Moet een , tussen joe, sorry!
Hahaha grapje, sorry, kon het niet laten
Stiekem ben ik nu exposed. Maar ik had wel geweten dat jongensdromen 1 woord is though.
Haha ik vond hem jong eruit zien, maar ik dacht nee je stelt vast de vraag omdat hij een stuk ouder is dan hij eruit ziet :â)
Heerlijk er was al weer iemand die cappusienno zei. En iemand die een lungo en lango noemde . Hou hiervan
Ik woon dichtbij de Hofstad! Mocht je een keer in het weekend verlegen zittenâŠ
En anders komen @Lentex en ik wel samen en gaan we heel pedagogisch verantwoord oppassen hoor, we zijn pabo buddies.
Oppassen op babies? KOM MAAR DOOR!
Had gisteren de kleine van een vriendin vast en die eierstokken waren vanaf buiten te horen!
Honing eten en warm water met gember en citroensap!
Ik zet de havermoutvlokken op het randje van net onder water (amandelmelk in mijn geval).
Lange donkere jurk met iets van een doek op je hoofd als non?
En een witte blouse met kraag eronder voor de bovenkant van je jurk zegmaar
Ja is goed hoor, kan je oudste ook leren lezen 
@Ohappyday Kom je naar Brabant, pas ik op je baby. Ga jij ondertussen in Tilburg shoppen 
Jaaaaa @GroenTakje Samen is nog leuker!! Wij zouden zo een oppascentrale kunnen beginnen 
@Oprah Veel plezier met je feestje!!!
Duidt meestal op ontstoken tandvlees, dus beter/vaker tandenstokeren!
OMG haha ik ontvang een appje net "Happy belated WOMANâSDAY!! met deze emojis 

im wist niet eens dat het bestond, dit jaar voor het eerst van gehoord. :â)
Dat laatste sowieso.
Is Mari op wintersport?
Ik krijg vanavond eters en ga lekker tikka masala maken met kikkererwten en kokosrijst. Daarbij naan en mangochutney. En na chocolademousse met slagroom en aardbeien 
kan nu al niet wachten haha!
Wow netjes! Knap hoor!
Ah lief <3
Regio Tilburg woon ik 
voor de tikka masala gebruik ik een pakje van kumarâs, daar doe ik gewoon kip en kikkererwten bij. De kokosrijst maak ik met ± 200 g rijst met 250 ml kokosmelk en een scheut water. Wel goed blijven roeren als het kookt want anders plakt het helemaal vast.
Voor de chocomousse (voor 2 pers):
200 g chocolade smelten, mengen met 250 g opgeklopte slagroom en een halve theelepel vanillesuiker. Minimaal een uurtje laten koelen in de koelkast. En dan naar smaak toppings toevoegen!