Wat je even kwijt wilt #17

Sinds Glee aflevering 1 droom ik ervan om zelf in een Gleeclub te zitten. Nu zit ik in een koor met allemaal meiden tussen 20-30 en zingen we Don’t Stop Believing zoals in die aflevering en omg ik vind het echt fantastisch haha

Jongens, dromen komen uit.

64 likes

Jongensdromen?

1 like

Moet een , tussen joe, sorry!

2 likes

Hahaha grapje, sorry, kon het niet laten

Stiekem ben ik nu exposed. Maar ik had wel geweten dat jongensdromen 1 woord is though.

2 likes

Haha ik vond hem jong eruit zien, maar ik dacht nee je stelt vast de vraag omdat hij een stuk ouder is dan hij eruit ziet :’)

1 like

Heerlijk er was al weer iemand die cappusienno zei. En iemand die een lungo en lango noemde . Hou hiervan

8 likes

Ik woon dichtbij de Hofstad! Mocht je een keer in het weekend verlegen zitten… :blush: En anders komen @Lentex en ik wel samen en gaan we heel pedagogisch verantwoord oppassen hoor, we zijn pabo buddies.

3 likes

Oppassen op babies? KOM MAAR DOOR!
Had gisteren de kleine van een vriendin vast en die eierstokken waren vanaf buiten te horen!

4 likes

Honing eten en warm water met gember en citroensap!

1 like

Ik zet de havermoutvlokken op het randje van net onder water (amandelmelk in mijn geval).

1 like

Lange donkere jurk met iets van een doek op je hoofd als non?

1 like

En een witte blouse met kraag eronder voor de bovenkant van je jurk zegmaar

1 like

Ja is goed hoor, kan je oudste ook leren lezen :blush:

@Ohappyday Kom je naar Brabant, pas ik op je baby. Ga jij ondertussen in Tilburg shoppen :sweat_smile:

Jaaaaa @GroenTakje Samen is nog leuker!! Wij zouden zo een oppascentrale kunnen beginnen :grin:

@Oprah Veel plezier met je feestje!!!

3 likes

Duidt meestal op ontstoken tandvlees, dus beter/vaker tandenstokeren!

OMG haha ik ontvang een appje net "Happy belated WOMAN’SDAY!! met deze emojis :bouquet::hibiscus::blush: im wist niet eens dat het bestond, dit jaar voor het eerst van gehoord. :’)

1 like

Dat laatste sowieso.

3 likes

Is Mari op wintersport?

@EleanorRigby en @PuzzleandGaze Gefeliciteerd!!

2 likes

Ik krijg vanavond eters en ga lekker tikka masala maken met kikkererwten en kokosrijst. Daarbij naan en mangochutney. En na chocolademousse met slagroom en aardbeien :heart_eyes::heart_eyes: kan nu al niet wachten haha!

16 likes