes gedaan, listerine. Mān tanden voelen gelijk zo chill haha.
Mijn moeder heeft ooit, tussen neus en lippen door, gezegd dat zij een grote diepvries in de schuur hebben staan en die niet meer gebruiken en wij die wel mogen hebben. Toen zei ik dat dat niet hoefde, maar onze huidige diepvries is dus te klein en ik voel me zooooo bezwaard om te vragen of wij die van hun mogen hebben. Alsof ik er om schooi ofzo, terwijl ze het zelf aangeboden heeft en waarschijnlijk blij is als ze van dat ding af is. 
Echt vermoeiend dit.
Pff ik ben vannacht jarig en had bedacht lekker naar de vrijdagmiddagborrel van mn werk te gaan en dan met zn allen door tot laat en dan mn verjaardag vieren, maar ik stond om 9 uur al te tollen op mn benen en om 10 uur ging ik bijna over mn nek
yay to liquid dinner⦠nu ben ik naar huis gegaan en heb ik friet gehaald en zit ik lekker half verlamd op de bank te kanen