Wat je even kwijt wilt #17

Mijn moeder heeft ooit, tussen neus en lippen door, gezegd dat zij een grote diepvries in de schuur hebben staan en die niet meer gebruiken en wij die wel mogen hebben. Toen zei ik dat dat niet hoefde, maar onze huidige diepvries is dus te klein en ik voel me zooooo bezwaard om te vragen of wij die van hun mogen hebben. Alsof ik er om schooi ofzo, terwijl ze het zelf aangeboden heeft en waarschijnlijk blij is als ze van dat ding af is. :roll_eyes::roll_eyes: Echt vermoeiend dit.

Pff ik ben vannacht jarig en had bedacht lekker naar de vrijdagmiddagborrel van mn werk te gaan en dan met zn allen door tot laat en dan mn verjaardag vieren, maar ik stond om 9 uur al te tollen op mn benen en om 10 uur ging ik bijna over mn nek :dizzy_face: yay to liquid dinner… nu ben ik naar huis gegaan en heb ik friet gehaald en zit ik lekker half verlamd op de bank te kanen :ok_hand:t2:

14 likes

Goed begin van je volgende jaar!
Geniet er in ieder geval van en ik hoop dat je een hele leuke dag hebt morgen!

1 like

Mijn liezen zijn zo schraal en rood, heb er maar sudocrem voor gesmeerd. Aaaauw

kut ik bedenk me door de bovenstaande posts dat ik al meer dan een jaar niet naar de tandarts ben geweest :see_no_evil: snel een afspraak inplannen dus

2 likes

Misschien poets je te hard? :joy:

Update: voel me nog steeds heel vertiefd allemaal warm en koud en zo veel hoofdpijn. Niks helpt :frowning: echt heel kut.
Gelukkig nu rustig feestje met 30 seconds (voor zover dat rustig kan gaan)

1 like

Ik ging net met een vriendin wijn drinken en de wijn was ZO vies dat ik m’n glas niet eens leeggedronken heb, bah.

koop nooit deze wijn #antispon

5 likes

Man die er van wordt verdacht 2 volwassenen te hebben omgelegd om een kind te kunnen kidnappen

foto

Hoe oud is deze man?

• 21
  • 35
  • 43
  • ouder dan 43

0 stemmers

Deze man is

21 Waarom lijken Amerikanen vaak zo oud?

Haha, nou ik bloed nu door de zwangerschap wel een beetje, maar daarom wil ik het juist doen. Meestal na 2 dagen en goed spoelen is het bloeden dan wel weg. Ga wel 2x per jaar naar de tandarts waar ze ook altijd alles schoonmaken en polijsten.

2 likes

Ik had zo’n flesje verse sinaasappelsap gekocht maar per ongeluk niet in de ijskast gezet. Draai ik het net open begint het helemaal te sissen en te bruisen. Gatver

Ik heb gisteren zelf carrot cake gemaakt maar heb tussendoor zoveel geproefd van het beslag dat ik er misselijk van werd en nu heb ik dus totaaaal geen zin meer in die cake :upside_down_face:

19 likes

Waaaa ga morgen voor t eerst op Wintersport na zoveel jaar. Vind het spannend!

15 likes

@Ohappyday weet niet waar je woont, maar ik wil best oppassen hoor :hugs:

Ook op andere forumbaby’s/peuters/kinders :heart_eyes:

5 likes

Morgen vertrek ik voor een weekje op reis :tada: Zoveel zin in

12 likes

Denk het niet. Het is jouw keuze om bij hun te blijven toch?

Edit; als je zegt dat je wilt overstappen geven ze wel vaak korting.

Hmm ik heb net overnight oats gemaakt, en op zich is het wel lekker! Ik denk alleen dat de substantie nog wat dik is. Gister heb ik een recept gemaakt met cups, maar dat klopte sowieso niet dus heb ik op de gok extra melk toegevoegd. Heeft iemand verhouding tussen melk en havermout hiervoor voor mij toevallig?

1 like

To do list voor vandaag:
theoretische deel van m’n bachelorproef klaarhebben
cake maken

ik lach mezelf nu al uit

6 likes

Ik gebruik deze vehrouding!

1 like

Top dankje, dat ga ik de volgende keer dan eens proberen! Hoe dik is het dan bij jou? Het is bij mij nu meer een brok havermout zeg maar, het blijft ook echt aan elkaar plakken allemaal.