Wat je even kwijt wilt #17

Na een drukke lange stressdag op werk heb ik in anderhalf uur gekookt, gegeten, afgewassen, opgeruimd, gedoucht en nu lig ik op de bank in chillkleding bed & breakfast terug te kijken. Ik zeg succesful adulting.

10 likes

Voel je je verder wel goed niet, een beetje vermoeid of zo? Want als ik de hele tijd wat moeier dan normaal ben, gebeuren dat soort dingen ook veel vaker. Hopelijk valt het resultaat van je laatste valpartij mee :kissing_heart:

1 like

Waarom vind je dat heftig? Je geeft aan dit niet te willen. Voor mij lijkt blokkeren een simpele effectieve oplossing. Ik heb dan ook makkelijk praten als buitenstaander.

2 likes

Haha ja wilde dit net zeggen! Prima maal! Bij mij is het meestal een combi van pizza, vega sushi, chips, chocola en een pak roosvicee en lig ik kotsmisselijk en k.o. op de bank unsuccesful te adulten @Falafel

Ik haat onze uitzending niet, een unicum

9 likes

Ik vind het comfortfood omdat we heel veel mayo bij zit en de aardappels lekker vet en zout is. Maar is inderdaad niet heeeeeeel ongezond

1 like

Nou ja, het is wel bijna de tijd van de maand, dus dan word ik sowieso klungeliger. Vermoeid een beetje, maar da’s al een flinke tijd zo. :sweat_smile: Ik hoop morgen dat er iets leuks gebeurd ipv rotdingen haha.

Ik wilde niet foodshamen hoor! Klinkt heerlijk dus lekker van genieten!

1 like

Ik ga er ook zeker van genieten. Nog 5 minuutjes en dan is de oven klaar

1 like

Hoi ik ben 2 april jarig en ik wil hem als cadeau. Joe

1 like

Uitzending of inzending?

wat een sam smith wannabe

1 like

Ja, ik probeer nu ook in mijzelf te praten of te zingen maar als het zo druk is kan ik me alleen maar focussen op het verkeer. Doe vaak ook de radio zachter omdat ik anders niet goed kan opletten, haha. Spotify ofzo kan ik helaas niet afspelen in mijn auto, heb daar geen aansluiting voor. Denk dat het ook gewoon moet wennen ofzo, en anders ga ik maar alleen maar in de rechterbaan rijden ofzo.

Liefdesbaby van Sam Smith en Adam Levine

2 likes

Ah ik was deze traditie een beetje vergeten maar nu heb ik hier vét zin in.Van het weekend maar eens even langs mn ouders.

1 like

Goeie billen wel

2 likes

Deeg voor een lekkere pizza!

1 like

Een vriendin van me belt me ineens iedere dag om te kletsen. Ook om 5 uur, wanneer zij klaar is met werken en ik nog niet en ik vind het best vervelend dat ze me ineens zovaak belt. Ik heb gewoon niet altijd zin om te bellen of te kletsen en zeker niet als het ineens random iedere dag is. Ben een beetje overprikkeld de laatste tijd en dit helpt dan ook niet echt maar ik weet niet zo goed hoe ik haar dit nu moet zeggen. Nu neem ik vaak niet op en app haar later maar dan belt ze me alsnog?? Ik voel me echt zo’n anti sociaal iemand

2 goede Marktplaatservaringen op 1 dag! Het bestaat nog. Hou ervan als iemand blij is en aardig :slight_smile:

5 likes

Ah ik lees nu pas dit berichtje nadat ik in het andere topic op je had gereageerd! Ik kan me voorstellen dst zo hard vallen he vervelend is! Doe inderdaad rustig aan en wees even lief voor jezelf. Je lichaam moet die klappen wel verwerken.

1 like