Ik wist niet dat https://internetgekki.es bestond. Heb ik onder een steen gelegen.
Ik ga met mn date naar de lion king, en we willen dan ook graag een nachtje in een hotel daar in de buurt. Zouden jullie dan voor een hotel in Den Haag of Scheveningen kiezen?
Mijn kleine zusje van net 18 heeft een relatie Voor mijn gevoel is ze nog 11
Scheveningen, dan ben je na de voorstelling niet afhankelijk van ov
Mijn kleine zusje van 14 zit nu koffie te drinken
Herinneren jullie het bericht nog dat ze een barbie kocht??? Dat was 2 maanden geleden
Ja echt he? Gaat er geen lampje branden als een volwassen kerel zó geïnteresseerd is in je kind
Ja dat is beter he. We zijn er ook maar 1 nachtje dus we hebben toch geen tijd om Den Haag in te gaan.
Hahah gaat snel. Voor je het weet heeft zij ook een relatie
Mijn ogen zijn nu al te moe om open te houden
Jezus christuuuuuus die jongen nu bij 2 voor 12 KAN ECHT NIET OPZOEKEN en sorry hoe kun je Shaq niet weten en ook Dostojevski?! Vindt dat nogal algemene kennis, als je aan zo’n programma mee wilt doen
Dat vorige koppel wist ook geen fluit, maar die vrouw zocht nog snel op
Ahhh, dat lijkt me echt héél raar. Ik vind 18 ook totaal niet meer oud trouwens, terwijl toen ik dat was vond ik me zelf al bijna volwassen
Voor zijn/haar eigen deur neerleggen?
Free shopping in da hood
Cleveland Cavaliers! Shaq is gewoon een icoon en zegt die sukkel Magic Johnson HALLO nee gewoon nee
Lijkt mij ook heel onhandig met een baby. Kinderwagen past toch niet in een pashokje?
En als ik zelf naar de wc moet? Dan moet ik eerst een plek in mijn stad ontdekken met een groot invalidentoilet.
Sjek O’niel niet kennen maar zeker wel sjinkie knegt.
Leaving Neverland is tot nu toe behoorlijk heftig zeg, vind het helemaal niet leuk om te kijken…
Twijfel ook om hem uit te zetten
Heb net 38 eu betaald voor 2 strings beter zitten ze super lekker
Als je ooit in de buurt van je oude woonplaats wil gaan winkelen wil ik wel even oppassen hoor haha! Kan mijn vriend ook meteen even oefenen.
Zo lekker, schoon bed, tanden gepoetst, met van die silicone radertjes gedaan, listerine. M’n tanden voelen gelijk zo chill haha.